Wat is Edinburgh toch een braaf paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Wat is Edinburgh toch een braaf paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-02 01:08

Woensdag kreeg ik een telefoontje van Beertje of ik vandaag op Edinburgh wou lessen Bloos . Daar zei ik geen nee tegen. Dus vandaag spulletjes mee en eerst ff lekker poetsen. Dat beviel hem wel erg goed. Rustig gezadelt en op naar de bak. Ik had wel flink de kriebels omdat hij nog maar kort onder zadel is. Mark (instructeur) hield Eddie vast terwijl ik voorzichtig opsteeg. Eerst lekker ff stappen en een beetje warmlopen. Ondertussen bleken de andere lesklanten in de buitenbak te rijden Clown . Dit was snel opgelost en ze kwamen snel naar binnen. Eddie werd een beetje nerveus toen hun met veel kabaal binnen kwamen maar hij bleef netjes stappen. Eindelijk konden we echt beginnen met lessen. Al snel gingen we draven. Wow, wat een kanjer, hij liep gewoon lekker nageeflijk . ik moest wel flink mijn benen eraan houden aangezien meneer nogal lui wil zijn maar het ging super Pling . Een uitgestrekte draf ging de tweede keer perfect. Na ff te hebben gestapt over in galop. Naar mijn gevoel moest ik hem super hard laten lopen maar anders had hij er meer moeite mee. Hij zat heerlijk. Geen bokje of rare sprong nee hij deed het netjes. Volgens mij zat ik na de les helemaal te glunderen. Het was echt lekker rijden ondanks dat hij echt nog maar een maand bereden word. Mark vond het ook heel goed gaan. Nu nog wachten tot Eddie weer op stal komt te staan. Ik zit gewoon te popelen om weer op zijn rug te stappen *LOL* .

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 09:35

Zo, daar kun je weer een weekje op teren! Die Edinburgh is volgens mij een erg leuk paard.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 12:16

Geweldig dat het zo goed ging Lachen
Tis ook zo'n lieverdje, ik ben heel erg benieuwd naar hem onder het zadel Lachen

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 12:18

Lekker joh dat het zo goed gaat! Ik kom hem nog wel een keertje meeten hoor! Het liefst met Flair samen, Flair vind een lekkere arabische hengst natuurlijk niet mis!

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-02 14:02

Judith je weet dat je welkom bent op de boerderij. Ik laat het wel weten als hij weer in zijn eigen stal staat. En Flair, ik zal je wel een pb sturen als we alles in orde hebben voor een meeting.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 16:12

heey wat goed dat alles zo lekker met hem gaat joh!! zodra ie thuis is wil ik m graag een keertje zien goed? enne.. die meeting waar we het laatst over hadden komt die nog?? zo ja wanneer?

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-02 19:40

We willen een meeting houden bij beertje op de boerderij. We moeten alleen nog een datum prikken. We moeten ook nog ff kijken wie wanneer kan komen met of zonder paard/pony. Ik stuur je wel een pb als we eruit zijn.