afstammelingenonderzoek mill reef

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

afstammelingenonderzoek mill reef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-02 07:34

Als het goed is, is 4 september het afstammelingen onderzoek van Mill Reef gehouden. Maar ik kan nergens de uitslag vinden. Weet iemand dit (ik meende te herinneren dat het op een website zou komen te staan)?

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Troef

Berichten: 1571
Geregistreerd: 27-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 09:48

KWPN
04-09-2002: Afstammelingenkeuring 4 september: Jacomar, Placido, Mill Reef


JACOMAR (G.Ramiro Z x Lucky Boy xx)
Jacomar toonde een in ontwikkeling en type wisselende collectie, rijtypische veulens die voldoende draven.

PLACIDO (Animo x Voltaire)
Placido toonde een uniforme collectie, goed ontwikkelde, rijtypische veulens, die goed in het rechthoeksmodel staan. In beweging hebben de veulens voldoende ruimte, maar het achterbeen zou beter gebruikt moeten worden.

MILL REEF (Mity Wind xx x Cor de la Bryere)
Mill Reef toonde een in ontwikkeling wisselende collectie, voldoende rijtypische veuloens, die goed in het rechthoeksmodel staan. De veulens laten in draf een goede bewegingsvorm zien. De galop geeft een wisselend beeld te zien.

(KWPN, overname zonder bronvermelding toegestaan)

Een snelle wordt van zelf langzamer
Maar een langzame wordt .............


Troef

Berichten: 1571
Geregistreerd: 27-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 10:50

Germie jij had toch de afstammelingen van Mill Reef ge zien !
Klopt dat wat er staat ?


Citaat:
Geplaatst: 02-08-02 12:07 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Het veulen van m'n verzorgpaard moet opdraven voor de afstammelingen keuring van Mill Reef. Deze is daarvoor geloot.
_________________


Een snelle wordt van zelf langzamer
Maar een langzame wordt .............

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-02 12:33

Nee, ik heb ze zelf niet gzein, moest werken. Maar een veulen van m'n verzorgpaard was dus geloot en moest dus heen, dat klopt wel. Dus ik ben nieuwsgierig hoe het is afgelopen, heb de eigenaar zelf nog niet gesproken.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 14:16

O welke was dat dan, want ik ben er wel geweest, ik vond de veulens wel mooi gebouwd, alleen de galop was niet zo lekker en idd de meesten konden lekker draven, ik vond het achterbeen gebruik goed.

Alleen het viel me op de de merries niet eens zulke bijzondere predikaten hadden, heel veel waren alleen stamboek op een uitzondering daar gelaten.
Is dit toeval, of gebeurt het zo altijd?

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 15:09

Nee dat hoeft niet. Maar dat zegt natuurlijk wel wat over de hengst. Als de merries matig zijn, en de hengst fokt toch zulke beste veulens, geeft dat wel wat weer van zijn fokkerij!

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 07:58

volgens de eigenaar van het paard konden de veulens juist niet zo goed draven, maar wel galopperen. Verward
Hij is er zelf niet geweest, maar dit hadden ze hem verteld. Tja, ik denk dat ik het kwpn maar moet geloven.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 12:08

Ja denk het ook... De Mill Reef's kunnen namelijk super draven, sterk achterbeen en leuke types

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 12:45

HIj wordt vast wel gehandhaafd Haha! Volgend jaar i s er weer een veulen van hem

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 07:54

Kwam dit tegen op www.horseandhound.co.uk

Colt beats Mill Reef record


Tim Richards


9 September 2002

Sir Alex Ferguson's Rock Of Gibraltar takes his seventh consecutive Group 1 win to beat Mill Reef's record

Rock Of Gibraltar made history in Paris on Sunday by beating mighty Mill Reef's record with his seventh consecutive Group 1 win in the Prix du Moulin.

The Aidan O'Brien-trained colt did it under a hands and heels ride from Mick Kinane, treating France's brilliant filly Banks Hill with contempt. His run was momentarily checked when the whip of Banks Hill's jockey Richard Hughes accidentally hit him over the head.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 50 bezoekers