Leuk begin van de vakantie/ontruiming houseparty

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Leuk begin van de vakantie/ontruiming houseparty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 10:34

Zaterdagnacht zou ik mijn laatste nachtdienst hebben en dan vakantie......
Om 1:00 zeg ik net tegen me collega: nog 5 uurtjes en ik heb vakantie, hoera, hoera.
Op dat zelfde moment gaat m´n pieper: om 5:00 verzamelen en naar Nieuw Bergen een houseparty ontruimen.
Om 8:00 waren we in Bergen en om 9:00 uur gingen we aan de slag.
Op het terrein was het een gigantische klerezooi, overal afval en één monotone harde dreun.
Overal oude busjes, vrachtwagens en tentjes met daar tussen de meest wazigste figuren ooit.

Er werd opgeropen dat ze zich moesten verwijderen en als ze dat niet deden we een handje zouden helpen Extreme duivel
Er waren maar 2 wegen waar ze over weg konden en elke auto werd gecontroleerd door collega´s (wij hoefden alleen maar een beetje stoer te staan en af en toe in grijpen en als het niet vlot genoeg ging of mensen vervelend waren).

Na een paar uur was het terrein weer leeg, het zag er echt niet uit, alles vertrapt en één groete klerebende.
Niet allen bergen afval maar er hadden ook div. auto´s olie staan lekken (meeste waren nog net rijdende sloopauto´s)
Gewoon een heel natuurgebied in 2 dagen naar de kl*te Huilen

Om 18:00 was ik weer thuis, 20 uur gewerkt en nu echt aan vakantie toe.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 10:37

'k heb het zooitje op TV gezien. De gemeente gaat proberen de schade van het natuurgebied te verhalen op de organisatie van de houseparT. Eigen schuld dikke bult. Ik hoop dat het ze lukt. Als ik iets niet vind kunnen is dit het wel.
Wat doe je toch goed werk!

Enne!! Fijne vakantie! Ga je nog ergens naar toe?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 10:54

Vrijdagavond was die party eral, en toen lieten ze m doorgaan omdat er niet geklaagd werd door omwonende. IN EEN NATUURGEBIED. Vreselijk! Echt totaal geschift en van de pot gerukt! En dan een dag later 'toch' maar ontruimen, blech, wat een hekel heb ik aan die mensen die daar verantwoordelijk voor zijn!
Heb het ook nog op tv gezien. Zeggen ze 'De ME was er ook bij', staan er een paar mensjes leuk op hun wapenschild te leunen, moest overigens gelijk aan jou denken...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:31

Tja wat een tuig he daar?! De echte parasieten van nederland. Soms vraag ik me wel eens af hoe het komt dat het nog zo goed gaat in nederland! Stelletje lamballen!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:38

Zo'n zooi is het na een legale houseparty ook. moet je bussloo eens zien.
Wat ik niet snap het begint meestal al om 20.00 dat ze er pas zolaat achter zijn gekomen?

enne Prima hoezo weer tuig?
Hoeveel party's ik wel niet af ben gegaan is gewoon hardstikke gezellig leuke muziek en goed geregeld (okee ben nooit naar een iligale geweest dan) De meesten zijn gewoon hardwerkende mensen want een kaartje in aardig aan de prijs.
Dit is gewoon balen dat het gebeurd maar net als Laui zolang het kan en niemand wat zegt.. bedoel er zijn hier ook zat van die party's waar niet ontruimd word zelfs midden in het centrum wat eerst de oude welkoop was noubdat is midden in Apeldoorn als je dat niet kunt horen die bass

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 13:03

Ik had het over de tuig die je daar kon zien. Ik weet niets van andere feestjes. Ik ging er iid niet naartoe.

Baileys

Berichten: 544
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Koudekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 14:28

Hier stond in de krant dat die lui zelf alles opgeruimd hadden.
Ze verzinnen wat, hè.