voor de geinteresseerden..........

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-01 21:47

aub niet van paardenpraat halen Lips are sealed want de meesten die eerder op mij reageerden was via paardenpraat:
al geruime tijd heb ik migraine klachten.echter de laatste twee maanden zijn die klachten verergerd tot een wekelijkse aanval en bijna dagelijks hoofdpijn,veel steken in het hoofd,pijn in de ogen/licht en misselijk,slap of duizelig.door de dokter ben ik doorverwezen naar de fysio en tevens door hem geadviseerd het echt rustiger aan te doen omdat mijn drukke leefwijze de reden is van de klachten en als ik het echt niet rustiger aan doe het weleens heel erg fout kan gaan.
dus heb ik twee besluiten genomen:anouska niet meer bij te rijden Verdrietig (en ook om een andere reden maar das niet belangrijk)
en om minder te bokken Verdrietig
ik was naast mijn 40 urige werkweek ook bijna elke dag op twee verschillende stallen,daarnaast savonds nog uren achter de pc.
dus voortaan bevindt ik mij meer op de achtergrond.ik lees wel jullie berichtjes maar reageer niet altijd,niet omdat ik niet blij /verdrietig voor jullie ben maar omdat het aan tijd ontbreekt.PBtjes vindt ik altijd leuk en beantwoord ik ook altijd.
mijn gezondheid gaat voorop en natuurlijk mijn kleine tinkemeis,die krijgt nog steeds alle aandacht die ze nodig heeft.het is mijn grote trots!
ik ga voortaan vroeger naar bed en zoek meer rustpunten op een dag.
Gaaaap kus sanderijn


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 21:51

Ja meid je gezondheid is het belangrijkste wat je hebt (naast Tink natuurlijk hihihi) Lachen , doe het maar lekker een beetje rustiger aan......al zullen we je lieve woordjes wel missen hoor Verdrietig maar als straks je pijn wat minder is dan weet je in ieder geval dat het weer beter met je gaat......en niet te veel hooi Vork meer op de vork nemen!!!

Groetjes en een knuffel van Jacqueline Lovers

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 21:52

Goed voornemen van je, Sanderijn! Iedere keer als ik weer met pijn in mijn nek achter de PC zit neem ik me ook voor om minder te bokken maar ja, van een verslaving kom je niet zo maar af ...

Wel jammer dat je nu niet meer kunt bijrijden, maar je gezondheid gaat voor alles. En het moet tenslotte niet ten koste van Tinky gaan!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 21:55

Veel beterschap en sterkte met afkicken!!
Misschien kun je mandala's kleuren, helpt ter ontspanning *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 06:45

Lieve Sanderijn!
Heel veel sterkte! Ik had natuurlijk al van jou persoonlijk gehoord van de veranderingen.
Ik hoop echt dat de aanvallen binnenkort een stuk minder zijn. Mijn vader heeft errug veel gehad aan elke dag vitamine-B complex slikken. Hij doet het nu nog en heeft zelden een aanval. Het is wel zo dat hij de pillen van de Hema aanraadt, omdat alleen daar genoeg in zit: Vitamine-B-complex-100.
Er staat op "tablet in z'n geheel doorslikken", maar wij breken hem altijd in tweeen omdat het anders zo lastig slikken is.
Ik hoop dat je in elk geval gauw minder last zult hebben, en dat Tink en Teun vreeeeeslijk lief voor je zijn.....
Heel veel liefs en ik denk aan je!
Dorine.

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 07:59

Hmmm das verveend. maar groot gelijk hoor. je gezondheid gaat boven alles. dus wordt maar lekker snel weer helemala topfit. want dan kan je weer helemaal gezond naar tink toe. kan je daar weer heleboel leuke dingen doen. die je daarna, omdat je toch weer helemaal beter bent, weer met ons kan gaan delen. BEterschap.
en knuffel voor tink.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 08:09

Lieve Sanderijn,
Wat rot dat je weer zo last van je gezondheid hebt!
Ik zal je wel missen op bokt, maar doe rustig aan hoor!
Dromen

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 08:11

Ja je gezondheid gaat inderdaad voor, ik hoop dat het beter gaat nu je het wat rustiger aan gaat doen.

Beterschap!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 08:17

Een verlies voor bokt *LOL*

Maar je hebt groot gelijk, je gezondheid gaat voor!

Succes!

:evaw:

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 08:19

jeetje das niet leuk... Maar groot gelijk hoor dat je voor je gezondheid kiest! ik hoop echt dat t snel beter met je gaat en dat je veel steun krijgt van tinkie en je vriend! Lachen
sterkte en ik zal je missen hoor
knuffel

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 08:33

He jeetje... Nou maar hopen dat het snel weer beter gaat allemaal. Dan kun je straks gezond en wel met Tink aan de slag!
Veel gezondheid toegewenst en dat het maar snel mag gaan!


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 09:01

Goh Sanderijn, wat akelig voor je! Ik miste je berichtjes de laatste tijd ook al, maar dacht dat je het waarschijnlijk gewoon te druk had om te bokken.

Ik denk dat je een goede keus maakt, je gezondheid moet niet lijden onder hobby's en bokt! Kan noooiiitt de bedoeling zijn!

Goed, we weten nu dat je altijd op de achtergrond meeleest en dat is toch ook een fijn idee?

Hou je haaks en doe kalm aan!

Mieke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 09:04

Ik vind dat je een verstandige keus hebt gemaakt hoor Sanderijn. Rust jij maar eerst eens lekker uit.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 09:19

Ik miste je al een tijdje.

Jij en je paardje gaan voor en dan komt de rest. Wel leuk dat je nog leest.

Sterkte

Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 09:22

O jee wat erg zeg dat je elke keer weer die erge hoofdpijn hebt! Verdrietig Groot gelijk dat je voor je gezondheid kiest! Tinkie heeft meer aan een gezonde Sanderijn dan aan een zieke!

Heel veel sterkte en beterschap! Knuffel aan Tink!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 09:45

sjee, wekelijkse aanvallen heb ik ook gehad, toen ik preventieve medicijnen krijg (propranolol) Snel daarmee gestopt, heb nu Immigran en Maxalt, en die werken niet afdoende, maar goed genoeg.
Heb je medicijnen?
Sterke met je gezondheid, en succes/plezier met je tinkie!!!!!

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 11:07

Jammer dat we nu minder antwoorden van je zullen krijgen, maar je heby groot gelijk hoor, veel beterschap.

Navragen is beter dan afvragen.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 12:23

hey lieverd ik schrok wel van dit berichtje en heb je dan ook meteen een PB gestuurd.
Ik vind het echt sneu dat je moet stoppen met anous daar schrok ik wel van je was zo dol op haar en raya...
knuffeltje

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 15:19

40 uur werken een huishouden en 2 paarden doen is ook heel erg veel.
Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt

Beterschap

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 15:57

Ik denk ook dat je de juiste keus hebt gemaakt, als het echt misgaat help je daar niemand mee, ook jezelf niet. Het is wel fijn om te weten dat je toch nog op bokt komt, ook al zal je niet meer zo duidelijk aanwezig zijn. Veel plezier met je paardje en sterkte hoor. Ik hoop dat je veel aandacht steun en liefde krijgt van je omgeving, maar dat zal wel goedkomen denk ik!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-01 18:12

iedereen bedankt voor jullie lieve reacties!
vandaag lig ik al de hele dag in bed want het ging gewoon echt niet meer,ik heb pijnstillers en slaapmiddelen van de dokter,en nu maar eens even heeeeeeeeel erg rustig aan doen,want anders?naja,ik ben niet echt 'weg'hoor bij bokt,gewoon ietsie minder aanwezeg... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 20:32

Verstandige keuze Sanderijn, maar we zullen je reacties absoluut missen....
Beterschap!

Sonja

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 21:27

Heej da's allemaal niet zo leuk. Nou ik wil je even sterkte wensen, en we zullen je berichten missen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, hoogendroog, MairiMacBran, MoniqueT en 44 bezoekers