Heb eindelijk weer eens heerlijk gereden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Heb eindelijk weer eens heerlijk gereden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-02 22:36

Ik ben zó blij. Na weken rot lopen, niet naar voren willen waardoor je nergens aan toe komt, liep Maddox vandaag eindelijk weer!

Hij was goed voorwaarts. Ik kon netjes zitten en mijn handen netjes op de goede plek houden.

De afgelopen weken alleen maar concentreren op been, been, been, heeft toch geholpen!! Ik ben mijn instructeur dan ook heel dankbaar want we hebben hier echt naar toe gewerkt.

Haha! Haha! Ik moest dit gewoon even kwijt! Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 09:07

Super!!! Vergeet behalve je instructeur niet om ook jezelf een schouderklopje te geven. JIJ hebt doorgezet, je geduld beproefd etc etc.
Fijn voor je! Vasthouden dat gevoel!
Enne.... binnenkort gaan we naar het bos he!!!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 09:22

Fijn gevoel he!!! Vasthouden!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 09:38

Super hoor Manon! Goede gedreven instructeurs doen idd veel! Ik had gister een invaller en nog wel eentje die ik niet uit kan staan en ze ging me toch gekke dingen lopen vertellen! Dat ik verder naar voren in mijn zadel moest gaan zitten bijv. Ik vroeg me hard af waar dat op sloeg, nog nooit van gehoord. Als ik nog verder naar voren moest, dan zat ik op de boom... Verward En vroeg ze me of ik lekker doorzat...ja heerlijk, want Jur was superlos en liep heerlijk te draven. Was het van :" Ga maar snel weer lichtrijden, want het ziet er helemaal niet uit alsof ze los is...." Sloeg als een tang op een varken. Maar goed, blij voor jou dat het weer lekker gaat met je prachtpaard! Hoe is het nu met je meissie?