SuperQuinta op de keuring (demonstratieteam)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

SuperQuinta op de keuring (demonstratieteam)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 20:20

hallo allemaal,

Zaterdag was de tinkerkeuring in Geldrop, in e pauze reed ik op Quinta mee in het demonstratieteam van Gert en Trea Kamps, de foto's van tijdens het rijden zijn helaas allemaal mislukt... maar er zijn wel een paar leuke foto's wel gelukt, het was weer een super leuke dag met een minder einde, de volgende dag werd Quinta bekapt en toen bleek ze aan allebei haar achterbenen hele erge rotstraal te hebben het bloed en de viezigheid kwam eruit Verdrietig ook bleek dat haar hoeven helemaal afgesleten waren je zag door haar hoef heen het bloed lopen ze liep bijna op het leven , super zielig voor haar ze had zo'n pijn dat ze bijna geen voetje kon geven, en zo heeft ze dus de dag ervoor op de keuring de hele dag met pijn rond gelopen, en gewoon niets laten merken, ze is gewoon veel te lief en heeft tijdens de demonstratie gewoon super haar best voor mij gedaan. Wat een karakter he?? het is gewoon een schat Huilen Haha! ze heeft nu een week rust en staat alleen op de wei. nou hier de foto's van mijn superknollie:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en welke bokt tinker heeft het lekkerste kontje???................................... juist QUINTA!!! hahahahh

Afbeelding

en wat vinden jullie ervan???

.....


Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 20:38

Ook een kei leuke Tinker.... idd een lekker kontje heeft hij ook....

Ik hoop dat het goed komt met die rotstraal. Wel heel sneu voor hem... Ga hem maar lekker knuffelen en verwennen, misschien kan dat als een pijnstiller werken

groetjes

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Trea

Berichten: 732
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 20:39

Hoi Maike hele mooie foto's, nu maar hopen dat snel haar hoeven weer genezen. En die kont nou ik weet het niet hoor Haha! Haha! En voor degene die de het demonstratie team zaterdag gemist hebben as zondag treden zij op tijdens de Power Horse Competition te Bergschenhoek. En dan maar hopen dat we dan mooie foto's kunnen maken voor op Bokt.
Groetjes en een dikke knuffel voor Quinta *LOL* *LOL*

de tweede keer is veeeeeeeeeeeeeeeel beter

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 20:44

heey

leuke foto's!! Maar hebben Gert en Trea nu ook een showteam dan Verward

linda

Trea

Berichten: 732
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 20:54

Hoi Linda wij hebben geen team maar wij zijn met z'n allen gewoon het demonstratie team, geen shows maar puur het demonstreren van de Tinker. Gert doet verder nog wel wat shows maar puur voor de fun.
Groetjes Trea


koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 21:01

hee we knap tikertje,hebje profiel bekeken, daar ziet ze er heel anders uit, jammer dat je haar manen zo hebt geknipt!!

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 21:08

Trea schreef:
Hoi Linda wij hebben geen team maar wij zijn met z'n allen gewoon het demonstratie team, geen shows maar puur het demonstreren van de Tinker. Gert doet verder nog wel wat shows maar puur voor de fun.
Groetjes Trea

ow ik dacht al, kan hel allemaal niet meer volgen!! Blijft Gert ook nog bij Marianne?

Linda

Trea

Berichten: 732
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 21:18

liberty"]
[quote="Trea schreef:
Hoi Linda wij hebben geen team maar wij zijn met z'n allen gewoon het demonstratie team, geen shows maar puur het demonstreren van de Tinker. Gert doet verder nog wel wat shows maar puur voor de fun.
Groetjes Trea

ow ik dacht al, kan hel allemaal niet meer volgen!! Blijft Gert ook nog bij Marianne?

Linda
[/quote]Ja , hij blijft zeker ook nog rijden met Marianne en met Danielle (clows act met Pipo de Clown en Mameloe Clown Clown ) en met het Tinker Demonstratie Team Party!! Party!! (blijft die lekker bezig bijna ieder weekend wel een demo of een show) Als het goed is rijd hij ook tijdens de Power Horse Competitions met het demoteam en met Marianne's vuurshow. Extreme duivel

de tweede keer is veeeeeeeeeeeeeeeel beter

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 21:25

koetje schreef:
hee we knap tikertje,hebje profiel bekeken, daar ziet ze er heel anders uit, jammer dat je haar manen zo hebt geknipt!!


de manen.......
tja dat is het resultaat van haar zomereczeem,
ze had mooie lange manen maar door de zomereczeem is ze gaan schuren, zo erg dat haar hele manenkam kaal was en bloedde, het gaat nu eindelijk beter met haar manen, maar nu weer haar hoeven Frusty
ach ja het is zonde maar over een tijdje is het weer mooi lang!!
lange manen zijn natuurlijk mooier, maar dit staat haar wel stoer hoor!!

.....

Katingka
Berichten: 190
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 05:08

Hee Maike!

Leuke foto's van Quinta!
Wat is ze toch een schatje he, maar wel een snoepjesmonster hoor!! Vork
Heel veel beterschap met haar, dat ze maar weer snel voor de volle 100% beter mag zijn!

groetjes Danielle.

"a dream is nothing more then an illusion.... you think it's real.... you think you have it.... and then you lose it..."

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 06:58

Leuke foto's! Ik heb je zien rijden tijdens de show, ging hardstikke goed. Wat een lieverd is het dat je zo geblinddoekt rond kan rijden echt gaaf.... Ze was braver dan degene die het vandel droeg..... maar dat was ook een mooie merrie hoor!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 07:35

Gaaf koppie heeft ze! Die van recht van voor is echt een leuke foto!

:evaw:

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 11:15

Leuke foto's Maike van Quinta, erg zonde van haar manen maar gelukkig groeien ze wel weer aan. Het staat haar inderdaad wel stoer.

De show heb ik helaas gemist, omdat de ANWB naar mijn auto kwam kijken(die deed het op de heen weg heel raar, rammelde aan alle kanten) Toen we klaar waren was de show al voorbij helaas.

Beterschap met haar voetjes.

Mon-nikky

Romany

Berichten: 37
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 11:54

Jeetje wat een pech heb je toch! eerst haar manenexeem en nu weer haar hoeven, maar lekker even rust heeft ze dan wel verdiend, ik hoop dat alles snel weer op zijn pootjes terecht komt, maar daar heb ik wel vertrouwen in hoor! En ik vind de foto's erg leuk.

Leven en laten leven !!

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 12:46

Leuke foto's, ik heb wel rijfoto's van je, het uploaden duurt alleen steeds zo lang Scheve mond
Maar ze komen er aan hoor, echt waar Bloos

Wat vervelend dat ze rotstraal heeft, ik vond haar wel wat vreemd lopen maar ik dacht dat het kwam omdat ze die blinddoek omhad en daardoor een wat aarzelende gang had.

boyke
Berichten: 55
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 15:09

He mai,
Die foto's zijn toch wel gelukt. Je moet de volgende keer het fototoestel maar aan Kim geven of zo want ik kan dus geen foto's nemen. Sorry.
Maar ja. Gelukkig hebben andere nog foto's.
Nou hopen dat Quinta weer snel op knapt, maar met jou aandacht lukt dat wel.

Palomino's are the best!

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 20:32

thanks!!!!!
hoop inderdaad ook dat ze weer snel beter is....
zo is het altijd wel wat!!
maar elke dag alleen knuffelen en eten vind ze ook wel goed hoor,
ik heb haar nog niet horen klagen Knipoog

.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SuperSuup en 19 bezoekers