Velletjes aan lippen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Velletjes aan lippen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-02 08:50

Isolda heeft velletjes, kleine korstjes aan haar lippen. In haar mondhoek viel het me op, ik dacht dat misschien het bit verkeerd had gezeten oid, maar nader onderzoek zei me dat dat niet het geval was.

Ze heeft namelijk rond haar hele lippen velletjes Verward Halverwege haar lip was ook eentje een beetje ingescheurd, een beetje gebarsten, maar zonder bloed gelukkig hoor.

Hoe komt zoiets, is dat normaal? Ik heb het nog nooit gezien, bij Berber of Isolda. Vervelt de huid gewoon ofzo?

Ik doe er nu maar wat uier-vet op. Dan blijft het soepel en pas extra op met rijden. Heeft zij WEER mazzel en mag ze aan het lange teugeltje *LOL*

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 09:07

Je kan het het beste, zoals je zelf al deed, uierzalf of vaseline opsmeren. Lekker vet houden! Dit kan komen door het weer, veel zon, droog, enz.. De foto's in je profiel doen het niet, maar heeft ze een roze neusje? Die zijn er gevoeliger voor.

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:32

Toon en Kaminka hebben het ook af en toe, soms hangen de vellen echt aan hun neus! Ik smeer er ook altijd wat vettigs op, meer kun je er niet aan doen denk ik.