Ik dacht dat het beter ging!!! (Niet Dus!!)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-01 17:41

Nadat Mijn pony Lucky Luck een spuitje had gekregen was Punkie (shet) helemaal overstuur en hebben we dus een jaarling welsh-cob gekocht! Dat ging beter maar nu kwam er een vos (met ruiter natuurlijk) langs het land rijden en was Punkie weer helemaal overstuur!! Echt balen ze leek wel helemaal in paniek!! Zal dit nog lang blijven duren of zal het eenmalig zijn geweest? Ik was zo blij dat het weer rustig was bij ons thuis! Maar nu staat Punkie alweer te stampen in stal net als in de eerste dagen dat Lucky weg was! En Dyene en Daisy kunnen ook niks voor haar doen die slaat ze op dit moment ook aan de kant!! Wat is dit???

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!


Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 18:33

Ik denk dat ze er een trauma aan overgehouden heeft. Ze mist Lucky luke gewoon heel erg en dat moet ze zelf verwerken...kun jij helaas niet voor der doen.
Sterkte ermee.... Verdrietig

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-01 12:24

Ik ben ook bang dat ik er niks aan kan doen! Maar ik vind haar zo ontzettend zielig!! Vandaag heeft de veearts weer iets kalmerends gegeven! Nu gaat het dus wel! Maar ze kan toch niet altijd kalmerende middelen toegediend krijgen? Dat kan toch niet goed wezen? Ik zit met mn handen in mn haar kan ieman mij helpen?????

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 19:17

als ze zo op vosjes reageert kan je dan niet een vosjes maatje voor haar regelen, misschien at ze op een vriendje met die kleur beter reageert, en als je nog een deken hebt van lucky met zijn geur eraan, en die bij haar opdoet kalmeert ze misschien ook wel.

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 19:54

Gaat vanzelf over. Klinkt hard misschien, maar dit is altijd zo als er een pony weggaat. Kijk, jij weet dat Lucky dood is maar zij iniet. Voor de andere pony's is Lucky gewoon 'weg'. En Punkie wil haar gewoon graag terug.
Dit slijt vanzelf, echt. Je hebt volgens mij al gedaan wat je kunt.....je kunt haar nog een extra knuffel geven voor je eigen gevoel maar verder..... sterkte d'r mee!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 19:58

Carolam, het is toch iets dat je pony voor zichzelf moet verwerken. Klinkt stom maar het is wel zo. Wat Rieja ook zegt, jij weet dat Lucky Luck dood is maar dat weet jouw Punkie niet. Dus als die zo sterk op dat vosje reageert is dat omdat ze Lucky Luck mist en nog steeds hoopt dat hij terugkomt. En dat gevoel zal bij Punkie steeds minder worden na verloop van tijd. Vooral als hij supervriendjes is geworden met de andere pony's zal hij hier minder mee bezig zijn.
Heel veel sterkte. Knipoog


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 20:38

Sterkte!! Blijf Punkie maar zoveel mogelijk aandacht geven en ik hoop dat hij/zij er snel overheen komt. Verdrietig

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-01 14:44

Sinds vrijdag hebben we een logee!! Ook een minishet! Ze is 3 jaar en heet Blacky! Ik heb het idee dat het sinds zaterdag ook weer beter gaat met Punkie wie weet komt dat door Blacky!! Ik hoop dat het zo blijft gaan! Ik weet dat ze het zelf moet verwerken! En hoop dat ze dat nu weer een stukje meer heeft gedaan!!

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 14:56

O, wat fijn voor Punkie! Ik hoop dat het gemis nu wat bij Punkie zal slijten. Zo sneu....

Gaat het met jou een beetje nu?

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-01 15:03

Met mij gaat het redelijk!
Ik mis Lucky Luck natuurlijk nog elke dag!
Maar ik ben erg druk met Daisy (ze is 3,5 en ja dat is een leeftijd om dingen uit te proberen he?) En dan heb ik Dyene van 1,5 nog dat is ook een leeftijd waarbij je soms met je handen in je haar zit!!
En dan m'n logee Blacky die ook beleerd moet worden voor de kar!! En daarna onder het zadel! Ik heb dus niet zo heel veel tijd om erover na te denken hoe het nu met me gaat! ik verberg me onder de andere pony's! Er zijn er veel die me vertellen dat ik later de klap nog wel krijg! Ik ben bang dat hun gelijk hebben maar ik wil het nu nog niet weten!

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 15:07

Iedereen verwerkt zoiets op zijn eigen manier en misschien is dit de beste manier voor jou? De klap hoeft helemaal niet te komen hoor, maak je maar niet onnodig ongerust. Gewoon fijn met je paardjes bezig zijn is hartstikke goed joh! Ik vind het knap hoor!

Groetjes Mieke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: wollenmuts en 37 bezoekers