Gecast via site?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Gecast via site?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-05 18:17

Had vandaag weer iets aparts hoor..

Iemand voegde zich toe (CCasting@hotmail.com) met het verhaal dat ze me tegen waren gekomen op een site met mn email adres erbij.. Of ik intresse had naar een casting te komen.

Het zou een casting bureau zijn in Brussel die aanstormend tallent zoeken via internet, events, op straat, events ed.

Of ik naar een casting wou komen.. als ik hier door heen zou komen zou ik een portofolio aangeboden krijgen.. het enigste wat ik er voor terug moest doen is 6% van mn verdienste van het eerste jaar aan hn afstaan.. dus als ik een opdracht krijg dan moet ik hun 6% van mn salaris geven. Na een jaar opdrachten binnen halen word ik uitgeschreven omdat ze me dan zien als een beginnend model.

Het zou om modellen werk gaan voor kleding, make up, haar en huidverzorging..

Ik vind het echt apart.. waarom een hotmail adres? Waarom via msn? Waarom in Brussel? Waarom is er geen tel nr enzow.. volgens mij word ik beet genomen!!!! Bloos

Wat vinden dat ik hier mee moet.. en hebben jullie wel eens zoiets gehad?

Shoot Annika en Sophie.. Ook een shoot van je paardje!? PB snel!


Kana

Berichten: 9051
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Gecast via site?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 18:20

Lijkt me overduidelijk nep.
Clown


Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Re: Gecast via site?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 18:59

Dat was gisteravond nog bij Hart voor Nederland, dat dat dus heel erg nep is, en dat ze je toevoegen om naar een plaats te komen, soort van moderne kinderlokkers. Der was toen ook een meisje in de uitzending, waarbij het ook via msn ging. Daar moet je dus niet intrappen he!

Van vallen leer je opstaan...!

Winddancer

Berichten: 4381
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Vijlen (Zuid Limburg)

Re: Gecast via site?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 19:01

Ik zou er verder ook maar niet op ingaan.

Echte castingbureaus gaan toch wat professioneler te werk, dan op deze manier.

Ik heb dat ook inderdaad gisteren nog op tv gezien.

Westernstore: Wyldwood

SuusJa

Berichten: 3042
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Druten

Re: Gecast via site?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 19:01

Dat klopt niet hoor,
Het bedrijf wat met jou wilt samenwerken, betaald zowel het castingbureau als jou. Dus dat er van jou salaris geld afgaat wat naar hen moet, klopt al niet.
Daarnaast vind ik een hotmailadres ook niet erg betrouwbaar, en om je via internet op msn te vragen ook niet.

Nee weet je wat jij moet doet, lekker blokkeren. Zo onbetrouwbaar als de pest en dan zou jij naar brussel gaan...nou je mag nu zelf wel iets invullen wat er allemaal zou kunnen gebeuren. (Ik ga nu maar gelijk van het ergste uit, kan het altijd meevallen, mocht je toch gaan Knipoog )

Geluk is een richting, geen punt -Loesje

SuusJa

Berichten: 3042
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Druten

Re: Gecast via site?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 19:03

Iehwl, misschien is het wel zown kinderlokker van hart van nederland? Iehwl, misschien praat je nu wel met een gore kinderlokker...

IEHWL! !!! Blokkeren!!

Geluk is een richting, geen punt -Loesje

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Re: Gecast via site?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-05 23:11

hahahahaa nee.. ga haar niet blokeeren.. ga me heel blont en naief voordoen.. ff kijken wat ze allemaal van me gaan vragen..

Ik was echt ook echt niet van plan erin te trappen.. lekker representatief.. als je het doet, doe het dan goed en idd niet met een hotmail en via msn..

Hoe komen die mensen hier echt op he!? heb het een keertje bij Oprah gezien.. meisjes van 11 jaar die zwaar aangerand zijn door mannen van tegen de 50 :|

Shoot Annika en Sophie.. Ook een shoot van je paardje!? PB snel!

Nadir

Berichten: 12705
Geregistreerd: 12-02-04

Re: Gecast via site?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 23:18

Oppassen met dit soort praktijken, natuurlijk is dit niet serieus.
Ik hoop voor je dat het je vriendinnen zijn die een geintje met je uithalen, en geen losgeslagen ouwe vent.

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

MarjaG

Berichten: 979
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Breukelen

Re: Gecast via site?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 13:00

Brrr..... als mijn dochter met iets dergelijks zou komen zou ik persoonlijk zorgen dat het geblokkeerd wordt! Dit is eng.......

:D 1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd :D
Het meervoud van lef is leven. Iedereen heeft een gebruiksaanwijzing. Het is de kunst de goede te vinden.
De remedie voor verveling is nieuwsgierigheid. De remedie voor nieuwsgierigheid wil ik niet weten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, cinniz123, DieL_Zor, FransienE, Freekfuchs, GoogleAdsense, idje, Ketly, Laura_, Leo, linoleum, Lynnepinny, nayla, onpaard, pjer, rien10, Roosch, ryukapple, xColorCross, xLillith en 150 bezoekers