KOPIE!!! :|||

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-01 21:20

...Als eerste dit... DIT IS GEEN RECLAME!

Ja mensen, ze bestaan nog! Personen die te lui zijn om zelf een site te maken en toch graag met alle eer willen opstrijken.
Dit komt natuurlijk ten slechte bij desbetreffende eigenaar van de site.
Mijn site (www.equus.nl) is hier de dupe van geworden Boos!
Iemand, (die zich voordoet als?) Jeroen Leenders bed8 dat het wel makkelijk zou zijn om www.equus.nl ff geheel te kopieren. Ik moet zeggen, dat is toch wel goed gelukt! Pra8ig hoe gelijk het opkomt met de oude lay out van Equus.nl! Als ik een back-up nodig zou hebben zou ik zeker naar de site zijn gegaan! Jammer alleen dat ik de banners van Equus.nl en de copyright notices niet tegenkwam... De eigenaar heeft nl overal ZIJN copyright ondergezet... Onder de foto's de Equus.nl adressen gesnipt... en ga zo maar verder. Haha, zelfs de fouten die er in Equus.nl zaten zitten in de source (heb ik ff bekeken). Vond ik wel grappig Lachen
Maar anyway, dit is dus helemaal niet grappig. Ik ben er van overtuigd dat de persoon in kwestie het doet om mij te neten... Zulke mensen bestaan dus nog. Eerder werden de links helemaal verpest (sexsites toegevoegd, enorme lappen txt, 10000 x zelfde link, database op een of andere manier leegvegen, etc etc), verhaal verpest, forum etc. Noujah, hierdoor worden ze telkens beter en telkens moeilijker voor diegene... zelfs zo moeilijk dat die persoon maar ff besloot een gore kopie van Equus.nl te maken Boos!

moraal van dit verhaal: boycot deze site (megapus-jl)! het adres is www.pegasus-jl.nl
MAG dit eigenlijk? alle txt zonder vragen (incl. foto's, jouw copyright eronder zetten en net doen alsof het jouw site is?????

Cuando menos piensas .... sale el sol


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-01 21:43

Tuurlijk mag dat niet. Ik studeer geen rechten, dus ik zou er niet helemaal van uit gaan. Maar iets waar jij veel werk in hebt zitten is toch van jou? Omdat internet een nieuw medium is zijn er niet ehct juridische dingesen (ik ben een leek).. Dus kweet niet... Maar het is en blijft een streek (gos wat ben ik netjes vandaag).

Laudie
PS: ik vroeg me trouwens af of je godlasterlijke dingen hier kan zeggen, of wordt dat omgedingesd... Heb nl nogal eens de neigin... Pot jan dubbeltjes......

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-01 21:46

hummmz! noujah dit moet toch wel verboden zijn? zeker als je het zo heeeeel erg erop laat lijken! zelfs de welkomtxt is hetzelfde!!!!!!!!!!! :grr:

Cuando menos piensas .... sale el sol

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-01 22:06

Ja hoor, is hartstikke verboden. Valt helemaal onder het auteursrecht (copyright).

Da's nou het voordeel van die geweldige studie van mij, heb ook een vakje rechten gehad }>

Alles wat je opschrijft of maakt (of dat nou aantekeningen bij economie zijn, een boek, een website of een schilderij is) valt zodra je het maakt onder het copyright. Niemand mag het zonder jou toestemming kopieren. Daar is zelfs geen Copyright © 2001 ding voor nodig...

Dus, nee, dit mag niet.. Maar ja, wat wil je er tegen doen? Als je naar de rechter stapt haald die klojo het gewoon van internet af Boos! Maar het mag dus niet..
www.schonsoft.nl is daar trouwens ook een mooi voorbeeld van, die hadden heel de layout van welshcob.nl gekopieerd en er wat kleine dingtjes aan veranderd (op een erg brakken manier IMO). Als je nu kijkt zie je dat die bovenbalk nog steeds precies dezelfde is als welshcob.nl

Heike heeft daar toen een fantastische email heen gestuurd, hebben we nooit antwoord op gehad maar een paar dagen later was de layout wel veranderd (veranderd, zeker niet verbeterd }>).

Maar erg k*t als iemand je site probeerd te verzieken, is ook ontzettend weinig tegen te doen helaas Boos!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-01 22:36

Jha.. het is zeker k*t... Elke keer als ik denk dat ik er van af ben, gebeurt er wel wat anders.
Een forum, etc kan ik dus wel vergeten. Het wordt immers elke keer verpest. Boos!
Nu kreeg ik net een mailtje terug... Dat diegene alles uit boeken heeft en van andere sites... Sure... Mag ik even het adres weten want bij mijn weten ben ik de enige met deze informatie. Of er moet net een boek op de markt zijn met mijn info??
maar dan nog. Die persoon is verkeerd bezig.
Is er verder iets wat ik kan doen? Ik kan wel dreigen dit en dat... maar wie zegt dat ik het uit kan voeren? Een rechtzaak is het niet waard. Kan de host (ICMC) er wat aan doen als ik die inlicht?

BTW... die Schonsoft ken ik wel... Is dat die zelfde persoon van "HorseThings"? Ene Richard? Die heeft namelijk de rassen van mijn site Boos!


Ik baal hier echt ontzettend van...! Boos! (zwak uitgedrukt)
ik wil diegene niety op een idee brengen als ie dit leest... Maar ik vermoed dat diegene de tekst een heeeeel klein beetje zal veranderen, zodat ik geen bewijs meer heb Boos! Boos!

Cuando menos piensas .... sale el sol

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-01 23:00

Hahaha, ik heb eens op die www.pegasus-jl.nl zitten kijken maar dat is echt wel heeeeel zielig ja..

Als ik jou was zou ik inderdaad een mail naar ICMC sturen, een nette, zakelijke mail met ook wat urls die je naast elkaar legt.. Het is niet echt moeilijk om te zien dat die 2 sites wel heeeeeeel erg op elkaar lijken maar het is altijd beter het die ICMC mensen zo makkelijk mogelijk te maken..

Woordenboek (pegasus) en Begrippen (equus) is een geweldig voorbeeld daarvoor.. Tjonge jonge, dit is niet normaal zeg..

BTW het is niet zo dat die persoon maar een paar woordjes hoeft te veranderen om overal onderuit te komen... Als het toch nog duidelijk herkenbaar is als jou werk blijft het van jou.

Enige dat zonder toestemming toegestaan is is het plaatsen van een korte quote van een tekst, maar dit valt zeer zeker niet meer onder quote }>

Succes! Ik zou het dus ff via zijn host gaan proberen..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-01 23:09

Zelfs het paard van de maand is hetzelfde, haha
Yep, ik ga ICMC inlichten, maar wat houdt een Second Domain in? Dat is pegasus-jl namelijk. Dus er staat geen adres ofzo van de eigenaar bij. Boos!
Houd jullie op de hoogte!

Cuando menos piensas .... sale el sol

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-01 23:14

Eeh, second domain is een beetje iets raars.. <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.domain-registry.nl" TARGET="_blank">IDNL</A><!-- BBCode End --> heeft een jaar of tig geleden bedacht dat het het minder aantrekkelijk moeten maken meer dan 1 domain te registreren. Daarom betaal je voor het 1e domain meer dan voor de volgende (2e) domains.
Dit wordt ook in de whois database bijgehouden. Dus altijd als je de gegevens van een domain opvraagd zie je of dit het eerste domain is dat dit bedrijf geregistreerd heeft of dat het een volgend (2e) domain is. 3e, 4e, 5e domain etc bestaat trouwens niet Lachen

Maar domain staat in dit geval dus helemaal op naar van dat ICMC... Jammer dat die jongen die pegasus 'gemaakt' heeft Jeroen nogwat heet, in iedergeval een heeeeeel normale naam waarvan er een stuk of 3000 in nederland zijn Boos!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-01 23:30

Kijk dit vind ik nopu zo leuk he! aangezien jij MIJN foto had gejat zonder mij te mailen.
'm vervolgens op jou site zet er fijn jouw url doorheen zet en zegt dat niemand 'm mag overnemen vervolgens mail ik jou daarover zeg jij dat het van www.horses.nl afkomt en wat staat daar in een hoekje ....copyright!!!!
Horses heeft mij vriendelijk benaderd of zij een foto van Lot op hun site mochten zetten er staat zelfs met Koeieletters met dank aan Kim Telgen bij...
Ik moet wel toegeven na mijn boze mailtje en die van m'n webmaster dat je de foto er meteen hebt afgehaald dat vind ik goed van je maar geef geen commentaar op iemand terwijl je precies hetzelfde deed....
BTW ik ken die persoon niet hoor voor iedereen denkt dat ik het opneem voor hem

Gast

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-01 15:59

Ehm ja
k wil niet heel banketstaaf doen maar de webmaster van equus.nl is ook niet helemaal vrij van copyright schennis. Wanneer je een kijkje neemt bij de teksten van de rassen komen hier toch duidelijk enige stukken naar voren die zo zijn gecopy paste uit een bekende cd-rom verkrijgbaar bij de Bruna...

Ik durf met gemak aan te nemen dat dit neit het eneige geval zal zijn. Je kunt tenslotte informatie over rassen niet zelf 'verzinnen'

Wat u niet wilt dat U geschiedt doet u dat vooral een ander niet... ofzo

sorry

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-01 15:18

Maar... Ik heb geen lay out overgenomen en onder die teksten staat geen copyright!
en die ene foto... sorry hoor maar die kan je overal op internet vinden! Kijk, dan moet je ook geen foto's op internet zetten als je niet wilt dat ze worden gekopierd he> of er je naam op zetten of bij zetten dat je het niet wilt.
Trouwens, ik heb em er meteen af gehaald dus wat zeur je nou?

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-01 15:23

Citaat:
On 2001-01-16 14:59, Anonymous wrote:
Ehm ja
k wil niet heel banketstaaf doen maar de webmaster van equus.nl is ook niet helemaal vrij van copyright schennis. Wanneer je een kijkje neemt bij de teksten van de rassen komen hier toch duidelijk enige stukken naar voren die zo zijn gecopy paste uit een bekende cd-rom verkrijgbaar bij de Bruna...

Ik durf met gemak aan te nemen dat dit neit het eneige geval zal zijn. Je kunt tenslotte informatie over rassen niet zelf 'verzinnen'

Wat u niet wilt dat U geschiedt doet u dat vooral een ander niet... ofzo

sorry


Joh. Wat doen de rest van de boeken dan? Die verzinnen het zeker wel zelf? haha laat me niet lachen dat wordt ook gekopierd bij het leven! Wel eens "dat bekende blauwe boekje" De Paardenencyclopedie in handen gehad? Pak daarnaast het boek "Paardrijden" van Jana & Egbert v Zon, en vergelijk! Vind je het gek dat de Paardenencyclopedie zo goedkoop is...
Het is onmogelijk om al die rassen te kennen. Is toch ook niet erg dat ik beoke gebruik??????? Ik schrijf het alleen niet letterlijk over! en dat ik er nou laatst 8er kwam dat de opgestuurde ziektes uit de Paardenencyclopedie komen... jah dat moet ik nog veranderen. En een paar rassen komen van Multimedia Paarden.
Maar de rest heb ik zelf allemaal gedaan!
Overigens ben IK de webmaster van Equus.nl....

P.s durf je je werkelijke naam niet te geven... tsssk en dan maar commentaar leveren

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-01 15:42

och ja kopieren gebeurt. Ik probeer zoveel mogenlijk kennis te vergaren en schrijf het dan in mijn eigen woorden op. Ik praat met fokkers, lees boeken etc etc. Mijn teksten zul je dus niet letterlijk kunnen lezen uit andere boeken. Maar ik kopieer wel uit de jaarboeken. maar heb toestemming van de auteurs. Maar met rassen etc is dat heel moeilijk.Daarbij zijn er raskenmerken die gewoon vast liggen. Daar kun je dus niet omheen.

Je moet gewoon heel voorzichtig zijn. Zeker als je een site hebt die beter loopt. Foto's en teksten van anderen dus niet gebruiken zonder toestemming. Voorkot een hoop narigheid

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-01 16:01

mm jah... maar mijn site is toch niet erg bekend en loopt toch niet zo super. tuurlijk is het mijn bedoeling niet om wat te jatten. ik heb er ook geen problemen mee dat plaatjes worden gejat. of in de winkel ofzow.
Als iemand iets niet kan betalen moet ie het vooral jatten. Zijn winkels voor verzekerd. Maar bij teksten ligt het anders en ook bij lay-out.
Anyway, ik zal er verder niet meer over zeiken

Cuando menos piensas .... sale el sol

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-01 16:14

"Als iemand iets niet kan betalen moet ie het vooral jatten. Zijn winkels voor verzekerd."
Haha, daar zal ik maar verder niet op ingaan Lachen

Mij lijkt het allemaal heel erg simpel. Tuurlijk kun je niet altijd alles helemaal zelf maken en zelf verzinnen. Wat je IMO alleen niet moet doen is gewoon klakkeloos kopieren (of kopieren en dan een paar woorden veranderen). Je stuurt gewoon een nette mail naar de webmaster van de site waar je iets van over wil nemen en vraagd of je het mag gebruiken als je er een vermelding van de bron bij zet. In 95% van de gevallen is dat dan helemaal geen probleem, enige uitzondering zijn unieke plaatjes/teksten en dingen die op echt heel grote (of commeriele) sites staan, daar krijg je met een beetje pech nee op te horen. Maar echt als je ff een mailtje stuurd krijg je bijna altijd toestemming...

Jij blij en ook de maker van de originele tekst/plaatjes blij. Wat is de wereld toch mooi Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-01 18:54

Wat zeur ik nou? nou ik zeur niet maar jij zeurt dat je zo zielig bent dat er vanalles wordt gekopieerd wordt van je site terwijl je er zelf het hardste aan mee doet.
Die foto staat overal op internet zei je toen ik vroeg waar had je maar 3 adressen 1 tje waar ik 'm zelf op heb gezet dat dit mijn paard was en daar staat ook copyright op.
de ander is Horses. waar met koeieletters met dank aan Kim Telgen bij staat en de laatste link die jij mij gaf was de site van Stefanie Zij vermeld daar niet alleen mijn naam maar ook mijn Homepage en die van het groninger paard 3 dingen die jij al helemaal niet hebt gedaan.
Horses en Stefanie hebben mij GEVRAAGD! of zij foto's mochten gebruiken.
Jij neemt gewoon maar over kan jou die copyright schelen en ooh wat ben je zielig dat iemand het bij jou doet. Ik vind die persoon trouwens ook wel sneu de helft van je info klopt voor geen meter.
En zoals Bart al zegt als je geen geld hebt ga je maar jatten???!!!!???dat praat jij goed??? Triest is het enige woord wat ik voor je over heb al zat ik nog zo aan de grond jatten zou ik nooit doen sommige mensen hebben zo hun trots..

(sorry Heike en Bart voor deze 'vervuiling' van jullie forum maar ik vind dit soort mensen zo erg hard afgeven op een ander en precies hetzelfde doen maar dan een graadje erger)


<font size=-1>[ This message was edited by: Nimber on 2001-01-17 17:58 ]</font>

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-01 19:29

Sorry hoor ik wist niet dat ik je had beledigd zeg!
Ik heb toch al lamg mijn excuses aan jou aangeboden, trouwens ik heb die foto niet van Stef en niet van Horses of The Dutch, je kan de foto genoeg vinden op internet, dat ik dan toevallig niet alle adressen uit mijn hoofd weet SPIJT MIJ DAT HEEL ERG!!!!!
wijs jij mij ff aan waar ik heb gezegd dat ik zielig ben? dat heb ik nl nooit zo gezegd dat zit jij er nu van te maken!
Trouwens over dat jatten: dat heb ik ooit ergens gelezen zo en dat vond ik wel grappig en met teksten ligt het dus heel anders
Maargoed ik zal verder geen woorden aan jou vuil maken jij vind mij toch triest (ik jou ook, komt mooi uit). OK dan vind je dat toch, ik zit er niet mee! Je kent me geeneens dus ga dan vooral over mij oordelen!
ik zal me maar verder miet verlagen tot jouw kinder8ige niveau.
Sowieso niet aan dit bericht, als je wat over mij of mijn site te zeiken heb moet je dat vooral mailen naar <a href="mailto:eline@equus.nl" target="_new">eline@equus.nl</a> want ik ga er hier niet verder over doorzeiken!

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-01 19:32

Trouwens, geef mij eens een goede reden waarom ik het adres er bij zou moeten zetten van het Groninger Paard en jouw site als ie die geen eens weet???????

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-01 20:00

Kinderachtig.. tja das de goede omschrijving voor jouw gedrag:)
je bent zeker ook maar net 11 ofzo.
geeft niet maar als je al van copyright gebrukt maakt en dus niet jat hoor je bronvermelding te maken.Jij noemde mij een site waarvan jij de foto had gehaald dat zijn jouw woorden en daar staat mijn naam + website je spreekt je eigen erg tegen geeft niet maar als je ooit volwassen wordt zul je het misschien eens snappen??
laatste reactie van mij op jou want je bent me net iets te triest(heb trouwens nooit gezegd dat jij hebt gezegd dat je triest was want dat heb ik helemaal zelf bedacht Lachen )

Gast

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-01 20:02

Hoi,
Hier wou ik ook ff op reageren. Er wordt toch gezegd dat ze die foto van een andere page heeft???? En ze heeft hem direct weggehaald toch?? Bovendien staan er op jouw page unicorns waar ook geen bronvermelding, link O.i.d bij staat. In principe maakt mij dat niets uit, maar dan moet je dat ook niet van equus.nl zeggen, want je doet hetz elf ook, maar volgens mij doet iedereen die een page heeft dat wel een beetje, de info en de foto's moeten toch ergens vandaan komen???
Bovendien vindt ik het overnemen van een complete lay-out of zoals bij Equus de hele page wel even iets anders dan één foto! Ik vindt dit dus niet echt een goede vergelijking!!!
Groetjes Patricia

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-01 20:11

Moeilijk he verder gana dan je neus lang is, Nimber?
Ik geef maar een voorbeeld in die mail wara de foto nog meer op zet en andere kunnen ze ook toch kopieeren? Dus ik spreek mijn eigen helemaal niet tegen (is trouwens mijzelf he, maargoed...)
en nu zit je mijn zinnen te verbouwen, je maakt nu van zielig opeens triest. Jawel, jij hebt gezegd dat ik mijzelf zielig vind, nou NIET dus.

haha, ik weet niet of je het weet hoor... maar je spreekt jezelf ook lekker tegen he?
Ik keek ff op je site en zag de volgende pagina: <a href="http://nimbersplace.tripod.com/eenhoorns.htm" target="_blank" target="_new">http://nimbersplace.tripod.com/eenhoorns.htm</a>
Die pics heb je zeker zelfgetekend, toch? en die teksten (komt dat niet van The Last Unicorn ofzo) heb je zelf bed8????? Het ziet er wel naar uit! Je hebt nl. nergens een bronvermelding staan!
Nu jij weer!!!

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-01 22:04

Go eline Go
hehe gelukkig weet ik hier nix vanaf maar ja
vind inderdaad dat diegene die meteen eline begonnen af te zeiken gewoon hun mond moeten houden
Nou hoeven jullie niet meteen met mij te beginnen hoor

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-01 22:26

Dames, dames.. Chill Cool

Ik heb gehoord dat Kim en Eline dit via ICQ verder afgehandeld hebben. Over en uit dus (hoop ik).

Dit was nu ook niet echt meer een constructieve discussie, leek meer op een mudfight Knipoog

Tuurlijk is het niet leuk als er dingen zonder toestemming van je site gekopieerd worden.. IMO is het altijd aan te raden ff te kijken hoe het zit met de copyright op het spul dat je overneemt en ff aan de siteowner te vragen of het ok is als je het overneemt, dat is dus meestal geen probeem wat betreft 95% van de siteowners, de meeste vinden het alleen maar leuk.

Maar goed, dit is dus afgedaan, Eline heeft toen die foto van Lot van haar site afgehaald en ik neem aan dat Eline nog een mail gaat sturen aan die Pegasus klojo..

Over and out Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-01 17:23

Die mail is al gestuurd
en ze heeft ook al antwoord gehad Lachen

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-01 21:35

yep

Cuando menos piensas .... sale el sol


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers