5 jaar en niet drachtig!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-01 13:02

Isolda denkt dat ze dat is, ipv bijna 11 en drachtig. Kleine indentietijdscrisis?? *LOL*
Gisteren heb ik op haar gereden en ze dribbelde maar raak. Achter iedere grasspriet zat een tijger en de vogeltjes waren ruimteschepen met marsmannetjes erin.

Toen we langs een weiland met paarden liepen, zette ze haar nek erop en liet het bit los. Niets meer te vertellen en haar voorbenen.. Nou ik geloof dat ze die niet hoger op kon tillen!!!

En vanochtend werd ik bijna gelanceerd!! Ik zat er zonder zadel op, ik bracht haar naar de wei. Ze schrok van een man op een ladder, ging er vandoor en zette daarna 4 benen schrap! Rug rond, hoofd tussen de benen en bokken maar!!! Pfff Sjeezzzz... Nog 1 sprong en ik had er naast gelegen.

Tsja eigen schuld, moet je er ook maar niet zonder zadel, aan een halstertje met een touw op gaan zitten *LOL* !

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 13:06

Hahaha mijn paard veranderde ook helemaal toen ze drachtig was! Poetsen vond ze opeens heerlijk, terwijl ze normaal altijd trapt en bijt, met rijden was ze lekker fel. Ze kon opeens wissels springen met die dikke buik!

Alleen de laatste paar weken werd ze heel sloom, want ze was extreem dik en er was een hitte golf dus toen heb ik maar niet meer gereden, alleen wat gelongeerd en gewandeld.