wie heeft er een kruising tussen m:Ramona en p:Zuidhorn?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
imposant

Berichten: 536
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: heiloo

wie heeft er een kruising tussen m:Ramona en p:Zuidhorn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-05 11:23

ik ben aan het kijken wie er familie is van imposant
ik wil graag weten wat zijn broers en zussen beriekt hebben!
ik heb het wel opgevraagd bij het KWPN maar daar kwam niet veel uit want het klopt niet wat ik kreeg!
dus wie o wie kan mij verder helpen?
ik zoek mensen die een paard hebben en/of kennen die of van Ramona af komt of van Zuidhorn of van beide!
graag wel even vermelden om welke kruising het gaat!
ik wil zo veel mogelijk informatie hebben over die paarden!
ik wil ook foto`s zien!!!

en dit is mijn schatje:
Afbeelding

Afbeelding

imposant

Berichten: 536
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: heiloo

Re: wie heeft er een kruising tussen m:Ramona en p:Zuidhorn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 07:51

HEEFTER DAN NIEMAND EEN KRUISING TUSSEN RAMONA EN ZUIDHORN??

Odie
Berichten: 1132
Geregistreerd: 03-02-05

Re: wie heeft er een kruising tussen m:Ramona en p:Zuidhorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 10:30

Is ramona bij het kwpn geregistreerd? Zoek dan haar stamboeknummer op en vraag het kwpn om een afstammelingenoverzicht van de merrie ramona. Daarop vind je jouw paard en eventueel nog andere (half)broers en/ of zussen.

Ik begrijp ook wel dat als er iemand het kwpn benaderd met de vraag of ze een kruising hebben tussen ramona en zuidhorn dat ze daar niet serieus op ingaan.

Wat heb je precies gevraagd aan het kwpn en watvoor reactie heb je daarop gekregen?

skippy
Berichten: 1706
Geregistreerd: 14-11-04
Woonplaats: Ee

Re: wie heeft er een kruising tussen m:Ramona en p:Zuidhorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 21:28

wie zijn de ouders van ramona misschien ken ik haar wel

imposant

Berichten: 536
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: heiloo

Re: wie heeft er een kruising tussen m:Ramona en p:Zuidhorn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 09:20

Odie schreef:
Is ramona bij het kwpn geregistreerd? Zoek dan haar stamboeknummer op en vraag het kwpn om een afstammelingenoverzicht van de merrie ramona. Daarop vind je jouw paard en eventueel nog andere (half)broers en/ of zussen.

Ik begrijp ook wel dat als er iemand het kwpn benaderd met de vraag of ze een kruising hebben tussen ramona en zuidhorn dat ze daar niet serieus op ingaan.

Wat heb je precies gevraagd aan het kwpn en watvoor reactie heb je daarop gekregen?



ik heb bij het KWPN gevraagt of ze misschien meer info hadden over mijn paard imposant!
en over zijn moeder
nu kreeg ik alleen een lijst met namen van de veulens van ramona maar daar klot helemaal niets van! Rolleyes
want bij behaalde resultaten (dresen spr en sgw)van mijn paard staat helemaal niets, dus dat zou dan betekenen dat hij nooit iets gehaald heeft in zijn leven!
maar dat klopt niet want hij is gewoon in de Z2 en hoger enzo uitgebracht! dus die info klopte niet dus ik wilde dat via bokt effe checken!! Haha!



@ skippy de vader van ramona is Maykel!! de moeder weet ik effe niet zo snel uit me hoofd!

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Re: wie heeft er een kruising tussen m:Ramona en p:Zuidhorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 09:31

het kwpn krijgt de sportgegevens via de KNHS als je wilt checken wat je paard in de sport heeft gelopen dan moet de KNHs bellen...

Als je het levensnummer doorgeeft dan weten zij de sportstand.... Haha! ..\



Bij mij klopte de sportstand altijd wel, die ik via het kwpn kreeg..........en ook alle nakomelingenoverzichten waren juist........wat is er mis met jouw nakomelingoverzichten????


Heb je je paard zelf naar de Z2 gereden,?? wij hadden hier ook een paard op stal was volgens de eigenaren ZZ dressuur geweest...heb ik even gebeld naar de KNHS...paard was Z1 startgerechtigd.....en dit gebeurd zovaak.......


Ik check alle sportstanden van een paard wat ik koop of verkoop bij de KNHS......



Dus even bellen naar de KNHS, dan weet je de sportstand precies!!!!

imposant

Berichten: 536
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: heiloo

Re: wie heeft er een kruising tussen m:Ramona en p:Zuidhorn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 19:51

sigrid1182 schreef:
het kwpn krijgt de sportgegevens via de KNHS als je wilt checken wat je paard in de sport heeft gelopen dan moet de KNHs bellen...

Als je het levensnummer doorgeeft dan weten zij de sportstand.... Haha! ..\



Bij mij klopte de sportstand altijd wel, die ik via het kwpn kreeg..........en ook alle nakomelingenoverzichten waren juist........wat is er mis met jouw nakomelingoverzichten????


Heb je je paard zelf naar de Z2 gereden,?? wij hadden hier ook een paard op stal was volgens de eigenaren ZZ dressuur geweest...heb ik even gebeld naar de KNHS...paard was Z1 startgerechtigd.....en dit gebeurd zovaak.......


Ik check alle sportstanden van een paard wat ik koop of verkoop bij de KNHS......



Dus even bellen naar de KNHS, dan weet je de sportstand precies!!!!




tanx voor de tip Haha! ik zal het zeker effe doen!
ik ken de vorige eigenaar want die gaf nml mijn tante les! hij is altijd erg actief in de dressuur geweest! hij kocht ook nml nooit een paard want ie niet minstens in de z2 uitbracht dus... Knipoog Bloos dat weet ik zoizo! maar ik wil gewoon precies weten wat ie gelopen heeft want mijn (ex) spring instructeur zei nml dat hij me paard in de m had zien springen, maar daar werd nooit iets over verteld aan mij.. Knipoog dus dat wil ik effe zeker weten Haha!


*ik heb hem dus niet zelf daar naar toe gereden*

bij de nakomelingen mis ik gegevens van bijna alle nakomelingen! ik weet het er maar van 1tje Boos! en niet eens van de mijne Verdrietig !!
er staan bvb bij ramona overleden op .... en bij zuidhorn niets!! maar die is al heel lang geleden overleden!! dus dat klopt dan ook weer niet!!

ik heb hem ook gekregen van me ouders ze hadden hem gekocht zonder dat ik hem ooit gereden of gezien had! omdat me tante zei dat ie zo goed gelopen had kochten ze hem voor me Bloos Haha! Tong uitsteken

Beertje1983

Berichten: 257
Geregistreerd: 04-05-05
Woonplaats: nog heel even 's-Gravendeel

Re: wie heeft er een kruising tussen m:Ramona en p:Zuidhorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 00:00

Wat is de afstamming van die ramona.
Mijn paard heet nl ramona.
Dat is een Landeur x Sit this one out

cp112

Berichten: 14728
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Re: wie heeft er een kruising tussen m:Ramona en p:Zuidhorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 21:39

is het ramonaa met dubbel a aan het eind de moeder van nimmerdor?

imposant

Berichten: 536
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: heiloo

Re: wie heeft er een kruising tussen m:Ramona en p:Zuidhorn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 00:08

het is niet jouw ramona want die is overleden al!! dus dat kan niet!
en het is ramona gewoon zo!! en niet de moeder van nimmerdor !

imposant

Berichten: 536
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: heiloo

Re: wie heeft er een kruising tussen m:Ramona en p:Zuidhorn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 10:50

ik dnek niet dat iemand een kruising heeft?