Ik begrijp het echt niet, het is uit!!!! waarom?!?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Ik begrijp het echt niet, het is uit!!!! waarom?!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 11:52

Gisteren belde mn vriend om een uur of half 11. Normaal belt ie nooit op maandag, dus ik vroeg me al af wat er was. "ik moet je iets vertellen", zei ie. Ik dacht dat het met zn ouders te maken had, aangezien die nogal wat problemen hadden. "misschien heb je het dit weekend wel gemerkt". Nou, ik zou niet weten wat Verward . "Ik wil het uitmaken"....... Wat?!!?!??!?!???!?!??!?!??!?!? Huilen Boos! Verward
Na twee jaar en bijna drie maanden krijg ik het te horen via de telefoon... Huilen Daar heb ik eerst even van bij moeten komen.. daarna ging ie vertellen. (heel rustig, terwijl ik bijna een hartstilstand had..) Hij had er al een tijd mee rond gelopen, maar hij wou het met de vakantie nog even aankijken (we zijn een week naar Wassenaar geweest), maar het waren kleine dingen geweest die samen grotere dingen waren geworden. we waren toch té verschillend... Ja, leuk, daar had ie anderhalf jaar geleden ook achter kunnen komen.

En via de telefoon.. Hij had juist vorig jaar, toen ik een beetje problemen had met mn ouders, beloofd dat als het minder zou gaan, of als we twijfels zouden krijgen, dan zouden we dat meteen vertellen. Waarom heeft ie dat dan niet gedaan, en waarom heeft ie nooit iets laten merken?????

We zouden vanavond weer bellen, hij moest de hele dag naar school. En hij kon ook niet even een dag vrijnemen om mij in mn gezicht te vertellen dat ie me niet meer hoeft! Frusty

Ik begrijp het echt niet, betekenden die twee jaar dan helemaal niets!?


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 11:54

tsk, Over de telefoon ? Wat een aap Boos!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 11:56

Dat lijkt me echt vreselijk!! Zeker als je het niet aan hebt zien komen.

Ik kan niets meer doen, als zeggen 'heel veel sterkte! en probeer het uit te praten.

Lief,
Petra

:evaw:

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 11:57

Jemig wat een rotstreek om het via de telefoon te doen heel laag. Dat een relatie uit elkaar groeit gebeurd helaas, maar meestal merk je dat alletwee wel.

Sterkte.

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 12:03

Wat een k*tstreek zeg..pff zouden ze niet bij mij moeten flikken(heb nu ook 'pas' 2 maanden,maargoed..)
Probeer er nog wat van te maken, als jij het zelf wilt dan natuurlijk.
Veel sterkte, en die gozer is jouw niet waard met zo'n gedraag..klinkt hard...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 12:05

Als donderslag bij heldere hemel. Zoiets heb ik ook meegemaakt, maar dan niet over de telefoon. Totaal nietsvermoedend ging ik er naartoe en hij maakt het uit. Zo out of the blue. geloof me, het zal niet minder hard of abrupt aangekomen zijn als bij jou over de telefoon. Het heeft lang geduurd maar ik heb er inmiddels allang weer vrede mee omdat ik nu iemand heb dit toch echt veel beter bij me past. Na lang vragen waarom, zei ie dat hij liever iemand had "waarmee hij voor de dag kon komen" en dan bedoelde hij geen secretaresse maar liever iemand met een universitair niveau.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 03-09-02 12:05, in het totaal 1 keer bewerkt

De hond is de betere mens

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 12:05

Tjeez Wen, wat een K L O T E streek! Wat je zegt na ruim 2 jaar dan even over de telefoon je relatie verbreken?!

Om eerlijk te zijn vind ik hget nogal cru van hem om eerst nog op vakantie te willen, had hij beter zijn twijfels gelijk kunnen uitspreken, hadden jullie daar in de vakantie over kunen praten.

Maar goed, dat is achteraf gel*l en daar heb je helemaal niets aan!

Tis dat we zo ver uit elkaar wonen anders had ik je graag mijn schouder aangeboden!

Heel veel sterkte!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 12:08

je zou denken dat als je ruim twee jaar bij elkaar bent, dat je dit soort dingen toch wel anders aanpakt.... en ik zou hem dat vertellen ook.

Verder is het denk ik wel belangrijk dat je hem die vragen stelt die je nog wilt weten.

sterkte!

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 12:11

Dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar heb ik niets te zeggen. Meneer heeft het allemaal in zn eentje besloten.
Hij had het dit weekend willen vertellen, maar hij durfde het niet... Dus dan doen we het maar over de telefoon!????????

En dat terwijl hij er toch al zeker een maand mee rond loopt, ik ben vanaf 27 juli twee weken bij hem geweest, kans genoeg om het te vertellen!

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 13:27

naja ken ze ook die mailtje sturen
maar nee ik zou het ook anders doen

maargoed life will continue
sterkte

The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 13:30

Nou ja, wat een nepheld zeg.
Sterkte ermee, maar waarschijnlijk ben je beter af zonder deze vogel.

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 13:34

Desiree schreef:
hij geen secretaresse maar liever iemand met een universitair niveau.


Jeetje, het lijkt die film Legally Blonde wel.. Dat was ook zo'n eikel.. Maar zij heeft hem giga terug gepakt! Haha!

Goed van je hoor.. Laat zulk soort gasten maar gewoon lekker in hun eigen sop gaarkoken.. Misselijk

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 13:41

Dacht ik ook meteen aan! Wat een sukkel zeg, sterkte er mee!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 13:59

Heel veel sterkte. Je hebt weinig aan alle dooddoeners zoals "geen hand vol maar een land vol" maar ik kan je uit ervaring vertellen dat alles straks weer beter gaat. Langzaam aan voel je je sterker worden en wellicht nog wel sterker dan daarvoor.

Heel veel sterkte en als je wil BP-en dan merk ik het wel!!

Kop op!!!

Op zoek naar de zon!!!


Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 14:04

Jeetje wat rot voor je! Zoiets komt dan echt rauw op je dak vallen, afschuwelijk.
Maar ik vind het eigenlijk wel wat makkelijk om nou meteen te roepen dat het een eikel is. Ik zat niet eens zo heel lang geleden in dezelfde positie als jouw (ex)vriend, en het is echt heel moeilijk om zoiets bij een ander aan te kaarten, vooral als de ander denkt dat alles koek en ei is. Het over de telefoon uitmaken is inderdaad nogal slap, maar ik had dat het liefste ook gedaan. Gewoon zelfbescherming, op die manier hoefde ik zijn reactie niet te zien, ik voelde mij al vreselijk genoeg. Ik heb het uiteindelijk niet gedaan, hij wel, en dat is voor jou nu ontzettend rot. Probeer anders nog een keer af te spreken, om alles samen uit te praten. 2 Jaar is niet niets, en het is wel zo prettig als je het goed kunt afsluiten.
Sterkte!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 14:14

We hebben afgesproken dat we vanavond nog zouden bellen. En hij zou nog langskomen, maar wanneer weet ik dus niet, als het aan hem ligt volgens mij pas over twee weken. Ik ga vrijdag met een vriendin naar de veulenveiling in Drachten, maar dan zou zaterdag wel kunnen. Ik zou niet weten waarom hij zaterdag niet zou kunnen. Verward Ik weet wel dat hij anders een feest van een vriend van hem heeft, waar we samen heen zouden gaan.. Als ie daarom thuis blijft, hoef ik hem echt niet meer te zien en stuur ik zn spullen wel op Boos!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 14:40

wens hem maar sterke met zichzelf, hihi.

De hond is de betere mens

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 14:47

Wat een trieste streek zeg. Dit getuigd van onbeschoftheid en onfatsoen.
Strekte ermee.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 15:00

over de foon?????!?!?!?!?!?!?!!?! das geen echte man. nou sterkte maar

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 15:23

wat een slappe hap zeg!!, heel oliebol voor je meid, maar je bent beter af zonder zo'n eikel ( hoe cliche) heb je nu alleen niet zo heel veel aan. Sterkte!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 15:36

tja ik kan wel zeggen dat je beter af bent zonder hem maar uit ervaring weet ik dat t anders voelt. Mijn vriend heeft t bijna 3 weken terug ook uitgemaakt na 1,5 jaar wat met elkaar gehad te hebben. Ik ben blij dat hij t gewoon heeft gezegd en niet over de telefoon. Dat is toch behoorlijk laag eigenlijk....
sterkte meis enneh als je wilt praten PB maar hoor

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 15:53

Zo, dat komt lekker aan... Over de telefoon nog wel, had meneer geen lef om het je recht in je gezicht te vertellen? En idd, het lijkt me dat als je twee jaar bij elkaar bent, dan je dan toch wel bepaalde twijfels kunt uitspreken, dat dit allemaal niet zo plotseling hoeft.

Sterkte meid, het helpt als je je boosheid een kans geeft dus wees maar flink kwaad op hem!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 15:57

Tsss... zou hij bang voor je zijn???? Ben jij soms verbaal heel sterk, zodat hij het niet aandurft om je onder vier ogen zoiets mee te delen?
Nou ja, sterkte ermee!

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 16:05

Ik heb het zelf ook meegemaakt. En ja, ook per telefoon, maar wel met een verschilletje. Ik had het weekend gemerkt dat er iets niet goed zat en hem daarmee geconfronteerd. Hij moest er over nadenken, wilde een tijdje "pauze". We zouden elkaar na 3 weken weer spreken en kijken hoe het ging. Na 1,5e week belt hij op en het enige wat hij kon zeggen was "nee". Dus ik nog "wat nee". Maar het was wel duidelijk. In ieder geval voelde het ontzettend k.l.o.t.e. Men! wat heb ik gejankt. Ben zelfs nog letterlijk ziek geweest van verdriet: Misselijk En ook de reden kon ik me destijds niet in vinden. Ondertussen ben ik een stuk wijzer (heb ook zijn kant van het verhaal een keer meegemaakt, is ook niet leuk!) en ben ik er achter dat er wat mij betreft maar 1 reden is: je houd niet meer van de ander en ziet dus geen toekomst in de relatie. En soms heb je dat zelf niet eens in de gaten, loop je excuses te verzinnen, zoals jouw ex-vriend ook doet: "het waren kleine dingen geweest die samen grotere dingen waren geworden. we waren toch té verschillend". In ieder geval leert de ervaring dat je er weer uit komt. Het kan een maand duren, het kan een jaar duren, het kan 2 jaar duren, maar je komt er weer over heen. En als je er over heen bent, dan kom je hoogstwaarschijnlijk tot de conclusie dat het inderdaad beter is zo.

Mijn hart heeft een aantal kamertjes en in ieder kamertje zit een persoontje, in de ene een goede vriendin die ik nooit meer spreek, in de andere mijn vrienden die ik nog iedere dag tegen kom en ga zo maar door. En ook die ex-vriend die ik hierboven beschreven heb, waar ik geen contact meer mee kon hebben, ook die heeft een kamertje. Want hij maakte een deel uit van mijn leven en ik heb een super fijne tijd gehad met hem samen en kan daar met veel plezier op terug kijken. Ik hoop voor jou dat het niet al te lang duurt voordat je met plezier in plaats van verdriet terug kan kijken op je relatie!

En btw, Karin heeft gelijk als ze zegt dat boosheid helpt!

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Apacheshadow, Forcalquier, GoogleAdsense en 126 bezoekers