verslag efteling meeting!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

verslag efteling meeting!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-02 22:30

hoihoi allemaal,
nou vandaag was het dan eindelijk zover! de efteling meeting. Voorheen dolfinarium meeting Haha! om half 7 liep mijn wekker af Slapen dus ik mijn bedje uitgerolt, en ging me maar eens aankleden enzo. Goed mijn pappie (haha ja dennis mijn échte papa Tong uitsteken ) bracht mij naar het station in Venlo. Waar dennis v m, assie en paardenfan ook naartoe zouden komen. Ik was natuurlijk weer als eerste aanwezig Haha! maargoed, ze waren er dan uiteindelijk, en ik was weer zo slim geweest om uit te zoeken welk perron we moesten hebben, dus zo kwamen we zonder kleerscheuren aan in Tilburg. Daar hebben assie en ik de bus gepakt naar de efteling, en dennis en anne zijn meegegaan met chatelaine. Ok nadat wij uiteindelijk waren aangekomen bij de Efteling stelden we ons ff voor aan de rest en toen gingen we het park in. We zijn geloof ik eerst in de python gegaan, maar dat weet ik niet zeker meer, haha dennis en ik zaten allebei te stressen omdat onze beugels allebei niet goed zaten, ze zaten te los, maar ok we hebben het allebei overleefd Haha! We zijn ook nog in de piraña geweest, 2x zelfs, blergh, mijn broek was nog heel lang nat ervan (van het water Lips are sealed ) haha en toen gingen we in het clowntjesfestival, maar we waren dus met oneven aantal. Dus wij dachten, of eigenlijk ík dacht, dat wij wel met z'n drieën zouden passen, wij zijn dus dennis v m, chatelaine en ik (auk) haha dus niet, het ging goed, eerst dennis erin, toen ik, haha maar toen moest brenda er nog bij, en toen zaten we een beetje klem Haha! dus we hebben de hele rit opgepropt gezeten. We waren trouwens tussendoor ook nog even terug gegaan naar de ingang omdat nathalie en oester nog kwamen. Toen we hun hadden opgehaald zijn we gelijk naar een show van hans wekker gegaan. En wij zaten maar de hele tijd van: dat kan niet, hoe dat hij dat nou? maar ok. Hm wat kan ik nog meer vertellen, ow ja, rond 4 uur gingen paulien en sheerza weer naar huis (eerst was het 5 uur, toen half 5 en uiteindelijk 4 uur, ze durfden zeker niet gewoon te zeggen dat ze van ons af wilden) haha 1 voordeel was dat we geen paparazzi meer bij ons hadden, he sheerza!!! de foto's krijgen jullie nog te zien, maar die moet sheerza nog op bokt zetten. *hint hint* Rond 5 uur ging Assie ook naar huis, dus waren we nog maar met 6 over. We zijn nog een keer in de pirañja geweest, en in de python, en toen later ging brenda naar huis, en toen zijn we nog in de vogelrok geweest. Daarna zijn ook dennis, anne en ik naar huis gegaan, moesten eerst nog wachten totdat de bus eindelijk kwam, haha maar we hadden een gezellig muziekje opstaan dus dat scheelde Haha! nou dus wij in de bus, toen moesten we op het station nog een half uur wachten, ondertussen naar de wc gegaan Haha!:D en wat gegeten, want we gingen bijna van ons stokje, en daarna de trein in, waar anne nogal misselijk was en nogal vaak naar de wc liep Verward of een coupe verder ging zitten *LOL* en dennis was ook niet helemaal lekker. Maar we zijn weer allemaal heel terug, en het was zeker voor herhaling vatbaar!!!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 22:37

heey aukje Lachen
was echt leuk he Lachen alleen je pappie Tong uitsteken *dennis jah:P* is niet te vertrouwe *LOL* en die stunt van nath was ook goed *LOL* dat ze vroeg om een sigaret en hem toen in de bosjes gooide (omdat dennis heeeeeeeeeel veel rookte Tong uitsteken Haha! )maar het was zeker voor herhaling vat baar Haha!

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 22:42

hahaha cool. Btw zijn er ook pics gemaakt die nog op i-net zullen verschijnen? enne volgende keer ga ik ook mee als ik niets anders heb Lachen

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 22:56

hahah gein verhaal..veeeeeeel uitgebreider als dat vd mijne.. Lachen maarja .. enneuh ik heb nie gekotst hoor.... maar in onze coupe was t gewoon echt TE warm!! enne bren ik vroeg me de hele tijd al af... is lolly eten een hobby van je ??:P hahaha geintje.. neej maar dat vroeg ik me gewoon af .. jaja rare mensen

liefs xxjes Anne

in luv..very much in luv..

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-02 23:03

ach anne, jij met je te warm, haha jij had ook nogal veel lagen kleding aan of niet? dacht je net als brenda dat we ging skieën???

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 23:13

Ja Ja ik was de paparazzi Haha!:D:D:D Lol Haha!:D:D:D Dennis kon er nie meer tegen al die foto's moet ze nog ff op internet zetten doe ik morgen ben echt keimoe kan nog net 2 meter lopen pfffff zwaar leven heb ik he Haha! Maar het Was SUPER Haha!:D

Jewel... :+:

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 10:46

hahaha, ja want ik ben nou toch ook benieuwd aan het worden naar de foto's ik weet niet waar je overal foto's van hebt gemaakt, maar het zijn er nogal wat, dat weet ik wel. En ja je hebt echt een zwaar leven. Zeg en je mag mijn papa niet belachelijk maken in het andere topic he, met zijn handtasje Haha!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 18:19

nog even over dat handtasje, dat ziet er toch wel lollig uit moet ik zeggen. Ik vond het wel een goeie actie van nathalie met haar sigaretten, maar wel snielig voor dennis

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 21:26

Ja nou wat een strakke actie zeg. Sloeg helemaal nergens op en daarom eis ik ook een nieuw pakje

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 21:36

Uhuh.. We staan quit nou Tong uitsteken Jij hebt mijn elastiekje kwijt gemaakt, en ik 1 sigaret van jou.. Duzz.. Tong uitsteken

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 22:06

haha nee, nath, je verdraaid het Tong uitsteken het was eerst zijn sigaret, daarna jouw elastiek Haha!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 07:40

ja staan we nog steeds quit Tong uitsteken hij zn sigaret, ik mn elastiek.. duzzz Tong uitsteken

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:51

enne... overdrijver.. ! je hebt van mij al een nieuw pakje gekrege!! waardoor mijn geld aan die kankerstaafjes op is gegaan Boos!>.maarja wat ik allemaal niet over heb he voor een vriend Tong uitsteken;)

in luv..very much in luv..

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 15:48

huh anne? waarom koop jij voor dennis een nieuw pakje sigaretten als jij niks hebt gedaan? Haha dan had je je geld ook niet moeten uitgeven aan sigaretten, Haha! geef ze dan aan iets nuttigs uit Tong uitsteken

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 18:13

nee dat is nuttig dan heb ik tenminste geen nicotine gebrek meer en trouwens het valt best mee hoeveel ik rook dat pakje was 's nachts om 12 uur pas op dus dat waren er 25 terwijl ik ze 's morgens had gekocht o nee 24 eentje is ervan stuk gemaakt!!

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 21:02

hahaha Haha!:D ja kijk, dat scheelt alweer 1 hele sigaret. eet jij graag kauwgom? dan kun je nicotine kauwgom kopen, dat scheelt weer sigaretten *LOL*

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 21:26

ja maar das goor en net zo slecht dus dat helpt ook niet

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 21:27

ow mja, en hoe ga je er dan mee stoppen? je zou er eigenlijk gisteren al mee stoppen, tenminste dat zei je ooit, en pap, ik heb genoeg van die lucht in huis Haha!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 21:31

ja het scheelt dat ik in huis niet rook dus je hebt lekker pech

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-02 20:57

ow sjnepsies dat is waar ook, och jee nou heb ik mezelf verraden Haha!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 22:46

Ja ben je nu eindelijk uitgeluld of hoe zit dat hmmm dat heb ik de laatste tijd toch wel veel dat ik mensen uitlul

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-02 18:56

haha nee hoor, dat lijkt maar zo Haha! ikke ben niet zo snel uitgelult, ehm Haha!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:04

o nee dat komt dan nog wel dat weet ik zeker, maarja dat merk je nog wel een keer dat zeg ik dan wel

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-02 18:27

ow? Verward ik weet nog van niks hoor, haha maar dat hoor ik dan tegen die tijd wel Haha!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 17:48

nou dat zien we dan wel!!! Nou ik hb nu al niets meer te reageren want niemand plaatst nieuwe reacties


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 bezoekers

cron