BlonT, blonT, zeer heel erg blonT!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

BlonT, blonT, zeer heel erg blonT!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 11:47

Wel eens iemand gezien die na haar auto uitgestapt te zijn, de deur dicht wil gooien door een duw tegen het raam te geven? Vast wel.

Ook wel eens iemand gezien die dat deed terwijl het raam OPEN stond? Nee?

Had je mij gistermiddag moeten zien! Bloos Ik dook half die auto in! *LOL* *LOL* *LOL*

Geen publiek te bekennen overigens... Lachen

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 11:49

hahahahaha dat is wel blonT ja *LOL* wel mazzel dat er geen mensen in d ebuurt waren.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 11:50

Komt me niet bekend voor Schijnheilig
Ook leuk: in een Pegeot 206 cabrio steeds je hand tijdens het rijden (passagiersstoel) op het dak willen leggen *LOL*
En tijdens het uitstappen bukken om nog wat tegen de bestuurder te zeggen *LOL* Niet nodig! Ze zien je zo ook wel Haha!
Offeuhhh in een andere auto denken dat het raam openstaat, ergens enthousiast naar wijzen en POK vinger dubbel tegen het raam.

Nee, zulke acties heb ik dus nooit Schijnheilig

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 11:55

Haha! Waar is nou me dak? Die is goed!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 11:56

Hahahaha, ehm... ik moest ff lachen, zoiets overkomt mij namelijk noooooit! Schijnheilig

Heb ook regelmatig m'n neus of voorhoofd gestoten tegen een winkelruit die toch iets dichterbij bleek dan gedacht. Of idd een raam openduwen dat al open stond. Moeten ze maar niet zo goed boenen hoor! Haha!

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 12:07

Ben niet meer blont ben nu rood,,,maar>>>>>>

Ik heb zins een jaar mijn rijbewijs, heb altijd rechts gezeten jaren lang!
Wil ik bij een kennis weg gaan en wil ik dus rechts instappen!! Terwijl ik alleen was wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahhahaha Dan voel je je ook blont!!!!!!!!

Hopelijk heb je je niet gestoten????????

Gr Mon-nikky

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: BlonT, blonT, zeer heel erg blonT!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 12:45

Mieke schreef:
Wel eens iemand gezien die na haar auto uitgestapt te zijn, de deur dicht wil gooien door een duw tegen het raam te geven? Vast wel.

Ook wel eens iemand gezien die dat deed terwijl het raam OPEN stond? Nee?

Had je mij gistermiddag moeten zien! Bloos Ik dook half die auto in! *LOL* *LOL* *LOL*

Geen publiek te bekennen overigens... Lachen


Dat had ik wel erg graag willen zien Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 13:10

Geweldige actie, ik lig echt dubbel hier...Of die Cody acties! Ben overigens wel jaloers...Peugoet 206 Cabrio... *kwijl*

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 13:45

hahahaha super ja Haha! btw is het een Peugeot 206 cabrio of een 206 CC? die laatste zijn idd heel erg kwijlie Haha!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 14:31

HAHAHA das nou echt blont, maarja ik heb ook een nicht die zo blond is, en nog erger zelfs Tong uitsteken met haar, zit je aan tafel te eten, en dan opeens uit het niks komt een lachbui die niet meer gestopt kan worden, zonder dat er iets grappigs was, nou misschien was er wel iets grappigs, want ze zat voor een spiegel *LOL*

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 16:17

HAHAHA dat bedoel ik dus vrouwen en alles wat met auto's te maken heeft gaat al fout. Ze kunnen niet eens een auto deur dichtmaken. En dan gaan ze zichzelf ook nog een voorschut zetten :-S

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 17:16

waaahhaa dat heb ik gelukkig nou nooit... janneke wel die heeft al 2 keer de auto op slot gekregen met de sleutels er nog in *LOL*

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 17:59

Hahaha, precies die actie heb ik ook wel eens gehad!! Haha! Haha!
Ik vloog ook zowat mn auto in... Schijnheilig

Ik ben ook wel eens (wat drank teveel! Haha! ) keihard tegen een glazen schuifpui gelopen...
Hahaha, ik dacht dat die nog open stond, dus ik wilde vrolijk naar buiten lopen...BAF!
Koe *LOL*

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 18:04

Hahahaha dat had ik willen zien!! Het liefste nog vast willen leggen op video!! }>

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 18:06

Of zo gehaast zijn terwijl je ergens naar toe rijdt en dan wanneer op de plaats van bestemming aan komt, totaal in gedachten verzonken, alvast de motor uitzetten en je sleutels uit het contact trekken terwijl je nog niet stilstaat (als in rijdt nog met een gangetje van 40 km/h)...... Frusty Ben vannacht dus bijna gecrasht bij de Esso.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 20:02

of dat je aan de deurklink zit te voelen omdat je de deur open wilt doen maar dus gewoon een halve meter ernaast zit te voelen omdat je ergens anders naar kijkt dan wat je aan het doen bent?

is ook zo'n duf gezicht!haha

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 20:06

Ja of de deurklink niet goed genoeg naar beneden doen maar dus wel denken dat de deur opengaat en dan met een flinke vaart tegen de deur aanlopen die dus net dichtbleef Scheve mond Haha!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 20:09

Ja of de deur open doen tegen je eigen hoofd... dat heb ik regelmatig, dan trek ik de deur harder open dan ik verwacht... *BAF* weer een bult op mijn hoofd Scheve mond

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-02 10:03

Ik lees het al: ben niet de enige blondine hier...! Er had inderdaad iemand met een videocamera bij moeten zijn, was vast een geinig filmpje geworden!