en hoe het verder ging... (relatieprobleem)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
micchialie
Berichten: 23
Geregistreerd: 04-03-05

en hoe het verder ging... (relatieprobleem)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-05 14:07

viewtopic.php?f=2&t=399892

zo even voor de kijkers thuis nog een linkje naar het vorige topic Clown

Gister ging het dus definitief uit. Het was een tijdje geleden al uit geweest, omdat ik toen niks meer voor hem voelde.

Hij probeerde nog wel van 'ja als ik er nou aan ga werken dan komt het misschien nog goed'

Eh nou nee dus, ik ben er klaar mee. Hij beloofde beterschap en een half uur later bij de verdeling van de katten ging het alweer 'mis':

Hij houdt ontzettend veel van onze katten, dus ik stond met pijn in mijn hart de katten aan hem af, zegt ie nee ik wil ze niet want ik wil daar niet aan vast zitten.

Dat was de laatste afknapper die ik nodig had. Ik snap het niet hoor hij houdt zielsveel van die beesten maar wil geen verantwoordelijkheid nemen voor die beessies Hamer .

Ik ben niet kwaad over de katten, die hou ik liever zelf, maar wel het feit dat hij zoiets simpels als katten hebben niet eens aankan!!! Goh een paard is nog meer verantwoordelijkheid, laat staan een kind Clown

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Re: en hoe het verder ging... (relatieprobleem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 14:09

Het zat er ook wel een beetje aan te komen he..zo aan je vorige topic te lezen. Maar in ieder geval sterkte ermee!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Re: en hoe het verder ging... (relatieprobleem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 14:15

Heb het gevoel dat er momenteel veel relaties in het slop zitten en kapot gaan of ligt dat aan mij.
Veel sterkte ermee in ieder geval meid.

Samantha_

Berichten: 10807
Geregistreerd: 20-12-02

Re: en hoe het verder ging... (relatieprobleem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 14:16

Zwelgje schreef:
Heb het gevoel dat er momenteel veel relaties in het slop zitten en kapot gaan of ligt dat aan mij.
Veel sterkte ermee in ieder geval meid.

Ja dat idee heb ik ook.
Waar zou dat aan liggen?
Veel sterkte meid! Ach gut

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: en hoe het verder ging... (relatieprobleem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 14:18

Ik hoor ook niet anders om mij heen. Allemaal paardenmeiden die hun vriend verlieten en nu een ander hebben. Ik denk dat vrouwen gewoon veeleisender zijn geworden en terecht ook wel. We zijn zelf ambitieuzer geworden en zeker paardenmeisjes kunnen vaak zelf wel verantwoordelijkheid aan. De zorg voor een paard is niet niks!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Re: en hoe het verder ging... (relatieprobleem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 14:25

Ik denk dat ik ook maar een leuke paardenvent zoek Whoosh!
Kan ik in ieder geval geen verwijten naar mijn kop krijgen dat die beesten zoveel tijd in beslag nemen....

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: en hoe het verder ging... (relatieprobleem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 14:36

Zwelgje schreef:
Ik denk dat ik ook maar een leuke paardenvent zoek Whoosh!
Kan ik in ieder geval geen verwijten naar mijn kop krijgen dat die beesten zoveel tijd in beslag nemen....


Zoek een zelfstandige man Lachen. Pff al die mannen die een miepje voor op de bank zoeken Blond . Laat ze zelf een hobby zoeken Haha!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Re: en hoe het verder ging... (relatieprobleem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 14:42

Zo, eerst je andere topic gelezen, en nu deze.

Lijkt mij een moeilijke en vermoeiende vent, zelf zou ik daar knettergek van worden. Bij mijn vriend en ik ben ik meer de luie persoon, en hij de sportieveling/initiatieveling, maar ik regel wel mn eigen zaakjes, en zorg wel dat alles op orde is.

Relaties in het slop... om me heen idd veel ja, mijn eigen gaat alleen maar beter en beter, wij hadden juist startproblemen de eerste 2 jaar, en nu de laatste 2 jaar bruist onze relatie als nooit tevoren!

Wat me opvalt is dat veel relaties die kapot gaan, komen uit het feit dat men elkaar teveel naar elkaars hand wil zetten, elkaar niet accepteert zoals de ander is. Helaas kan dat gewoon niet en zul je de ander moeten nemen zoals hij/zij is, lukt dat niet, is de basis voor een relatie al knudde en wordt het ook niks. Je kan nooit iemand zo neerzetten als jij wil.
Mijn vriend en ik zijn totaal verschillend, een dikke -- en ++ tegenoverelkaar. We houden van maar weinig dezelfde dingen, maar toch klikt het enorm en hebben wij in 4 jaar verkering misschien 3 keer een echte ruzie gehad en 3 keer een woordenwisselingetje waarbij we ietwat geïrriteerd waren.
Verder nooit problemen, ondanks onze totale verschillen...

Ik maak ook bijna nooit ergens een probleem van en hij ook niet, als hij A zegt en ik B, nou dan is de discussie klaar, je kan wel blijven vechten maar A blijft bij mij A en B bij hem B, geen leger die een van ons om krijgt naar de andere kant. Nou dan moet je erover ophouden en niet verder vechten, is zinloos tijdverdrijf waar je niks aan hebt, kun je in die tijd beter wat gezelligs gaan doen Knipoog

Het kan dus blijkbaar wel, door elkaar wat meer degene te laten zijn op wie je gevallen bent

Nou hou ik op met mn lange relatiegelul, Ts, veel sterkte ermee!

vicky

Berichten: 3132
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Rijnsburg

Re: en hoe het verder ging... (relatieprobleem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 14:59

Fijn dat je nu een definitieve beslissing hebt kunnen maken!

en antwoord op je pb ja voel me nu happier! doordat ik ook de keus heb gemaakt om er mee te stoppen en in mijn geval dan nu voor 'P' ga. Er hangt geen spanning meer, alles gaat weer ontspannen. Merk het aan mij zelf maar vooral ook aan mijn dochtertje.

En wat betreft die katten zegt idd genoeg over hem! als hij wel van ze houd maar daar niet eens de verantwoordelijkheid voor kan nemen...
een hond oke das lastiger, maar een kat.....
Goed van je.

Waar ga jij nu wonen?

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Re: en hoe het verder ging... (relatieprobleem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 16:21

Fijn dat je even laat weten hoe het er nu voorstaat! Knipoog
En nu zelf een beetje genieten van je vrijheid meid! Even voor jezelf opkomen en je eigen gangetje gaan. Haha!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Re: en hoe het verder ging... (relatieprobleem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 16:51

Zwelgje schreef:
Ik denk dat ik ook maar een leuke paardenvent zoek Whoosh!
Kan ik in ieder geval geen verwijten naar mijn kop krijgen dat die beesten zoveel tijd in beslag nemen....


Of 1 die het volledig accepteert, mee helpt (zonder dat het moet) en later er 1 samen met je koopt Pling Ja, ik heb het getroffen Bloos

*en die zegt dat ie later beter gaat rijden en de paarden zo naar het grand prix rijdt* Dromen Extreme duivel Haha!

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: en hoe het verder ging... (relatieprobleem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 22:28

chantal1 schreef:
*en die zegt dat ie later beter gaat rijden en de paarden zo naar het grand prix rijdt* Dromen Extreme duivel Haha!


waaaaaaaaa Penny!!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re: en hoe het verder ging... (relatieprobleem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 00:13

Zwelgje schreef:
Ik denk dat ik ook maar een leuke paardenvent zoek Whoosh!
Kan ik in ieder geval geen verwijten naar mijn kop krijgen dat die beesten zoveel tijd in beslag nemen....


precies Haha! kom maar op met die leuke vrijgezelle paarden-mannen Haha!


maar er gaan idd erg veel relaties niet goed of zelfs helemaal uit de laatste tijd, en t kan geen winterdipje meer zijn want t goede weer komt er weer aan enzo...


sterkte Ach gut en dat ie niet eens voor de katten de verantwoording op zich wil nemen zegt wel genoeg over hem zeg Scheve mond

vicky

Berichten: 3132
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Rijnsburg

Re: en hoe het verder ging... (relatieprobleem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 12:58

hoe is het nu?

Anoniem

Re: en hoe het verder ging... (relatieprobleem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 13:15

heel veel sterkte ermee, hoor ook veel relaties om me heen stukgaan, maar volgens mij is dat normaal mestal hoor je dat veel voor de feestdagen(kerst ed) en vlak voor de zomer vakantie, want dan heb je er tenminste nog wat aan.
Ik denk dat je een goed besluit heb genomen, uit die sleur te stappen ik hoop dat het een goede beslissing is en je er snel doorheen bent!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Re: en hoe het verder ging... (relatieprobleem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 15:25