volgens mij klopt dit niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sparklin

Berichten: 66
Geregistreerd: 27-09-01

volgens mij klopt dit niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-02 23:50

Gisela beweert dat docs hickory boy, 19 jaar van haar is ( bij de weg hij is 21 ) maar hickory was en is nog steeds van rieky volgens mij. Als hickory van haar is dan is Commander Flit Frits van mij. Ik werk in de vakanties altijd bij rieky dus ik weet wel dat hickory toch echt van haar is of denkt iemand daar anders over

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Hickory

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 00:37

Misschien is dit voor jouw tijd geweest maar ik heb zo'n 8 jaar op Vorstenbosch gestaan en ja, Hickory is van mij geweest. Helaas ben ik eind december 2001 van stal gewisseld, sta nu op een prive stal en kon ik Hickory niet meenemen (afspraken die vaststonden en die ik respecteer).

Ik weet niet wie je bent maar als je me zou kennen weet je dat ik het hiermee moeilijk zat heb gehad. Ik vind de manier waarop je dit bericht hebt geschreven niet erg "fatsoenlijk".

Gisela

P.S. Alleen mijn profiel is nog niet aangepast, dat klopt wel.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 00:54

Nogal banketstaaf om dit zo op het forum neer te kwakken. Je had het beter eerst aan Gisela kunnen vragen, die nu dus duidelijk zegt dat hij van haar was, en nu niet meer is. Waarschijnlijk baseer je dit topic op hetgeen wat in haar profiel staat/stond, maar die is dus, zoals je al aangeeft, niet meer up to date.

sparklin

Berichten: 66
Geregistreerd: 27-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 01:29

sorry k wou niet zo bot over komen]

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Profiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 10:31

Om verdere misverstanden te voorkomen heb ik dus gelijk mijn profiel aangepast. Kon ik tenminste gelijk mijn lieve Flash erbij zetten.....
Misschien dat je in het vervolg als je dit soort vragen hebt beter eerst even een prive-bericht kunt sturen in plaats van het op het Forum te zetten.

Groetjes, Gisela

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 10:39

misschien moet sparklin ook haar profiel wel even aanpassen Bloos Lips are sealed Schijnheilig

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 11:17

Gatverderie wat een kinderachtige manier om iets te weten te komen. Zoiets kun je toch via pb vragen i.p.v. iemand hier als leugenaar uit te maken?!
Of je had je berichtje anders moeten brengen, iets van 'Goh Gisela leg eens uit, want ik begrijp het niet.' Veel nettere manier van comuniceren dan iemand klakkeloos als leugenaar uit te maken!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 16:58

Tsjonge, tsjonge, ik dacht dat we dit niveau toch wel waren ontstegen hier op (western) bokt Misselijk .
Misschien moet je eerst even nadenken voordat je iets (totaal onzinnigs) op Bokt zet Lips are sealed

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 21:04

weet je wat ik hier niet leuk aan vind!dat jullie altij met ze allen iemand zwart moeten maken!okej misschien zet ze het op een wat botte manier neer, maar dan hoeven jullie toch niet met ze allen zo stom te doen?!!!ze heeft toch gezegd dat ze het zo niet bedoelde!

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 21:37

Wie kaatst kan de bal verwachten Party!! en dat heeft ze gemerkt.
Hopelijk heeft ze er iets van geleerd.
Kunnen we nu weer gezellig verder bokken Haha!

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 10:54

maarre waarom geven jullie sparklin allemaal ongelijk?ik ken haar toevallig erg goed, en ze heeft het aan iedereen op die stal gevraagd ook aan rieky en die zeggen allemaal dat het niet waar is, en toevallig ging gisela december 2001 daar weg en kwam sparklin in januarie daar stage lopen....
ik geef gisela niet meteen ongelijk hoor, maar luister ook naar wat sparklin heeft te zeggen, ik ken haar namelijk erg goed en er zijn nog een aantal op bokt die haar kennen en ze zullen allemaal zeggen dat zei dit niet zomaar zal verzinnen!!

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 11:47

Het ging er niet om of het waar was of niet c.q. of het verzonnen was. Maar om de manier om dit zo open neer te zetten. Een PB naar Gisela had eea kunnen verduidelijken.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 12:10

Behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 15:57

Haha! Slotje!!!! Knipoog

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 16:25

Ja wel zo wijs denk ik.