Pietertje & Max

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Pietertje & Max

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 22:46

Ja, ben nu toch bezig, heb eindelijk weer een goede uploadsite gevonden, dus ik val jullie even lastig met een paar fotootjes.

Vorige week vrijdag, de 23e, is Pietertje geboren. Het is een blaarkopkoe, nouja stiertje Lachen Superdepuperschattig Lovers .
Maar het ukkie had geen zuigreflex dus heb ik de hele zaterdag op de kinderboerderij rondgelopen, geleerd hoe ik de koe moest melken (dat kon ik al een beetje, maar ben nu volleerd, kan met 2 handen melken *LOL* ) en Pietertje de fles gegeven (op advies van de DA), wat gelukkig wel ging, want slikrelfex had ie wel. Na die zaterdag had ie zó'n genoeg van de fles dat ie gelukkig zelf bij mama dronk Haha!
En natuurlijk had ik de digi meegenomen om foto's te maken, maar helaas waren de batterijen bijna op, dus heb ik er maar heel weinig kunnen maken.

Hier 2 foto's van dat superlieve ukkie: Lovers

Jaja, ik kan al staan Lachen Goed he? Pling
Afbeelding

Pff, je wordt best wel moe van dat opstaan en slapen en fles krijgen en dan weer slapen... Gaaaap Gaaaaap
Afbeelding


En dan nog Max, mijn tankonijntje van onbekende afstamming, die ligt altijd in de raarste houdingen te slapen, net alsof ie dood is en dan schrik ik mij iedere keer dood Scheve mond Maar hij is wel lief hoor Lovers
Ik heb hem gekregen op de trektocht die ik heb gemaakt, toen heeft ie 4 nachten in mijn tent geslapen en af en toe aan een touwtje gras mogen eten. Beetje zielig ja, maar ach, het ging niet anders en nu heeft ie een erg relaxt leven, een hele kamer met de leukste klimtoestellen voor zichzelf Haha!

Hier 2 foto's van Max Lovers

GAAAAP Gaaaap Ik ben MOE, dat rennen is toch kei vermoeiend! (oke, hier valt het doodliggen nog mee Lachen )
Afbeelding

Hee jij daar! Wat doe je met dat rare enge flitsding? (die witte haren op zijn neus heeft ie in het echt niet, komt door de foto)
Afbeelding

Zo en nu zijn alle leuke foto's alweer op, dus ik zal jullie verder niet lastigvallen Knipoog

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.



anja

Berichten: 1510
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 17:45

haha leuke foto's hoor!!!!!

[edit:BartVB]Onderschrift verwijderd[/edit]

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 18:35

Wat een scheetjes,hoe oud is Max?

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 19:49

ah lief !! toen ik die eerste foto zag d8 ik zo: huh ? wat is dat voor wezen maar toen las ik toch maar even de tekst door Tong uitsteken

it must be love

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 19:58

Max is een week of 11/12 oud schat ik. Weet het niet voor 100 % zeker, maar zoiets zal het ongeveer zijn denk ik.

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 20:00

aah wat lief


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 bezoekers