Nou,Het was me het weekendje wel weer.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Nou,Het was me het weekendje wel weer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-02 18:42

Vrijdag:Ga ik me vriend van zijn werk halen om naar baarle-nassau te rijden om even een zadel te halen.Even daar gebabbelt en weer terug richting delft.Even me paardje gereden en toen op naar divoza.Daar een rijbroek gehaald(was echt nodig)Dus 300 euro armer maar ja geld is er om uit te geven.Daarna even voor vriend lief naar benthuizen gereden want hij moest een overrap halen voor zijn tent(tja zo heeft ieder zijn eigen hobby)

Zaterdag kom ik aan op stal heeft er een paard koliek.Hun lopen in de bak en mijn verzorgmeissie rijden op mijn knollie.Uur later paard nog niet goed(werd slechter) toen toch maar weer de veearts gebeld.Hij weer gekomen.Even gevoeld(2de keer) en even een slang naar binnen gewerkt.Paard moest naar utrecht.Stalgenoot opgebeld en trailer klaar gezet.Arm paard wou gewoon de trailer niet op en na 3 kwartier gaf hij zich toch gewonnen.Ik bleef met iemand anders er achter rijden voor het geval dat hij door zijn benen zou zakken.Daar aangekomen is hij onderzocht en bleek een verdraaiing te hebben in zijn darmen.Arm beest moest daar blijven.Op terug naar stal.

Zondag:Ik heb lekker mijn knollie gereden en voor de rest de naam zondag waar gemaakt heb verder echt niks gedaan.Nu zit ik achter mijn compie en merk wel dat ik pijn in mij bips heb na een weekend door gebracht te hebben in mijn auto Haha! Heb zo'n 450 kilometer gereden waarvan 400 in 2 dagen tijd.Lang leve de auto

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 20:11

druk druk druk dus. Ach ja never a dull moment voor jou dus. Mijn weekenden zitten ook altijd volgepland. Wilde mijn belasting nu gaan doen van vorig jaar (!!!), want heb nog geen tijd gehad eerder deze week. Ga eerst nu eten en dan zuto ophalen en tanken en dan een keertje die oliebol belasting.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 16:17

Loontje, welk paard was dat???

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 19:43

oud topic!!!