Dagje CHIO & geknuffeld met Krack C

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Dagje CHIO & geknuffeld met Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:47

Vandaag zijn yor en ik naar het CHIO in Rotterdam geweest. We hebben hoofdzakelijk de dressuur gezien, vanmorgen de lichte tour en vanmiddag was de Grand Prix Special.

Het is een erg mooie accommodatie daar in het Kralingse Bos, en we hebben een leuke rij combinaties gezien. Ik vond het erg leuk om een paar Nederlandse combinaties te zien die ik lang niet meer of zelfs nog nooit gezien had. Nu heb ik Gribaldi ook eens buiten de hengstenshow gezien Haha! Thamar Zweistra reed een erg goede eerste Grand Prix Special, waar ze derde mee werd, ik vond dat best een knappe prestatie.

Anky reed Krack C als laatste, en ik ben toch wel erg gecharmeerd van dat paard. De laatste keer dat ik hem heb gezien was vorig jaar tijdens een clinic, en als je bedenkt hoe veel hij verbeterd is in zo'n korte tijd, echt super!! Uiteraard loopt hij nog niet vlekkeloos, maar wat verwacht je dan ook van zo'n relatief jong paard? Ik heb lekker zitten genieten in ieder geval! Kwijl

Na afloop zijn we nog even de stallen ingesniekt om mijn trainer te feliciteren, die 5e was geworden in de GPS. Uiteraard kun je je dan meteen nuttig gaan maken Haha! ik heb o.a. Krack staan uitvlechten terwijl yor hem van zijn welverdiende portie appeltjes voorzag Vork . En toen kwam ik er dus achter dat hij ook nog eens een geweldig lief karakter en een zeer hoge aaibaarheidsfactor heeft Lovers Ik ben echt helemaal in de wolken Haha! Dromen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-09-02 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 00:11

ja krack heeft een heel lief karakter ik heb hem vroeger een paar keer gezien toen hij nog bij Valk thuis stond. Nadeel was dat hij alles deed wat iedereen van hem vroeg ook die duffe amerikaan dus. en ook op deze leeftijd al zo zwaar presteren ik hoop dat het allemaal niet wat veel wat snel is. Het zou zonde zijn als hij alleen een bliksemcarriere zou hebben
sarabande

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 03:11

Wauwie, Krack mogen uitvlechten, als ik dat had mogen doen had ik daarna nooit meer mijn handen gewassen Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 08:27

hihi, dat heb jij weer hoor! Sta je een beetje een kampioenspaard uit te vlechten, tsssk!
Klinkt als een heerlijke dag!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:12

Ik was er gisteren ook.
Het was echt een topdag!
Heerlijk weer, mooie proeven en mooie paarden.
Alhoewel ik er ook een paar zag die mijn aandacht gewoon niet vast konden houden.
Leuk geprobeerd maar het toonde gewoon niet... kon er niets aan doen.

Krack maakte helaas wat fouten in de wissels, maar goed, die fouten vielen in het niet bij al zijn goede dingen.
Een geweldig dier!!!

Via het werk van mijn vriend had ik VIP kaarten en zo hebben we nog lekker in zo'n loge gezeten met thee, brownies, vers fruit etc.
Dat is toppie!

Geslaagde dag in ieder geval...

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:19

wauw!!!!
haha wanneer mag ik een dagje mee beroemde paardjes aaien.
Haha! klinkt iig als een erg leuke dag.
Grappige aan dit soort dingen is dat je er zelf ook veel van opsteekt.
Ik ga ook altijd even spieken bij het losrijden als dat mogelijk is

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:38

O wat leuk zeg!!!
Hm ja dat lijkt me zelf ook tof, je leert van alles wat!

cicero
Berichten: 439
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 14:35

ik heb krack een keer ingebandageerd Haha! Knipoog
hij is idd errug lief
zo ff stiekem de stallen in geglipt *LOL* Party!!

komt het vandaag niet, dan komt het morgen

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 15:48

ja dat was wel een leuk dagje Lachen
en die krack is echt een brave.. onwijs machtig paard Kwijl

"Some memories are best forgotten"

smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 20:37

super zeg,en hoe deed Salinero het ik vind dit ook al zo'n geweldig paard.
Leuke dag gehad zeker..

leef je droom, droom niet je leven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 21:19

Salinero heb ik niet gezien (ja, op stal, maar da's niks bijzonders Haha!) want die heeft zaterdagavond in de kur gelopen. Ach, ik vind het eigenlijk altijd wel leuk om zo een beetje te trutten, met welk paard dan ook. Ik ben dol op toiletteren en poetsen en vlechten en de hele reutemeteut, dus vind het helemaal niet erg om zo'n klusje even te doen als iedereen haast heeft om naar huis te komen.

Maar Krack is nou eenmaal een beetje een beroemd paard, dus dat geeft dan toch een beetje zo'n Pennymeisjes gevoel Haha! Ik liep de stal in met mijn schaartje en mijn borstels, en hij moest het eens even aankijken maar gaf me vervolgens echt een mega-knuffel Lovers Wat een ontzettend lief dier... Dromen


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 21:29

Wat leuk zeg!!
En vooral bij een beroemd paard heeft het wel wat!
Ik zou ook staan huppelen als een penny meisje *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: assebassie, BranwenGC, ChelseaAyLee, dolor, journee, Lenexa, pien2010, tienus63, ulaantje en 98 bezoekers