Pava's debuut in de L2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Pava's debuut in de L2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 09:33

Ik schrijf maar even een verslagje voor haar want anders doet ze het toch niet! *LOL*

Gisteren reed Pava ook mee, in Middenbeemster was het trouwens, en zij reed voor de eerste keer L2. Ik heb helaas haar eerste proef niet gezien. Tijdens de tweede heb ik een paar foto's staan maken, dus heb ik ook niet alles kunnen volgen, maar het zag er netjes uit. Hij was een beetje leeg, zei ze zelf.

Bij de prijsuitreiking was ze nog niet terug. In de eerste proef bleek dat ze eerste was geworden! Ik wilde net naar voren lopen omdat ze er nog niet was maar ineens kwam ze de kantine binnenracen en kon ze toch haar prijs in ontvangst nemen. Was een bijzonder hilarisch moment! *LOL*
In de tweede proef was ze tweede! Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik de punten niet meer precies weet, maar volgens mij beide ruim boven de 160 punten! Party!!

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 10:04

Tjonge Pava, die L2 had dus wel eerder gekund Haha! !
Gefeliciteerd!
Dus er liepen gisteren 2 bokkers de hele dag te glunderen Haha!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 10:29

Hmm, ja, dat was wel een strakke actie van mij.... Ik loop lekker op mijn gemakkie naar de kantine en op het moment dat ik een Sultana in mijn mond prop, hoor ik mijn naam. Daar had ik toch echt niet op gerekend hoor!

Maarre, de eerste proef had ik 165 en de tweede 159. De eerste ging best lekker, ik heb hem een beetje ontspannen kunnen rijden gelukkig, maar in de tweede proef kon ik hem niet meer op het achterbeen houden en liep ie nog wel heel ontspannen, maar ook teveel op de voorhand.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 10:55

Hey!! Netjes Madelon!!! Van harte! Hehe *stelt zich voor hoe Madelon een sultane in haar mond propt bij de prijsuitreiking* Haha!

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:56

Super gedaan van je, Pava!! Meteen de eerste keer al dik in de winst rijden in de L2, goed hoor.
Volgende keer kom ik zeker weer kijken.
Volgens mij had jij een heeeeel goed jurylid Knipoog

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 13:27

Ja, Fitz, jouw medecursist geloof ik hè? Haha! Zij vindt ons blijkbaar een aansprekende combi, gezien de vorige keer dat ik bij haar L1 reed.... Tong uitsteken

Hihihi, Maarten, ik geloof dat ik idd nogal dom over kwam Haha!

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 08:55

He, dan reden we in dezelfde rubriek!
Ik was de eerste proef tweede met 161 punten en de tweede proef (geloof ik) derde met 159 punten.
Maestro voelde heel slecht aan, was niet vooruit te branden en toen ik hem na mijn proeven naar de trailer bracht bleek waarom; hij begon al te plassen voor ik kon afstappen. Echt met zo'n zucht van verlichting...
Balen, maarja toch 2 winstpunten, dus ik hoef er nog maar 1.

Maar dan zaten we zo goed als naast elkaar aan de bar, grappig.

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 09:15

Hé wat leuk. Ik zat idd ook aan de bar, maar heb geen idee wie jij dan was Haha!

Mijn paard wil ook nooit plassen als ik erop zit. Zielig hoor (en dom van ze) dat ze het zo lang op houden.

Maar gefeliciteerd met je punten!

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 09:20

Pava schreef:
Hé wat leuk. Ik zat idd ook aan de bar, maar heb geen idee wie jij dan was Haha!

Mijn paard wil ook nooit plassen als ik erop zit. Zielig hoor (en dom van ze) dat ze het zo lang op houden.

Maar gefeliciteerd met je punten!


Jij ook natuurlijk gefeliciteerd!
Hm, ik zat een biertje te drinken met m'n vriend en m'n broer en later zat ik nog even te praten met Marcel van Leeuwen en z'n vriend, maar ik weet niet of je die kent.
Nou ja, never mind, maar heb je geen foto's van je paard (of ergens op bokt staan), want volgens mij moet ik je dan wel hebben zien rijden.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-02 09:32

Ik heb jou wel herkend geloof ik, maar ik wist het niet helemaal zeker dus dan staat het zo dom om zomaar op iemand af te stappen. Haha!
Pava, Claudia, Derrick en ik zaten 'naast' jullie op de hoek van de bar bij de deur zeg maar. Ik heb je ook nog zien rijden volgens mij, je tweede proef heb ik gezien. Claudia was toen aan het losrijden.

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 09:42

Ja, Marcel van Leeuwen ken ik wel. Die heb ik met zijn vos aan het werk gezien op de Regiokampioenschappen. Kwijl

Voor foto's: zie mijn profiel. Ff de links kopiëren naar de adresbalk.