Wat zou dit zadel waard zijn??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Wat zou dit zadel waard zijn??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-02 18:44

Veelzijdigheidszadel met een diepe zit. Weet niet wat voor merk niet meer leesbaar. Alleen wat slijtage op de plek van de beugelriemen en wat beschadigingen op voor bij de boom een boven op de lepel???

Is een jaar of anderhalf jaar oud??

Ikwil er graag een dressuur zadel voor weer kopen en was net al een beetje aan het rond kijken maar dan moet ik wel weten wat ik ongeveer voor dit zadel kan krijgen. Ik ga hem denk ik maar divoza brengen

Maar echt hij ziet er perfect uit maar past gewoon niet op mijn pony


Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 19:11

tja... jammer dat je het merk niet meer weet... daar hangt natuurlijk erg veel vanaf.
als het bijvoorbeeld een stubben zou zijn zou je er makkelijk 500 euro voor kunnen vragen.
maar als het een b merk is zou ik er persoonlijk niet meer dan 300 euro voor geven.
bij divoza geven ze volgens mij niet veel weer voor oudere zadels... als je bijvoorbeeld wil inruilen.
als je het particulier verkoopt vang je er volgens mij veel meer voor.
groetjes liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-02 19:24

Ja maar ja ik wil rijden en dat kan zo niet want hoe strak je ook aansingeld hij glijd gewoon te veel en mijn pony gaat er veel vandoor (ze is net weer wat onder het zadel) en dan kanhet gewoon niet.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 20:08

Het ligt echt voor 100% aan het merk zadel, jammer dat je dat niet kunt lezen.
Misschien kun je een foto plaatsen, of weet je nog wat het zadel nieuw gekost heeft ?

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-02 21:08

Nee ik heb het bij mijn pony gekregen die heb ik in april gekocht die mensen hadden haar een jaar en hebben het toen nieuw gekocht. Dus ik weet het echt niet


Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 21:12

soms kun je het merk lezen aan de onderkant, als het op het zweetblad gestanst is. Staat het ook niet op de nageltjes? onder het kleine zweetblad (zo'n schildje)?

Ga er anders mee naar een ruitersportzaak, een goede kan aan het model zeggen welk merk het is.

Ik had ooit eens een nederlands merkzadel (dat was de merknaam), die naam was ook niet meer te lezen, de zadelmaker wist het meteen.

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-02 21:26

Ja het was er op gestansd met gouden letters maarja door gebruik is dat er af gegaan we hebben er vanmiddag nog wel om heen gezeten maar niemand kon hte me vertellen ik ga er mee naar divoza ofzo en dan wil ik weten hoeveel het nog waard is en dan ga ik het waarschijnlijk particulier verkopen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 bezoekers