zadels van BR

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carina

Berichten: 2779
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

zadels van BR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 20:28

Heeft hier iemand ervaring met de zadels van de BR? Ik hoorde dat hun hoofdstellen van "slechte" kwaliteit leer zijn. Is dit ook zo bij hun zadels?

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...


abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 21:15

Hoofdstellen, zijn super kwaliteit leer! Echt ontzettend goed, beresterk, goede gespen en heel fijn soepel leer, die van mij is echt super! Waar dat leugen vandaan komt...

Zadels zijn ook erg fijn, heb er een paar keer op gereden. Zit erg goed en ligt lekker!

carina

Berichten: 2779
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 21:17

vanda's schreef:
Hoofdstellen, zijn super kwaliteit leer! Echt ontzettend goed, beresterk, goede gespen en heel fijn soepel leer, die van mij is echt super! Waar dat leugen vandaan komt...



ik hoorde van iemand dat de hoofdstellen erg uitrekten en dat er snel scheurtjes in het leer kwamen...

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 21:23

ik heb er 1 gepast op mijn pony.
zat niet voor een meter!
veelste nouw zeg maar

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *


abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 21:27

[/quote]

ik hoorde van iemand dat de hoofdstellen erg uitrekten en dat er snel scheurtjes in het leer kwamen...[/quote]

Nou dat zal dan wel toeval zijn geweest, ik heb er zelf 1 die ik super vaak gebruik en al een paar jaar heb, en ken nog wat mensen. Al deze hoofdstellen zijn van super kwaliteit!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 21:32

Nou cherrie van cherrie hier op bokt Clown heeft ook een BR dressuur zadel, en die zit echt super lekker!!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 23:09

nath heeft ook een BR dressuur zadel SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt ze is er heel te vrede over Lachen

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:03

En ik heb ook een BR-zadel Lachen Is ook echt super! *LOL*

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:46

Ik heb in een ander topic geschreven dat een BR-hoofdstel wel van goede kwaliteit is gemaakt, maar dta het erg uitrekt omdat het zacht leer is, eigenlijk te zacht voor een hoofdstel. Daarintegen heb ik mijn frontriemen allemaal wel van BR, omdat die zo mooi gaan hangen (althans dat vind ik mooi Haha! ).
In dat topic heb ik van meerdere mensen ook gehoord dat hun hoofdstel is "gegroeid" naarmate het meer gebruikt werd.

Ik heb echter nooit gezegd dat er scheurtjes in het leer kwamen (weet ook niet wie dat wel heeft gezegd...)

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

carina

Berichten: 2779
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 20:13

prakkie schreef:
Ik heb in een ander topic geschreven dat een BR-hoofdstel wel van goede kwaliteit is gemaakt, maar dta het erg uitrekt omdat het zacht leer is, eigenlijk te zacht voor een hoofdstel. Daarintegen heb ik mijn frontriemen allemaal wel van BR, omdat die zo mooi gaan hangen (althans dat vind ik mooi Haha! ).
In dat topic heb ik van meerdere mensen ook gehoord dat hun hoofdstel is "gegroeid" naarmate het meer gebruikt werd.

Ik heb echter nooit gezegd dat er scheurtjes in het leer kwamen (weet ook niet wie dat wel heeft gezegd...)


Dat heb ik idd gelezen, jouw reactie, maar ik heb ook van anderen gehoord dat ze uitrekten en schuurden. Dat is dus niet van jou afkomstig.

Misschien dat het idd aan de verzorging van het leer heeft gelegen, weet ik verder ook niet.

Weten jullie misschien ook hoe de prijzen van de BR zadels globaal liggen? Ik heb nu de Br gids voor me maar daar staan geen prijzen bij... Frusty

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

boemel

Berichten: 8287
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 21:11

Ik had laatst een leen-zadel van de paardenzaak omdat mijn zadel in reparatie was. Was een BR-dressuurzadel. Ik vond de kwaliteit erg mooi.
Zadel lag ook erg mooi op mijn paard. Het zadel reed lekker, maar ik zat er niet zo heel mooi in, een beetje te veel ruimte, terwijl het een 17,5" is.


Toen ik laatst een nieuw zadel kocht, heb ik bij het passen een ander type BR-dressuur op mijn paard gehad. Dat lag helaas niet goed. Ik geloof dat het zo'n € 1100,00 was. Ik heb er niet mee gereden.

Ik ben uiteindelijk op een Premiere uitgekomen. Is ook van BR, maar wel wat goedkoper. Ik heb de Bordeaux, staat ook in de katalogus. Dit is echt een heerlijk zacht zadel, van een mooie leerkwaliteit.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 21:44

marfiek schreef:
nath heeft ook een BR dressuur zadel SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt ze is er heel te vrede over Lachen


hee dat zadel van tina, heb ik daar ok in gereden??
Zoja, SUPER zadel Kwijl

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, hoogendroog en 12 bezoekers