Met de pony's naar het Balloërveld geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Met de pony's naar het Balloërveld geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 23:38

Vandaag ben ik met een vriendin met Sarah en Mickey naar het Balloërveld geweest. Sarah onder het zadel en Mickey voor de kar.
Dat was echt een hele leuke combinatie, zo hadden we het nog nooit eerder gedaan. Ik had verwacht dat Sarah misschien zou schrikken van het karretje, maar ze keek er niet eens naar. Gaaaap
Na ongeveer een uurtje rijden kwamen we op het Balloërveld. Het was er erg mooi, de heide staat nu in bloei.
En daar gingen de remmen los, we hebben heerlijk gegaloppeerd. Saar en Mick maakten er echt een wedstrijdje van.
Na een uurtje op het Balloërveld zijn we weer richting huis gegaan.
Het was echt een heerlijke rit, ik heb in tijden niet zo genoten!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 23:39

Leuk hoor, wil ik ook gaan doen met nieuwe Haffie en Ies..... Heb je geen fotos????

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 23:52

Nee, helaas geen foto's.
Zal de volgende keer m'n camera meenemen *dom dom*

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 23:56

Hé leuk hoor! Kun je Mickey vaker mee nemen aangespannen ipv. onder het zadel! Zal er ook leuker uitzien denk ik. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 08:01

Leuk zeg! Ik ben nu al een paar weken niet op het veld geweest dus moet zondag maar weer eens een kijkje nemen.
Geinig dat ze wedstrijdje deden ondanks dat Mick voor de kar liep *LOL* Ik denk dat ik bij zo'n snelheid liever te paard zit dan erachter te hobbelen Haha!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 19:51

Met een beetje goeie vereing zit het dan achter het paard ook prima hoor! Echt gaaf dat ze er samen zo'n plezier in hebben!