4de wedstrijd met Razin - 5 winstpunten gehaald!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

4de wedstrijd met Razin - 5 winstpunten gehaald!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 09:27

Gisteren was echt een dag om nooit te vergeten, Razinda heeft op 1 dag 5 winstpunten gehaald... Lovers

Ik moet ook zeggen dat dit wel de beste proeven waren tot nu toe, al was ik nog niet tevreden hoor. Over mezelf dan hoor, Razinda was top.

In de eerste proef had ik heel wat foutjes vond ik zelf. Maar ik was niet ontevreden. In de tweede proef had ik haar veel beter aan het lopen, mijn instructrice/vriendin was ook even gekomen om te helpen bij het losrijden, dus ik reed er meer aan. Ik heb zelfs nog gelachen bij het afgroeten. Haha!

Nadat ik Razin had thuisgebracht en Claudia had geholpen met Himeros klaar te maken, moest ik even terug racen voor de prijsuitreiking. In de eerste proef was ik toch nog tweede met 171 punten!!
En toen werd de tweede proef voorgelezen. De tweede plaats had 160 punten. Ik hoopte dat ik eerste zou worden met 165 punten ofzo? Of misschien zelfs 2? Haha!
Toen zei meneer de Jong die de prijzen uitreikte: 'En nu niet schrikken, de eerste heeft 185 punten...!!' En dat was ik dus... ik liep echt vol ongeloof naar voren.
Deze punten heb ik gehaald bij jury F. ter Weeme, en hij had onderaan de protocol gezet: Heel goed, mijn complimenten!

Ik heb dus de hele dag lopen glunderen en heb Razin nog even een paar extra dikke knuffels gegeven! Haha!
Ik heb nu 12 winstpunten in de B en ik ga komende zondag voor de laatste keer B starten. Dat is een indoor, dus ik wil eerst even zien hoe ze reageert op een binnenbak aangezien ze dat natuurlijk niet is gewend. En daarna gaan we L1 starten.

Daarna ging ik snel terug om Claudia te halen met Himeros. Zaterdag ging Himeros nog zo super in de les, maar nu was hij heel sterk, ik zag gewoon hoe sterk hij was, maar toch liep hij voor het oog wel goed erdoorheen. In de proeven was hij ineens vreselijk heet, ging zowat aan de kletter in de middengalop. Haha!
Maar omdat hij zo heet was, was het drafgedeelte ook erg spectaculair. Helaas werd er heel streng gejureerd en had in de eerste proef de tweede plaats maar 151 punten. In de tweede proef had Claudia wel een winstpunt. Nu nog eentje, en dan op naar de Z! Party!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 09:30

Gefeliciteerd!!! Op naar de L1.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 09:35

wow geweldig joh!!het gaat echt super
ik kan me voorstellen hoe trots je moet zijn!!echt super...geen andere woorden voor
van harte!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 09:54

Zooo... 185 punten, dat is een dikke 7 gemiddeld! Goed zeg! Ben benieuwd hoe het jullie zal vergaan in de L1, maar dat zal wel geen probleem worden. Kan me voorstellen dat je trots bent op je meisje, je eigen fokprodukt dat het zo goed doet! Cool

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 09:55

*glunder glunder glunder* Party!! Nu ik dit weer lees moet ik gelijk weer even denken aan de enthousiaste Maartje die ik gisteren aan de telefoon had. Echt top zeg!! Lachen Die Razin is toch echt een heerlijk toppertje.

Ik ga proberen om volgende week te komen kijken!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 10:01

Bedankt!

Ik had een mooie cijferlijst, met allemaal 6en, 7ens en 8en.
Ik heb altijd gezegd: ik wil zo graag eens 70% rijden. Dat is nu gelukt, ruim zelfs! Oke, het is maar B en het zal waarschijnlijk nooit meer gebeuren, maar het ís gelukt! *happy*
Laatst bijgewerkt door Jura op 02-09-02 10:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 10:02

Wauw, wat goed zeg! Ik kan me voorstellen dat je dan de hele dag zit te glunderen, misschien zelfs nog wel de hele week Haha!
Gefeliciteerd!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 10:08

Zo, dat zijn nog eens punten! Daar mag je met recht tevreden over zijn. Succes in het L1, maar dat zou wel moeten lukken denk ik zo.

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 10:26

SuperRazin! Ik had het eigenlijk al kunnen weten toen je met dat oranje en rode lint op mij afgelopen kwam. Die smile op jouw gezicht liep van Purmerend tot Alkmaar Haha!

Ik ben blij dat ik al L2 start. Ik moet er niet aan denken dat ik jou met Razinda was tegengekomen in mijn baan Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:02

Was het niet zo dat je met 15 winstpunten over moest? Dan mag je de volgende wedstrijd wel uitkijken, anders zit je er zo overheen Haha!
Als het toch 20 is voor je over moet...nou...dan kan het nog nèt Knipoog
Super gedaan joh...sjeeeeeeeee...5 winstpunten in 1 wedstrijd... Pling

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 11:20

Het is inderdaad 15 punten! Haha!
Komt mooi uit, kan ik nog iig 1x starten! *LOL*

Als iemand me toen Razinda nog een klein veulentje was, had verteld dat ze 4 jaar later zulke punten zou scoren, had ik dat vast niet geloofd! Lovers

Afbeelding

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:51

Jemig wat goed joh! Die Razinda is echt een toppertje in de dop!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:57

Goed man!!! Gefeliciteerd joh!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:28

wauw wat een punten zeg! jeeetje of bij ons ind e regio wordt slecht gereden of laag gejureerd maar dat komt hier volgens mij echt zelden voor!
Glunder je nu nog steeds? dat beloofd wat straks voor de Z!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Re: 4de wedstrijd met Razin - 5 winstpunten gehaald!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 13:05

Jura schreef:
Ik heb nu 12 winstpunten in de B en ik ga komende zondag voor de laatste keer B starten.


Volgens mij heb jij ook geen andere keus! Je mag straks namelijk niet verder. Volgens mij moet jij het zondag maar bij 1 proef houden! Lachen

Toppie hoor dat het zo goed gaat! Ben hartstikke blij voor je en weet ook zeker dat jullie echt een toppie combo zijn zo! Knap hoor!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 13:36

Hey super joh, gefeliciteerd met die punten!!!

dat zo'n klein drolletje zo super kan lopen als ze later
groot is, grappig is dat Lovers

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Re: 4de wedstrijd met Razin - 5 winstpunten gehaald!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 13:42

Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Party!!

Maar jullie vergeten helemaal te reageren op Clau haar winstpunt!

Jura schreef:
Daarna ging ik snel terug om Claudia te halen met Himeros. Zaterdag ging Himeros nog zo super in de les, maar nu was hij heel sterk, ik zag gewoon hoe sterk hij was, maar toch liep hij voor het oog wel goed erdoorheen. In de proeven was hij ineens vreselijk heet, ging zowat aan de kletter in de middengalop. Haha!
Maar omdat hij zo heet was, was het drafgedeelte ook erg spectaculair. Helaas werd er heel streng gejureerd en had in de eerste proef de tweede plaats maar 151 punten. In de tweede proef had Claudia wel een winstpunt. Nu nog eentje, en dan op naar de Z! Party!!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 14:07

Wij hebben dat ook al uitgebreid bij een Cola light en een Sultana besproken toch? Haha! Maar alsnog ontzettend gefeliciteerd Clau, op naar de Z!!!!! Pling

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Re: 4de wedstrijd met Razin - 5 winstpunten gehaald!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 15:10

Jura schreef:
Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Party!!

Maar jullie vergeten helemaal te reageren op Clau haar winstpunt!



Van Clau verwacht ik niet anders, een topamazone en een
toppaard dat is wel minstens 1 winstpunt waard *LOL*
Wat zullen ze straks stralen in de Z Party!!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:42

Gefeliciteerd, allebei. En ja, met vijf winstpunten kan je je natuurlijk wel een beetje voorstellen dat die winstpunt van Claudia en himeros een beetje op de achtergrond blijft he. Het halen van winstpunten is iets wat iedereen wel eens meemaakt (als het goed is *LOL* ) maar 5 winstpunten op 1 wedstrijd, gossiemikke, dat doet niemand je zo makkelijk na.

En Claudia, nou moet ik echt een spurt inzetten want je begint flink uit te lopen, ik zal maar snel weer eens voor een wedstrijd inschrijven Haha!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:53

Super hoor Hura!!!! Hardstikke gefeliciteerd! Het is een superprestatie om op 1 dag 5 winstpunten te halen!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 18:04

Wow, dat zijn nog eens punten! Ga zo door zou ik zeggen *LOL*
En Claudia ook gefeliciteerd met het wp natuurlijk.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 18:23

Wow, echt super van jou en Razin! Klinkt echt als een droom om met je eigen fokproduct zo succesvol te zijn!

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 18:39

Sjeeeeeeez...wat een punten...wauw!!!! Daar moet je echt een gat mee in de lucht springen, gefeliciteerd hoor!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 19:41

Zooo, super zeg! Gefeliciteerd! Party!!