FF voorstellen: Flits! (Cantano x Palfrenier)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
sannec
Berichten: 8
Geregistreerd: 19-04-05

FF voorstellen: Flits! (Cantano x Palfrenier)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-05 14:29

Dit is nou flits! In mei wordt hij 6. Het enige wat ik weet is dat toen hij 3 was, bij stal Mulder stond, vlakbij krommenie. Daar hebben ze hem alleen zadelmak gemaakt. Daarvoor is hij bij een andere eigenaar geweest die hem gekocht heeft aan de andere kant van nederland. (ik woon in alkmaar Haha! ) (Noord holland) Ik hoop dat jullie informatie voor me hebben over de ouders, maar ook over Filts toen hij nog jong was!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit zijn foto's van Flits, in maart gemaakt!
Haha!



Lida

Berichten: 182
Geregistreerd: 02-12-04
Woonplaats: assendelft

Re: FF voorstellen: Flits! (Cantano x Palfrenier)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 14:51

Als er papieren bij zijn bel je toch de fokker. Maar zo te zien heeft meneertje wel een goed leven bij je.

sannec
Berichten: 8
Geregistreerd: 19-04-05

Re: FF voorstellen: Flits! (Cantano x Palfrenier)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-05 15:04

Lida schreef:
Als er papieren bij zijn bel je toch de fokker. Maar zo te zien heeft meneertje wel een goed leven bij je.



helaas, dat is het probleem. ik weet niets van de eigenaar, het enige dat ik weet is dat ze op scheiding lagen en daar geen zin in hadden en dat ze alleen hebben verteld wie zijn ouders zijn vandaar dat ik het op deze manier probeer.

ja het zo een lieverd die gun je hem een goed leven Haha!
xxx sanne

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Re: FF voorstellen: Flits! (Cantano x Palfrenier)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 10:38



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 117 bezoekers