Geen echte vrienden,ben het nu helemaal zat!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Geen echte vrienden,ben het nu helemaal zat!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-02 16:00

Ik voel me de laatste tijd zo rot
Verdrietig Ik weet ff niet meer wat ik moet doen..

Ten eerste ben ik het thuiszitten in het weekend zat.Ik wil ik nou eens lekker uitgaan en echt leven. En niet alleen maar school en paardrijden.Ik heb het jaren volgehouden, maar nu ben ik het echt zat. Boos!

Ik heb nl geen echte vrienden om mee uit te gaan en leuke dingen mee te doen en daar baal ik echt zo van.Ik lig er echt wel eens van wakker.Ik heb alleen maar kennisen van stal, waar ik leuk mee kan opschieten,maar we doen verder geen leuke dingen samen.Ze zijn ook allemaal ouder dan ik.

Ik woon in een dorp waar ik vroeger veel gepest ben.Toen ik naar de middelbare school ging had ik wel een paar vriendinnen,maar die zijn of verhuist of ik heb er geen contact meer mee.We zijn ieder onze eigen weg opgegaan.Het is niet zo dat ik lelijk ben ofzo,ik ben heel populair bij de jongens,maar heb gewoon weinig zelfvertrouwen.Misschien klinkt dit een beetje opschepperig,maar.Ik ben ook gespot door een modellenscout, ze vonden me geschikt,maar mijn huid is niet goed. En dat wordt ook maar niet beter,grrr.

Ik zit nu op school in Rotterdam, daar had ik ook wel vrienden, maar ze woonden allemaal te ver weg om mee om te gaan.En ik ben vaak blijven zitten/van klas verandert, dus als het net leuk werd ging ik weer weg.

Ik wil nieuwe mensen gaan ontmoeten,maar telkens als ik iemand ontmoet denk ik, ik heb geen vrienden en dat zou hij/zij wel stom vinden. En als het bijvoorbeeld over uitgaan gaat, voel ik me helemaal rot. Ik ben het zat. Ik wil graag werken,maar voel me zo alleen Verdrietig Ik vind het zo erg
om alles alleen te doen.

Ik wil ook graag op mezelf wonen dat verandert ook wel iets.

Ik weet nu niet waar ik moet beginnen om me beter te voelen
Ik heb net 5 maanden stagegelopen bij een Platenmaatschappij, Midtown
Records in Rotterdam. En daar voelde ik me zo anders, ik kreeg telkens complimentjes en ze waren daar zo aardig.De ene directeur ging ook trouwen en ik ging natuurlijk mee naar het feest s'avonds.En dat was echt geweldig.Ik had het erg naar mijn zin en had veel sjans Knipoog

Ik doe het jaar over en moet dus weer stage lopen,bij midtown vonden ze het leuk als ik daar weer kwam.Ze organiseren ook feesten o.a The Ultimate seduction party en vrijdag de 13de dus ook. Ik zou daar echt dolgraag naar toe willen, maar ja met wie. En als ik daar aan denk wordt ik zo verdrietig.Idereen van Midtown is er en ze zouden het vast echt heel leuk vinden als ik kwam, maar ik wil niet alleen.

oooh Verdrietig wat moet ik doen

Wie heeft dit ook gehad en wat heb je eraan gedaan
Laatst bijgewerkt door carlosje op 16-09-02 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 16:23

Jee meisje, jij zit in een heelerge dip. Een die ik heel erg herken. Ik heb zelf niet de behoefte aan heel veel vrienden. Integendeel ik heb liever 1 goeie. Ben daar ook veel te wantrouwig voor.

Als ik het zo hoor heb jij een ontzettend laag zelfbeeld van jezelf. Heb ik ook gehad. Gezien mijn gewicht. Was er klaar voor te gaan. Had er geen zin meer in. Bij mij was Maaraak mijn redding. Misschien moet je er eens met iemand over praten. Wat ik ook een tijdje heb gedaan, maar daar moet je wel in geloven, is aan de Bach Bloesem Therapie.

Waar je moet beginnen is heel moeilijk. Verschilt zo ontzettend per persoon. Ik zou in iede rgeval een afspraak bij de dokter maken en een verwijzing naar een psycholoog vragen. En niet denken dat je gek bent want je bent 1 van de velen die zoiets doen. Heb ik ook gedaan. Verder heel goed naar jezelf kijekn en luisteren. Ga gewoon eens met zo'n kennis uit. Dan doe je vanzelf weer meerdere contacten op. Of misschien iemand hier die van uitgaan houdt.

Veel sterkte en als je wilt praten dan pb je me maar.

Liefs Hanifa

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-02 16:34

Wat een lief berichtje dank je.Ik ben al zo blij als ik gewoon lekker uit kan gaan met een leuk persoon en idd dat leer je veel andere kennen via via. Met die kenissen hoef ik niet uit, ze zijn ook niet echt uitgaans types.
Met mensen van hier,jaa, met Denz heb ik laatst gemeet en dat was echt heel gezellig, misscien dat ik met haar wel leuke vrienden word
Laatst bijgewerkt door carlosje op 04-09-02 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 16:34

Gewoon gaan naar dat feest. En schaam je niet om alleen te gaan. Wie weet wat je mist en dit is ook een grote boost voor je zelfvertrouwen.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-02 16:37

nee, ik denk dat ik niet durf, ze vragen dan vast ben je alleen?? En ze zeggen dan vast zonder dat ze het weten.. enne, heb je geen vrienden ofzo??, zonder het banketstaaf te bedoelen,hoor.En dan kan ik moeilijk nee,zeggen, dan voel ik me helemaal alleen.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 16:44

Ik beken je eerlijk dat het ook voor mij een grote drempel zou zijn om alleen te gaan. Daar ga ik niet om liegen. Maar ik heb het wel eens gedaan, met lood in mijn schoenen. Resultaat was dat het heel gezellig was. Mensen gaan dat echt niet denken. WEl denken ze van 'goh wat fijn dat ze toch gekmen is'. Jammer dat de foto's het niet doen in je profiel. Had je wel eens iwllen zien.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 16:51

Al vragen ze ben je alleen maak je er toch iets van dat je vriendin ziek is en jij toch zin had om te gaan. En er is niemand zo dom om te vragen of je geen vrienden hebt.

Ik heb ook alleen maar oppervlakkige vrienden ik laat gewoon niemand heel dichtbij komen. Toen het met mijn ex uit was en ik zat daar in mijn nieuwe flat voelde ik me echt erg zielig. Nu ik alles zelf moet regelen ben ik een stuk zelfverzekerder en zelfstandiger geworden.

Ach meid uit je verhaal blijkt dat die mensen je gewoon leuk vinden dus schouders recht en kop op je kan de hele wereld aan!!!

Enne als je toch wilt praten pb me maar!!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 17:05

carlosje schreef:
nee, ik denk dat ik niet durf, ze vragen dan vast ben je alleen?? En ze zeggen dan vast zonder dat ze het weten.. enne, heb je geen vrienden ofzo??, zonder het banketstaaflig te bedoelen,hoor.En dan kan ik moeilijk nee,zeggen, dan voel ik me helemaal alleen.


Lieve Kathelijne,

Ik denk echt niet dat die mensen aan je gaan vragen of je geen vrienden hebt. Als ik jou was zou ik gewoon gaan naar dat feest en als het een bedrijfsfeest is dan neemt als het goed is waarschijnlijk niemand zijn vrienden mee alleen misschien een partner en als je die niet hebt hoef je je heus niet voor te schamen hoor... heb ik ook niet, je bent niet de enige. Ik heb een heleboel vriendinnen en daar ben ik erg blij mee maar soms voel ik me ook wel alleen hoor. Vriendinnen hebben ook niet altijd tijd (vriendje, werk etc.) en ik helaas ook niet sinds ik mijn eigen paard heb en nog eens een fulltime baan. Ik zie mijn vriendinnen alleen maar als ze meegaan naar mijn paard Haha! Haha! Soms baal ik daar ook ontzettend van. Ik ben vroeger ook gepest op school en nu lach ik ze gewoon uit joh... ze lopen nu allemaal achter de kinderwagen en zijn inmiddels al gescheiden enzo en ik heb een heerlijk vrij leventje en een goede baan enzo. Zorg dat je trots kunt zijn op jezelf en probeer gelukkig met jezelf te worden want dat is het allerbelangrijkst!

Het ligt ook echt aan de persoon... de een maakt makkelijk contacten en is erg sociaal en de ander iets minder. In vriendschap moet je ook een beetje investeren... Is er dan niemand op stal waar je leuk mee op kan schieten ookal zijn ze ouder?? Ik ben zelf 31 jaar maar ga ook heel leuk vriendschappelijk om met ex stalgenootjes van 17 jaar. Gewoon wat eigen initiatief tonen en proberen wat meer zelfvertrouwen te krijgen! Als ik je profiel lees en je berichtje dan ben je volgens mij een hartstikke leuke meid. Maak je niet druk over vriendjes enzo.... komt vanzelf allemaal wel hoor. Ik heb soms ook niet zoveel zelfvertrouwen maar dan meer waar het mannen betreft met vriendinnen heb ik daar geen last van.

Trek gewoon de stoute schoenen aan en ga naar dat feestje! Maak er gewoon een geintje van mochten ze echt zoiets vragen als: ben je alleen gekomen.. dan zeg je gewoon: er wilden zoveel vrienden mee dat ik helaas niet iedereen mee kon nemen en heb besloten om maar lekker alleen te komen Haha! . Doe of het je koud laat! Probeer om te gaan met positieve mensen die je een goed gevoel geven.

Mocht je behoefte hebben dan kun je me ook een pb sturen!
Kop op en laat je niet kisten!!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 18:24

AnneOmie schreef:
Kop op en laat je niet kisten!!


das waar, ik had dat probleem ook in de geschiedenis, ongeveer een jaar terug, wat ik heb gedaan is gewoon naar mensen op gegaan en beginnen te praten en niet stoppen, zo kom je aan vrienden, zo heb ik (bijna) al mijn vrienden leren kennen

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 20:23

Kop op Kath !
Iedereen heeft weleens een periode in z'n leven dat het niet zo wil lukken.
Bij de een is het met familie, bij de ander met werk, bij de volgende weer met gezondheid, en in jouw geval met vrienden.
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat het niet vervelend is, integendeel !
Je zult je vast behoorlijk s*it voelen, en dat is heel begrijpelijk.

Maar je bent een leuke meid, heb al zoveel leuke en lieve berichtjes van je zien staan !
Het kan toch niet zo zijn dat anderen dit niet inzien ?
Je bent echt wel de moeite waard hoor !

Ik denk dat je gewoon een beetje pech hebt en toevalligerwijs (misschien ook door de omstandigheden die je zelf al noemde) nog niet de juiste personen tegengekomen bent.
Jouw tijd komt nog wel !
Daar heb je nu natuurlijk niet zoveel aan, maar misschien helpt deze gedachte je weer om iets anders met de situatie om te gaan.
Probeer positief in het leven te staan, dat trekt andere mensen ook weer aan, en juist dan is het gemakkelijker om contact te maken !

En ook hier geldt: PB-en mag altijd, dat weet je ! Knipoog

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 20:33

en als het niet anders kan, vraag je toch of er iemand uit je omgeving van bokt meegaat?! Lachen

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-02 10:17

Wat een lieve berichtjes allemaal,het gaat al veel beter nu,mede dankzij julie steun.Ik ga heel misschien met Denz naar het feest.

En FASEL ik sta met mijn pony bij itp onder foto's van carlos. Ik heb het er gisteren met mijn moeder overgehad en zij vond het moedig van me dat ik mijn leven helemaal wil veranderen. Nu ik ht uitgesproken heb is het ook veel makkelijker.Ik eens ga rustig nadenken, wat voor stappen ik zou moeten nemen. Op mezelf wonen,bijvoorbeeld, een baantje zoeken,naar een sportschool gaan,etc.

Ik zie het allemaal veel positiever.Ik mail ook me een jongen van midtown en die prijst me altijd de hemel in Haha! Dat geeft me steun en postieve energie.... TJAKKA!! Haha! Het komt goed, ik weet het zeker.

Bedankt allemaal!!

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 13:17

Tsja en als je nou echt niemand hebt dan bied ik mij graag aan om mee te gaan. Gezellig! Haha!

Ik heb ook zo'n periode gehad. Ik dacht dat ik helemaal alleen was op de wereld. Maar het komt allemaal goed. Ga der gewoon lekker voor. Fijn dat je met je moeder zo goed hebt kunnen praten.

Groetjes Merilyn

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 13:28

waneer gaan jullie eens naar hollywood ? (rotterdam)
anders moet je maar een keer met ons mee gaan !!

greetz len

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 13:30

Nou je bent een hardstikke leuke meid om te zien hoor. Lekker bekkie. Niets om je zorgen om te maken. Vaak is praten erover alleen al een perfect middel.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 13:47

Ik ben blij dat je je al weer een stuk beter voelt Haha! Ik heb het gevoel dat het helemaal gaat goed komen Knipoog

Fijn dat je er met je moeder ook goed over kan praten. Praten is ook erg belangrijk... blijf niet met je problemen zitten hoor. Hartstikke leuk dat er iemand van Bokt met je meegaat... zie je.. je bent niet alleen Haha! Er zitten hier dagelijks zoveel mensen op Bokt die meteen klaar staan om je weer uit die put te trekken.

Heel veel plezier alvast op het feest!! Enne hou die mannen een beetje in de gaten he Haha! Haha!
Groetjes,
Annemieke[/i]

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-02 15:19

GOED NIEUWS!!! Ik ga naar het feest!!! Denz wil wel mee,maar ze is de volgende dag jarig,oeps,haha. Dus kijkt nog..MAAR!Ik mail elke dag gezellig met een ex collega van midtown over vanalles en nog wat,en ik vertelde hem dat ik graag naar dat feest wilde, maar dat mijn vriendin waarschijnlijk niet mee kon.En ik vertelde dat ik niet wist waar het was.En hij meelde terug...HEEL simpel je gaat met mij mee en ik haal je op,KLAARO!! Lief he!! He,he geregeld!! Maar ik ga wel met Denz naar de pony EN daarna met een vriendin van haar en twee oude klasgenoten(en nu mijn klasgenoten,zelfde school,haha) van haar vader in het restaurant eten.Gezellie!! Nou,mijn geluk kan nu niet meer op!! En julie allemaal HEEL erg bedankt voor de lieve woorden.

Oh,ja Tije ik ben d'r nog nooit geweest,maar k'wil best een keertje mee,gezellie!!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 15:25

Hey wat leuk johDat je ex collega mee wil EN je op komt halen! Vind ik echt super voor je,anders had ik echt zo'n schuldgevoel gehad als je door mij er niet heen kon ofzo! Echt hardstikke tof! Lachen Lachen Lachen

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-02 15:42

ja,leuk he ben ook helemaal blij.Hij is Dj en moet daar ook draaien.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 15:43

denz schreef:
Hey wat leuk johDat je ex collega mee wil EN je op komt halen! Vind ik echt super voor je,anders had ik echt zo'n schuldgevoel gehad als je door mij er niet heen kon ofzo! Echt hardstikke tof! Lachen Lachen Lachen


harstikke leuk, ik wil ook mee Boos!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 15:46

Wat houd je tegen??? Tong uitsteken

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 17:06

herken je vehaal wel en denk ook altijd dat ik de enige ben waarbij alles niet zo vanzelf gaat. Ik heb wel vriendinnen maar die houden gewoon niet van uitgaan. Ik trek een beetje rustige mensen aan omdat ik zelf ook een beetje zo ben, maar ik wil ook wel een lekker uit m'n dak gaan. Ik ben altijd beetje jaloers op mensen die op zaterdagmiddag gewoon de telefoon pakken en een paar vriendinnen opbellen om wat af te spreken.
maar ik zit nu in nieuwe klas en moet wel contact maken, iets wat ik gewoon erg moeilijk vind.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 17:18

Ik weet precies hoe je je voel(de) Kath, ik ben 18 en ik ben het afgelopen jaar al wel 1 keer uitgeweest!!!! Is dat normaal voor een 18jarige? Het jaar daarvoor was net zo. Kep gewoon niemand om mee te gaan.

Maar je hebt gelijk, er moet wat veranderen, want ik vind dit ook niet leuk meer en ik ga er ook wat aan doen.
Lekker feesten ipv elk weekend met je ouders op de bank Henny Huisman kijken.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 17:35

Tip? Ga in je eentje op vakantie. Ik ben in mn eentje een week in NY geweest, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het mega-goed naar mijn zin heb gehad. Geen uren wachten bij een pashokje als je vriendinnen iets willen passen... niet tegen je zin veel geld uitgeven bij een restaurant omdat 'het zo gezellig is om uit eten te gaan'
Gewoon doen en laten waar JIJ zin in hebt... en als je behoefte hebt aan mensen zijn die er best (tot vervelens toe, in het youth hostel kon ik iedere keer were hetzelfde verhaaltje afdraaien... 'hi I'm Laura and I'm from the Netherlands...' ) Toch uit eten willen? Ik ben gewoon Appelbees binnen gegaan met een tijdschrift en heb de grootste steak besteld die je maar kon vinden. En heb die vervolgens heerlijk in mijn eentje opgepeuzeld. En nog mensen aan mn tafeltje 'Hi honey, did your date cancel?' 'Nope, I'm here by myself' 'oh ok?'
haha echt hoor dan waardeer je alleen zijn best wel. Ik bedoel, je allerbeste vriendin ben jezelf Lachen

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 17:41

Hey Laura wat leuk zeg!!! Ikz ou het zelf nooit durven zo ver op vakantie,maar het lijkt me wel erg leuk,vooral zoals jij het zegt,ik vind het vaak ook wel lekker in m'n eentje,nergens mee rekening houden precies wat jij zegt.
Maar aan de andere kant lijkt het me toch af en toe wel wat gezelliger als je een vriendin mee hebt.

Maar echt leuk zeg... Lachen