onmogelijke liefde en wat te doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

onmogelijke liefde en wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:22

hebben jullie dat ooit gehad verliefd op iemand wat absoluut niet kan.

een paar maanden geleden was ik gewoon al een beetje aan het flauwekullen met een jongen. gewoon niks bijzonders. toen hadden we een feest en daar gingen we met 3 grote bussen naar toe. daar had ik dus te veel gedronken en heb ik naderhand met hem gezoend.

en daarna no g een aantal keer tijdens het uitgaan, op een gegeven moment is hij verliefd op mij en na een tijdje ik ook verliefd op hem. maar nu denk je natuurlijk 'nou en?' maar nu komt het hij is 16 (januari 17) en ik ben 19 (26 sept 20).

nou dat snap je natuurlijk wel dat dat nooit nooit niet kan,

heb mezelf nog nooit zo klote gevoeld en al helemaal omdat we allebei weten dat we het willen en het gewoon heel goed voelt wat moet ik nou??

groetjes [naam]


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:24

als jij mij nou eens uitlegt waarom dat natuurlijk nooit kan??? omdat jij 3 jaar ouder bent? wat maakt drie jaar nou uit?

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:24

waarom kan dat niet? Voor de buitenwereld misschien niet, maar als het toch goed voelt?? Je zegt het zelf al: Leeftijd voel je niet!
Sterkte met je (jullie) keuze!

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:26

Huh, das maar 3 jaar verschil, dat is toch niets, ik zie het probleem niet hoor!


Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:26

Vonneke ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is als er 3 jaar tussenzit op deze leeftijd maar dit verschil wordt alleen maar onbelangrijker naarmate je ouder wordt.

Ik vraag me dan af, ben je bang voor wat de buitenwereld zal zeggen? LB

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:29

Ik ga geheel met Manon2 mee...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:33

Leeftijd is absoluut niet belangrijk. Je bent zo oud als je je voelt. En hij is misschien minderjarig, maar wel boven de 16. Officieel mag je in Nederland volgens de wet boven je 16e een relatie hebben met iemand tot 21 jaar. Eigenlijk slaan die regeltjes nergens op, maar het is wel een vorm van bescherming.
(Overigens hebben de meeste jongens van 21 de hersens van een 16 jarige, maar ok Knipoog .)
Als jij die jongen leuk vindt, ga er dan voor. Leeftijd is niet belangrijk als je van elkaar houdt. Mijn vriend wordt volgende maand 46. Ik ben zelf 23. De meeste mensen vinden dit dramatisch, maar wij niet. Dus trekken we ons niets aan van iedereen, wij zijn gelukkig zo.

Welsh Ponies en allerlei soorten kippen

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:35

Zo onmogelijk is het niet hoor Von! Gewoon ervoor gaan!
Als je aan hem niet merkt dat er een leeftijdsverschil tussen jullie zit, zou ik niet weten waarom je het niet zou moeten doen.
En wat de buitenwereld zegt, zou me worst zijn!

You go for it girl!

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:37

Aan de haak slaan, voordat ie weg is *LOL* en wat de rest van de wereld zegt is niet jullie probleem.

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:43

idd. bang voor de buitenwereld dat zal het zijn. en vooral omdat het bijna nooit voorkomt dat het meisje 3,5 jaar ouder is dan de jongen.

god zeg moeilijkmoeilijkmoeilijk.

x yvon

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:58

Je hoeft niet gelijk met 'm te trouwen hoor!
Gewoon ervoor gaan en zien waar het schip strandt.

Nulla tenaci invia est via

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:58

Ik wou ook zeggen doen doen doen. Je krijgt zon spijt als je hem alleen laat lopen omdat hij jonger is dan jij. Als jij bij hem het geluk vind dan maakt het toch niks meer uit wat de rest van de wereld denkt. GAAN!!!!

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:59

Eigenlijk zegt het meer over jouw eigen volwassenheid dan over zijn leeftijd. Blijkbaar ben je erg gevoelig voor wat andere mensen denken en zeggen van jouw keuzes. Misschien kun je eens bedenken dat jij er voor moet zorgen dat je gelukkig wordt en niet die buitenwereld.

Go for it!!!!!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Baileys

Berichten: 544
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Koudekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 23:18

Gewoon doen!
Vriendje was 22 en ik 25 toen we begonnen. Scheelt dus ook drie jaar. En het blijven toch kindjes, hoe oud ze ook zijn.

Wie de kudde volgt
loopt altijd in de stront

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 23:33

Baileys schreef:
Gewoon doen!
Vriendje was 22 en ik 25 toen we begonnen. Scheelt dus ook drie jaar. En het blijven toch kindjes, hoe oud ze ook zijn.


heeeeeeeeej.. das niet liev Scheve mond Scheve mond Scheve mond Scheve mond Scheve mond Scheve mond Scheve mond

en ontopic : meeste meiden vinden het erg als ze met een jongen hebben die jonger is. Snap het ook niet echt hoor, magoe Boos!

All your horses are belong to us! Knipoog

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 23:56

ik ben zelf 18 (over een week 19) en mijn vriend is 26, oops illegaal Kusje Schijnheilig

Leeftijdsverschil vind ik niet belangrijk, ik ben gek op hem zoals hij is!
Ga ervoor!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Liesje_1
Berichten: 666
Geregistreerd: 18-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 00:16

?!?! waarom zou het niet kunnen...

Ik ben 18 en mijn MAN is 29!
Dusss....
Ik ken ook iemand hij is 31 en zij is 25 en, werkt ook prima..

Volg je hard en je ziet vanzelf waar het schip strand. Je kan er altijd wel wat van leren.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 00:33

Ik val zelf ook op jongere jongens. Het enige wat voor mijn gevoel echt kan dwarszitten, is het verschil op het gebied van leefwereld. Bijvoorbeeld als jij al jaren werkt en hij net studeert ofzo. Dan heb je toch allebei een heel ander leven en vooral een heel andere invulling daarvan. Maar als het gevoel toch verder goed is, dan is er toch niets aan de hand?

Idd gewoon voor gaan, en je merkt vanzelf wel of die 3.5 jaar echt tot problemen gaat leiden. Zo niet, dan heb je toch de juiste keus gemaakt? Lachen

Succes joh, laat ff weten hoe het verder gaat!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 00:58

ik vind dat het prima kan,3 jaar valt wel mee toch?
ik heb met mijn ex 8 jaar een realtie gehad en hij was 3 jaar ouder,nu heb ik met maurice en hij is zes jaar ouder,tja age ain't nothing but a number

soms is het beter om te zwijgen

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 04:11

Het is dus heel normaal hoor dat er leeftijdsverschil is tussen mensen die verliefd op elkaar worden. Er is daar helemaal niets verkeerd mee! Ik zou het in ieder geval niet uitmaken omdat je ouder dan hem bent!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 07:36

Ik ben ook wel eens drie jaar ouder geweest dan een jongen hoor. Heb er nooit wat op gehoord. Vind dit nou neit echt iets om je druk om te maken. Als jij nou 46 was en hij 16 was het anders geweest denk ik.

'Paint' it 'Black'

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 07:45

De vooorbeelden die mensen geven dat de man ouder is, hebben weinig met Vonneke's probleem te maken. Zij vindt het niet kunnen dat de vrouw ouder is. Als hij 3 jaar ouder was, denk ik dat de relatie er nu al zou zijn.

Ik blijf erbij hoor! Gewoon doen en je ziet wel waar het schip strandt. Het is precies wat Karin zegt, het is afhankelijk van jullie ontwikkeling. IK ben 26 en werk al 5 jaar. Ik moet er niet aan denken om iets met iemand te hebben die nog studeert, als is hij 29 (en die bestaan!)

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 07:51

Ik dacht ook zo, jongen moet ouder dan meisje zijn. Het liefst een aantal jaar. Maar wat gebeurdt er... Precies andersom. Maakt geen steek uit. leeftijd is niet echt van toepassing.

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 09:10

Meisje dit is toch geen probleem. Ga ervoor. Ik ga met Manon2 mee! Als ie nou getrouwd was met kinderen tsja dan had je wel een probleem. Maar ok ga er gewoon voor en geniet ervan!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 09:24

Tsja, ik zou me denk ik ook niet zo gemakkelijk laten tegenhouden hoor. En als het niet gaat, kan het altijd nog uit gaan en dan kun je er misschien beter afstand van nemen dan nu.

De hond is de betere mens


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, Googlebot, kaatje89, Koekie_186, lastig, Lugea, Muiz en 193 bezoekers