Eerste rijles gehad, resultaat....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Eerste rijles gehad, resultaat....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-02 15:45

...... GEEN ongelukken Haha! haha ging best wel lekker eigenlijk! Hij zei dat ik toch best wel goed rij al zonder dat ik eigenlijk al eens eerder had gereden (ok een keer sneaky met mn vader maar dat stelde niets voor). Moet alleen het afremmen op de moter en de bochten naar rechts maken even bijschaven! ben helemaal happy!!! Dinsdag numero deux!! Party!! Lovers


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 15:51

Geweldig, go for it!! en ook dan geen brokken maken he Knipoog

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-02 16:00

Ik moest trouwens al meteen de autobaan op haha was wel even slikken toen hij dat zei, maar ook dat ging wel goed. Enne ik ga der helemaal voor! Dinsdag dus weer en dan vrijdag de 20ste weer. (wordt ik op school opgehaald Haha!)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 16:16

Nou leuk hoor....dat je ook ff wat van je laat horen.... Zal nog eens sms-en...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 17:00

nu al op de autobaan. ik mocht pas na een les of 20 (ik was ook een reuze talent Haha!) maar vind je het leuk?
ik vond de eerste les echt super totdat ik na enkele lessen weggetjes van rechts ind e gaten moest houden toen vond ik het wat minder worden(afschaffen die weggetjes van rechts)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 17:06

Autorijden is leuk hè? Ik mocht ook al meteen de eerste rijles op de snelweg. Echt super!! Ik moet trouwens 11 oktober op dus dat wordt wel spannend!

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 17:31

heey cool, ja het ging gewoon goed omdat ik via de tv allemaal veiligheids berichten had gestuurd Haha!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 17:34

Wowie!
goed zo!! Echt knap van je hoor!! Geen eens een lantaarnpaal geramd...

kuss

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-02 17:36

Marjolein schreef:
nu al op de autobaan. ik mocht pas na een les of 20 (ik was ook een reuze talent Haha!) maar vind je het leuk?
ik vond de eerste les echt super totdat ik na enkele lessen weggetjes van rechts ind e gaten moest houden toen vond ik het wat minder worden(afschaffen die weggetjes van rechts)


ja vond het super! Maar ik heb uit mezelf al op alles gelet waar ik eigenlijk dan ook op moet letten, van rechts, snelheid, borden, spiegels al een beetje etc.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 00:24

Super Roy Lachen Klinkt in ieder geval erg leuk! Ik kan niet wachten tot ik mijn eerste rijles kan nemen *LOL* Duurt nog even, maar wel iets waar ik naar uitkijk! Tong uitsteken

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 02:17

Eerste les en niks geraakt Haha! ? Goed zo, voor je het weet heb je je papiertje in schattig roze Tong uitsteken Haha!.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chocky84, IASCrawler en 13 bezoekers