Mijn moeder weer borstonderzoek....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Mijn moeder weer borstonderzoek....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-05 16:12

Vorige week ofzo moest mijn moeder weer naar de huisarts voor een borstonderzoek en er zat iets. Dit heeft ze al eerder gehad en toen was er gelukkig niks aan de hand. Net belde de huisarts en ze had een bloedwaarde van 3, ze moet dus een spuit tegen hepetitus B, dit moet ze ook omdat ze pedicure is, maar de huisarts wilde haar persoonlijk spreken...Dat is toch raar als ze alleen maar een spuit moet halen?? Dinsdag is er een mammografie en pas daarna kan ze naar de huisarts! Die bloedwaarde is kennelijk heel laag. Mam zei er niet veel over, maar ik zie dat ze een beetje bang is. Ik maak me ook wel zorgen, maar ik wil haar niet van streek maken! Ik moest het even van me afschrijven....

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl


Oekie

Berichten: 1832
Geregistreerd: 18-12-04
Woonplaats: Groningen

Re: Mijn moeder weer borstonderzoek....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 17:29

wat vervelend voor jullie he!
maar mss is er verder niks aan de hand, hoop ik.
iig heel veel sterkte toegewenst Ach gut

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Re: Mijn moeder weer borstonderzoek....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 18:29

Heel erg vervelend!!

Maar als ze er vroeg bij zijn, is er niks aan de hand (ja natuurlijk wel zwaar, maar te genezen als het kanker is).

Als je wilt praten pb me gerust. Mijn moeder heeft borstkanker gehad toen ik werd geboren (ben 18) en heeft nu uitzaaïng sinds 3 jaar. Waarschijnlijk is dit haar laatste jaar, ze krijgt nu vanaf maandag de laatste chemo die ze hebben... een zware die ze waarschijnlijk niet aankan (zelfde bijwerkingen waarvoor ze was gestopt met de chemo hiervoor).

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Mijn moeder weer borstonderzoek....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 18:33

Mijn PB box staat voor je open mocht het wat ernstigs zijn...
Mijn moeder heeft ook borstkanker, maar hou in je hoofd dat het goed te genezen is. Mijn moeder knapt erg goed op en werkt zelfs alweer een beetje.
Maargoed voor we op de zaken vooruit lopen, ben benieuwd naar de uitslag...hoop dat het is meegevallen! Ach gut

---CARPE DIEM---

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Re: Mijn moeder weer borstonderzoek....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-05 19:55

Dankjullie wel voor de lieve reacties! Ik vind het echt vreselijk voor jullie Ach gut
Mama krijgt dinsdag pas een mammografie en daarna heeft ze een gesprek over die bloeduitslag. Dus ik denk dat ze woensdag naar de huisarts gaat. Ik kom net thuis van het werken, maar ik zie dat ze nerveus is...Ze heeft dit al eens meegemaakt en toen was t een kiste (weet niet of je het zo goed schrijft)Hopenlijk is het nu ook weer zo....
Groetjes, manon

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

Anoniem

Re: Mijn moeder weer borstonderzoek....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 20:43

heel veel sterkte ik hoop dat het allemaal meevalt met je moeder as dinsdag ik zal duimen voor je!

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Re: Mijn moeder weer borstonderzoek....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 21:35

Mijn moeder heeft ook borstkanker gehad, pas geleden heeft ze te horen gekregen dat ze “schoon”is.
Moeilijke tijd geweest….ik lag ook in het ziekenhuis en ben veel te vroeg bevallen van mijn dochtertje (is allemaal goed gekomen overigens)
Mijn moeder was er ook heel vroeg bij dus dat is een geluk geweest…ze had een snel groeiende.

Veel sterkte en als je je ei kwijt wilt…mijn pb staat ook voor je open.


LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Re: Mijn moeder weer borstonderzoek....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-05 11:24

Bedankt weer voor de reacties! Mam is echt heel nerveus momenteel, ze heeft amper geslapen en dat terwijl ze normaal niet wakker te krijgen is stond ze al vroeg op.

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Mijn moeder weer borstonderzoek....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 15:02

ik weet hoe je je voelt... mijn moeder kreeg een jaar nadat mijn tante was overleden aan borstkanker zelf ook borstkanker.
gelukkig is ze nu al 8 jaa kankervrij en helemaal genezen verklaard. wel gaat ze nog elk jaar op controle.
vanaf mijn 25ste moet ik zelf ook elk jaar op controle Scheve mond

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Re: Mijn moeder weer borstonderzoek....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-05 21:55

Vanaf je 25e??????? *slik*

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Mijn moeder weer borstonderzoek....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 15:16

jup en in de risicoleeftijd zelf 1x per halfjaar...

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Nathalie84

Berichten: 4553
Geregistreerd: 13-09-04
Woonplaats: Grathem, midden limburg

Re: Mijn moeder weer borstonderzoek....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 16:14

Mijn moeder heeft ook borstkanker gehad, 1 maand geleden is de chemokuur gestopt, het was een vreselijke tijd en ik denk dat die nog niet over is.

Ik hoop voor je moeder dat het allemaal meevalt!! Heel veel sterkte toch en laten we het beste hopen.

Moet uw paard geschoren worden? Ik kom in Limburg en N-Brabant, stuur maar een PB

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Re: Mijn moeder weer borstonderzoek....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-05 10:40

Bedankt voor je reactie Nathalie! Ik hoop voor jou ook het beste met je moeder, hopenlijk is ze gauw de oude!

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

Anoniem

Re: Mijn moeder weer borstonderzoek....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 19:33

en hoe is het vandaag gegaan ze moest vandaag toch naar de dokter?

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Re: Mijn moeder weer borstonderzoek....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-05 20:38

Er is gelukkig niks aan de hand: het waren kistes! Echt een hele opluchting, bedankt voor jullie lieve reacties!
Groetjes, manon

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

Anoniem

Re: Mijn moeder weer borstonderzoek....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 21:15

manonnetjoe schreef:
Er is gelukkig niks aan de hand: het waren kistes! Echt een hele opluchting, bedankt voor jullie lieve reacties!
Groetjes, manon

wat een opluchting!!! Heerlijk! Gelukkig niks aan de hand wat moet dat een gewedlig nieuws zijn voelt wel eng he zo op het randje even te moeten leven, weet er alles van!

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Re: Mijn moeder weer borstonderzoek....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 21:51

Wat fantastisch nieuws!!

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

Nathalie84

Berichten: 4553
Geregistreerd: 13-09-04
Woonplaats: Grathem, midden limburg

Re: Mijn moeder weer borstonderzoek....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 21:30

GEWELDIG.....

Moet uw paard geschoren worden? Ik kom in Limburg en N-Brabant, stuur maar een PB

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Re: Mijn moeder weer borstonderzoek....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-05 16:52

Bedankt allemaal!
@ Nathalie: werk jij bij de c1000? In Heel? Volgens mij zag ik jou daar vanmiddag toen ik foto's ging inleveren....Kan zijn dat ik me vergis en dat ik iemand anders voor me zie hoor Bloos

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ange29, Annuuuhh, Anoukjuuuhh, Brandje_04, brittms, ComscoreBot, DemiSisa, Dyphusion, Ellen_ov, Emj_23, Gee, GoogleAdsense, heidy_wilco, IASCrawler, Ies_, InfinityT, jen, Jungles, Kashmino, katinker, Kimmie235, laran, Marcella, Monique1963, NadjaNadja, Patriesje, Sokje_6, Solleke_Noah, xPabloBokt, xxx88, zonnebloem18 en 185 bezoekers