manege Purmerend dicht? Of toch niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Peet
Berichten: 251
Geregistreerd: 20-07-01
Woonplaats: Rotterdam

manege Purmerend dicht? Of toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 00:11

Ik heb jarenlang op de manege in Purmerend gereden en nu gaan er de wildste verhalen dat de manege per opbod verkocht. En dan hoor ik dat dat niet gaat gebeuren, ik weet het niet meer hoor? Verward
Zijn er bokkers die er wat meer over weten?
Ik zou het heel jammer als de manege zou verdwijne, daar liggen toch mijn paardenroots...

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 00:17

Manege de Wheermolen wordt volgden week op opbod verkocht. De eigenaar is falliet. Er heeft al twee keer een advertentie in de Hoefslag gestaan. Het is dus echt waar. Of het een manege blijft zal aan de nieuwe eigenaar(en)liggen.

Peet
Berichten: 251
Geregistreerd: 20-07-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 00:20

Ja ik weet dat ie failliet is. Maar ik was er afgelopen woensdag en toen hoorde ik dat er waarschijnlijk een nieuwe eigenaar is maar dat de huidige eigenaar voor 20% eigenaar blijft.
De wedstrijdkalender voor de winter hangt er wel, en de klanten weten volgens mij officieel nog van niets.

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 00:25

Nou dat weet ik allemaal niet hoor! Heb alleen wel al twee keer de advertentie gelezen en mijn viend is er dinsdag nog geweest. Er zijn ook al een aantal stallen weg en volgens mijn vriend staan alleen de pensionpaarden er nog. In de ad van de Hoefslag stond ook dat je al kon bieden op bv paarden, tuig etc. Lijkt me stug dat de klanten nog van niets weten. Geen idee verder.

Peet
Berichten: 251
Geregistreerd: 20-07-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 00:27

Die stallen die weg zijn waren van iemand anders. Officieel heeft een vriendin van mij nog niet gehoord dat het eventueel dich gaat, meerdere mensen trouwens.
Nou ik weet het ook allemaal niet meer! We zien het wel!

simone
Berichten: 109
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Purmerend

jah jah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 17:08

tsjah die stallen die weg zijn die waren van karros!!! Maar ik rij der zelf ook en ik heb gehoord dat de manege gewoon een manege blijft alleen der komt een nieuwe eigenaar in en ramon gaat dan weg hij mag blijven tot dat er een koper is die het allemaal rond heeft gekregen en die manege dus echt heeft gekocht...

simone
Berichten: 109
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 11:09

Der staan nog wel pension paarden maar de manege paarden staan der ook maar die staan nu allemaal in boxen want der zijn al heel veel pension klanten weg dus dan kunnen de manege paarden in boxen ( is wel beter voor de manege paarden ) maar volgens mij blijft ramon der nog wel werken maar hij moet wel uit het huis als de nieuwe eigenaar der in wilt wonen!!! Want ramon = De vorige eigenaar he!!! Maar waar stond die advertentie dan van dat je kunt bieden op de paarden!!!!

nlannemieke
Berichten: 52
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 11:24

Even een klein opmerkinkje... De manege(houder) is niet failliet (gegaan) maar er speelden andere zaken mee, zoals de gemeente die een bouwvergunning is "kwijtgeraakt" en meer van dat soort tegenvallers. Frusty

En ja, zoals het er nu naar uitziet zal met ingang van 2003 er geen Ruitersportcentrum Purmerend meer bestaan. Heel jammer, voor iedereen die er mee te maken heeft.
Zelf verhuis ik met m'n paardje komende zaterdag...

Groeten,

Annemieke

simone
Berichten: 109
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 01:20

En De Manege Gaat Gewoon Door Nu Jippie Pling