Kijk en huiver: verbetering of verslechtering?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Kijk en huiver: verbetering of verslechtering?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-02 16:44

Kijk even naar de (alweer) vernieuwde website van Shalane en Jamey.

www.lepassage.cjb.net

Wat is er nou aan verbeterd?
Ik vind het zelf overzichtelijker geworden,en chiquer.Maarja,
beoordeel hem maar eventjes.Wat vind je van de top,main en het menu?
Wat vind je van de algemene uitstraling en de rest van de website? Alles moet natuurlijk nog afgewerkt worden,maar dit zal wel het uiterlijk blijven...

Kijk en huiver (en meld je aan op het forum Knipoog )

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 17:49

verslechtering.
dat andere zag er veel origineler uit en was veel sneller!(of ligt het aan mn pc, kan ook)
die andere was echt toppie!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 18:04

Ik vind hem mooi geworden. heb wel een paar punten waarbij ik denk 'jak kinderachtig', maar misschien vind jij die juist wel mooi Lachen
Als je graag wilt weten wat die punten zijn PB me maar

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 20:48

ik weet niet hoe die andere eruit zag maar je kan best een paar dingen verandere

- bij het begin heb je een plaatje dat weer in 2en splist zeg maar dat is heel raar dat stuk paard ineens nog een x.
-dan de andere achtergrond doet dat 1 kleur geen plaatjes en al helemaal niet van die plaatjes die verspreid zijn.
-erg langzaam Verward
- dat gastenboek en kijken in dat gasten boek moet je niet 2 veschillende plaatjes doen.

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 13:16

Inmiddels overgegaan op brinkster als server.Geef uw mening.Loopt ie nou nog vast? en/of sloom?

ItsMe

Berichten: 785
Geregistreerd: 14-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 17:49

Ik zou ten eerste die openings-pagina, waar bij je op het plaatje moet klikken om op de eigenlijke site te komen weghalen, heeft namelijk geen echt nut en het vereist alleen maar meer geduld van mensen omdat ze 2 pagina;s moeten laden voordat ze dan echt op de site zijn. (is alleen maar een tip hoor Knipoog)

En over de snelheid: ik ben hiervoor niet op je site geweest dus ik kan niet vergelijken maar ik vind hem nou zeker niet traag!
Ik hoop dat je er wat aan hebt Tong uitsteken

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 18:27

die dravende paardjes die gebruikt zijn als lijnen zijn zwaar irritant Lips are sealed en inderdaad, de achtergrond zou ik iets minder druk maken! opzich wel een leuke site hoor! maar geen site waar mensen steeds weer terugkomen ofzo. ik heb de vorige niet gezien eigenlijk dus ik kan het ook niet vergelijken.

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 18:59

Het is inmiddels veranderd maar ik merk nu pas op dat brinkster het niet doet *grommm* Boos!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 10:18

Als je naar het Forum wil gaan opent hij in het linkerframe, niet in het rechter.
De houding pagina doet het niet (wist je misschien al, maar ik zeg het maar even).
Als je bij Overige naar de chatbox gaat, krijg je nog een lay-out om die chatbox heen met al die dingen van Dressuur etc. ernaast, dat is een beetje onoverzichtelijk.
Bij dressuur zou ik andere lijntjes nemen ipv die blauwe, deze staan er niet echt bij. Lachen

Wel een leuke site hoor!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 10:40

Ik weet niet hoe je site er eerst uit zag maar deze is wel leuk hoor! Alleen houding doet het niet... (''whoops we cant find your page'' zegt ie...) Als je je site een beetje minder kinderlijk (weet niet hoe ik het moet zeggen Haha! ) wilt maken zou ik wat minder plaatjes erbij doen wordt ie meteen wat sneller....

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-02 11:08

Ik ben bezig met het probleem van de chatbox,
inmiddels is het forum gefixed.Maar ik wil graag dat hij in een nieuw frame opent,weet iemand daar een html/java code voor?

Greetz,shalane
en bedankt nog voor alle tips!