JIPPIE FASELTJE IS BLIJJJJJJJ

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

JIPPIE FASELTJE IS BLIJJJJJJJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-02 09:41

Vandaag heb ik mijn Timex Speed Distance meter bij Stay-Active.nl besteld. En ik kreeg er zo'n heerlijke korting over. Echt als jullie ooit hartslagmeters etc. nodig hebben is deze winkel een aanrader. Zeg dan wel dat je via mij komt.

Anyway, we dwalen af. Met deze meter krijg ik 99,9% nauwkeurig door hoe snel ik rij. Wat de gemiddelde snelheid is, wat de max snelheid is, de afstand etc etc. Allemaal via een mooie satelietverbinding. Aan mijn arm/zadel whatever hangt dan zo'n gps systeempje. Waarom deze en geen gps? Deze is supernauwkeurig. Een gps is dt niet helemaal als het om snelheid en afstand gaat. Ook weer niet dat ie waardeloos is helemaal niet maar voor mij is nu in training nauwkeurigheid erg belangrijk. En dus na veel info opvragen, discussies lezen etc etc. Ben ik helemaal blij.

Als je hem wilt zien ga je even naar www.stay-active.nl en kijk je bij multiwatches naar de Timex.

Groejtes een blij Faseltje Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-02 11:47

helemaal niemand blij voor mij Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

carola

Berichten: 8691
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 12:49

Heey wat gaaaaaaf!!! Dat wil ik ook wel een keer proberen! Dat is echt wel wat voor mij, dan kan ik iig niet meer zo erg verdwalen. Maar er zit geen hartslagmeter bij op he?

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-02 12:52

Ja wacht even. Het is niet een gps zoals jij denkt. Je kan hiermee gewoon verdwalen. De satelieten houden mij alleen continue in de gaten om te bepalen hoe snel ik rijdt en welke afstandi k rijdt. Wat jij zoekt is een GPS ontvanger. Garmin Legend bijvoorbeeld zou iets voo rje zijn. kan je ook huren bij de outdoorzaak.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 12:54

Ik zie nu pas je berichtje, niet schreeuwen voor je geslagen wordt. Knipoog

Lijkt mij ook super, zo'n apparaat! Ik heb afgelopen zaterdag wat variaties aangebracht in m'n vaste trainingsroute, waarvan ik weet dat-ie 12 km lang is. Maar nu weet ik dat dus niet meer. Zo'n GPS lijkt me erg handig. En een hartslagmeter ook, maar die komt er ook nog wel.

Veel plezier met je speledingetje! Cool

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-02 12:55

He Karin, Stay Active heeft hartslagmeters in de aanbieding. 2001 versies voor 40 euro. krijg je ook nog 10%

Ik ben nog steeds erg blij met mijn hartslagmetertje. Nu MAaraak weer snel op de been en dan en hartslag en snelheid. Ooooowwwww

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 12:58

Maar dat zijn dan vast humane hartslagmeters, moet je weer gaan klooien met extra bevestigingen enzo...

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-02 12:59

ja dat doe je eenmalig. Valt mee hoor. Mijn Lex heeft het bandje zo even vermaakt. En je hebt een leven lang plezier. En het scheel tme net iets teveel centjes:)

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-02 13:00

Je moet voor de gein de mijne een keer proberen. Zul je zien dat het allemaal wel meevalt.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Update, SPEED DISTANCE METER

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 20:28

Haha! HElemaal geweldig is ie. Zelf de kleinste beweging meet ie. En hij meet km op de meter nauwkeurig. Echt leuk. Aanrader voor iedereen die op snelheid/afstand wil trainen. Doe het wel voorzichtig he. DAt je niet te fanatiek wordt en teveel afstand in te weinig tijd wilt afleggen. Het is een hulpmiddel geen vervangend middel. Vork