vallen is een makkie....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Claudia1

Berichten: 97
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-01 07:44

hoi, gisteren in de dressuur les mochten we kiezen of wij in de binnenbak of in de buitenbak wilden rijden, nou je weet het al de ene helft wilde dus buiten en de andere helft wilde binnen, die gene die niet naar buiten wilden gingen toch maar mee naar buiten omdat astrid had gezegt: als er iemand af valt zal ik die gene wel trakteren. Okee dachten wij dat is goed. Dus toen we aan het warm stappen waren, spraken we af dat als we aan moesten draven iedereen er af zou vallen. *LOL* . Toen Ditte de bak binnen kwam en zei dat we maar 's wat overgangen moesten gaan rijden keek iedereen elkaar aan maar er gebeurden niets. Nou toen deden we het maar toen we weer in stap moesten gaan *LOL* . Opeens lag iedereen dus op de grond, nou ja op een paar na dan.En zo als beloofd trakteerden Astrid ons op een snoepzakje. groetjes Claudia Pling


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 08:50

Flauuuuuuw *LOL*

Ik zou trouwens ook niet graag vrijwillig van mijn paard vallen Verward Zou niet eens weten hoe ik dat moet doen. Zelfs een Fjord is dan best hoog. Schijnheilig

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 08:52

Ik zat me ook al af te vragen hoe ik me vrijwillig van me paard zou laten vallen *LOL* zoe het niet graag doen,zit Spot weer een half urr in de stress:waaa,ze is d'r afgevallen,wat heb ik gedaaaaan! }>

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 09:07

Ik zat een keer op een op hol geslagen paard en was mn evenwicht kwijt zodat ik aan z'n hals hing... toen kreeg ik dat beest dus niet meer stil en riep mn instructrice (de beste raad ooit sjongejonge) 'Laat je maar vallen'
Dus ik hing aan een galoperend paard en moest me 'laten vallen'... voelde me dus net zo'n stuntman. Helaas kwam ik niet zo goed terecht als die lui meestal; ik had een gekneusd stuitje, twee gekneusde ribben en ben een aantal minuten KO geweest. Goed advies he? Van mijn instructrce (grrrr) Frusty

casy

Berichten: 131
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 09:11

Ik vind het wel een strakke actie. Als zij zegt dat ze gaat tracteren, moet je daar gebruik van maken toch??
Alleen jammer dat niet idereen meedeed. Ik had het wel willen zien Haha!

Je hebt je toch geen pijn gedaan he, je bent toch wel goed nep van je paard gevallen? Verward

Casy

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 09:36

Haha echt geinig! Claudia komt volgens mij vaak goed terecht hoor. Een paar jaar geleden was ik een keer mee geweest naar haar verzorgpony's. Dan stond een klein bont deugnietje. Daar ging Claudia op rijden, zonder zadel. Ze butste er een paar keer vanaf, maar ze kwam telkens kei mooi op de grond terecht. Daarna ging er een vriendin van Claudia op. Die butste er ook af en brak meteen haar arm!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 12:07

had ik al ooit verteld dat Claudia raar is. haha
met deze foto is ze vast heel blij.

[img]../upload/2/claudia_vreemd.jpg[/img]

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 13:16

haha ik zou mer heeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam laten zakken naar de zijkant en dan half om m'n voeten en dan op m'n kont laten zakken/vallen *LOL*maar wel leuk dat ze toch nog iedereenb tracteerde

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Claudia1

Berichten: 97
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-01 16:58

Citaat:
Op 2001-05-30 13:07, schreef Heike:
had ik al ooit verteld dat Claudia raar is. haha
met deze foto is ze vast heel blij.

[img]
../upload/2/claudia_vreemd.jpg[/img]

Ja fijn heike Extreme duivel grrrr zo'n erge foto heb ik nog nooi gezien. Boos! Wacht maar tot ik weet hoe ik foto's op bokt kan plaatsen(gna gna), ik heb ook een skenner hoor! Haha!

kenzolover

Berichten: 228
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: POORTUGAAL!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 17:03

je hebt een skanner????

neej scanner

ik zou me echt niet zowgraag willen laten vliegen voor een zakje snoep!

slaat eigenlijk nergens op misschien breek je je kaak wel als je valt kan je die snoepies ook niet eten ook! hhahahaahaha

Love you all!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 17:07

hahaha grappig verhaal *LOL* wat ben je op die foto die heike plaatste eigenlijk aan het doen/ Verward *LOL*

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 17:08

ze probeert te rijden denk ik... Haha! Knipoog

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 17:28

Het was de bedoeling dat ik er ook af zou vliegen dinsdag maar ja ik was dus nog bezig met een oefening en ineens lag een stel eraf.
Beetje stom gezicht als ik dan nog als laatste val. Maar als je gewoon een brave pony hebt doe je je beugels uit en je zet em bijna stil en eigelijk hoef je dan alleen af te stijgen en je dan op je billen laten vallen Party!!

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.


ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 19:11

wij deden altijd dat je als je 3 x viel de anderen moest trakteren, werkte prima(waren meestal dezelfde die viele Haha! en hun ouders betaalde toch, wij lekker ijssies)

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 19:43

Het werkt al goed genoeg als je met Claudia gaat rijden. Als ze opstijgt valt ze er weer aan de andere kant af *LOL*
Ze is me nog een paar keer trakteren verontschuldigd Lachen

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 12:24

mmmmmmmm, voor een zakje snoep doe ik alles Haha!

hihi wel een leuke actie, en toch goed dat jullie je instap hebben laten vallen, anders had je je misschien echt pijn kunnen doen.

gr lara

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 14:52

Claudia wilde daar denk ik van Sonja's kont afglijden. *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Lanoca, marit1999, Myrthe_bz, Perros, sterregoud en 40 bezoekers