Geen Jumping Amsterdam dit jaar!!!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Geen Jumping Amsterdam dit jaar!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 17:54

Volgens de Telegraaf van vandaag gaat Jumping Amsterdam dit jaar niet door!! Na eerder verschoven te zijn naar Januari 2003 heeft de organisatie besloten het evenement een jaar over te slaan.Jammer!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:58

En werd er nog gezegd waarom? Of is de economische malaise zo groot dat ze geen sponsoren (of zelfs starters) kunnen vinden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 18:00

Geen jumping Gelderland en nu dus ook geen jumping Amsterdam. Jammer allemaal.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 18:06

Ja dat klopt. De stichting RAI is een van de hoofdsponsors van het evenement en kon dus met de data schuiven.Er is ook een nieuw bestuur en de wereldbeker springen was van het programma af.Inderdaad een geldkwestie.Ook was de nieuwe datum natuurlijk niet gunstig zo vlak na oud en nieuw.Hoewel het mij juist te gek had geleken als alles nog een beetje in kerstsfeer was geweest dan.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 18:08

De paardensport raakt aardig in het verdomhoekje.Hebben ze nu nog steeds niet door dat er heel veel mensen aan deze tak van sport verknocht zijn en dat er ontzettend veel geld in omgaat?

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 18:10

ja ik hoorde het net op de radio, ik vind het erg jammer er worden
nu zoveel dingen afgeschaft. En evenementen die nu nog georganiseerd worden zijn meestal aan de andere kant van het land Huilen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 22:31

Er zijn veel mensen die in de paardensport een hobby zien, en een hobby mag ook geld kosten. Maar denken jullie niet ook dat het bedrag dat de RAI vraagt aan entree, of alleen maar boxhuur een beetje aan zijn doel voorbij schiet? Weten jullie hoe hoog de bedragen zijn die je moet neertellen voor een box op een dergelijke locatie? En denken jullie dat het dat waard is? Voor sponsoren en geldschieters, voor eigenaren van paarden zonder sponsors, en voor de kijkers? Om over de bedragen die een standhouder dient neer te tellen alleen maar te zwijgen.
Ik vind het een signaal dat als waarschuwing moet worden genomen. De bomen groeien nu eenmaal niet in de hemel, en de geldboom moet nog steeds worden ontdekt...

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 16:15

Niet eerlijk!!! Is er een keer iets in Amsterdam!
Gaat paard en recratie ook niet door?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 16:31

jeetje wat gaan er veel evenementen niet door de laatste tijd...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 17:04

Paard en Recreatie gaat ook niet door. Blijft weinig over zo niet?

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 13:56

ah dat is echt jammer ik ben er vorig jaar naar toe geweest en het was zo leuk! echt te gek ik zou er waarschijnlijk dit jaar weer naar toe gaan maar dat gaat dus nu niet door heelaas Boos! en paard 2000 is ook al niet meer

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 21:23

ik word er eigenlijk een beetje moe van dat alle leuke evenmenten niet door gaan!ยก Zijn wij de paardensportliefhebbers in nederland nou helemaal niks waard? en dat terwijl heel veel paardensportliefhebbers zijn en bij komen.