Foutje, videoband van de videotheek verknalt......

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Foutje, videoband van de videotheek verknalt......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 19:51

Gna gna, echt een foutje bedankt }> Prima had net de videoband van de videotheek in de videorecorder gestopt is dat ding is zonder dat we het wisten animalplanet aan het opnemen over de videofilm heen Verward Ik snap echt niet hoe dit kan Verward maar ik weet wel dat we straks een probleem hebben als we de videoband terug moeten brengen naar de videotheek Bloos

Iemand dit weleens overkomen?


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:54

hahaha, volgende keer moet je even kijken of dat clipje er nog zit bij dat gaatje aan de onderkant Lachen als dat clipje weg is, kan er niets meer over opgenomen worden, maar waarschijnlijk heeft er iemand plakband overheen gedaan ofzo Lips are sealed

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:54

Ja bij vrienden zaten we eens een gehuurde film te kijken die ineens totaal werd ingeslikt door de videorecorder Bloos
Geen idee hoe het afgelopen is aangezien half Assen altijd op de naam van een bepaald iemand huurde, dus voor die jongen zelf nooit te achterhalen wat er nou weer gebeurd was }> Clown
Tegenwoordig moet je zelf ingeschreven staan en je legitimeren Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 19:57

Sypheron schreef:
hahaha, volgende keer moet je even kijken of dat clipje er nog zit bij dat gaatje aan de onderkant Lachen als dat clipje weg is, kan er niets meer over opgenomen worden, maar waarschijnlijk heeft er iemand plakband overheen gedaan ofzo Lips are sealed


Het clipje zit er niet meer op, dus ik snap echt niet hoe dat kan Verward

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:57

dan kan het eigenlijk ook helemaal niet Verward theoretisch absoluut onmogelijk Lips are sealed


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 20:06

Sypheron schreef:
dan kan het eigenlijk ook helemaal niet Verward theoretisch absoluut onmogelijk Lips are sealed


Prima en ik zijn geheel in onschuld gehuld en snappen er echt geen moer van hoe er nou ineens een stukje animalplanet op deze videoband staat Verward kennelijk zit er iets goed fout en hebben we morgen een probleem als we de band terug gaan brengen Clown

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 20:08

haha eigenlijk wil ik de reactie van hun wel eens zien als ze die video gaan bekijken Tong uitsteken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 20:08

Aan de andere kant: als je er zo makkelijk overheen kunt opnemen moet het voor hun ook geen probleem zijn om een bestaande band van die film weer even over te nemen op deze. Vaak hebben ze toch meerdere exemplaren. Er zijn genoeg mensen die de mogelijkheid hebben om films te kopieren, desnoods huur je morgen nog een keer die film (je vond hem zo goed dat je er twee wilt huren, erg vaag maarja klant is koning Clown Haha! ) en dan kopieer je de band zelf.

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 20:14

gewoon inleveren met het commentaar dat de film wordt verstoord door een vaag ander verhaal... Haha!
Niet jouw schuld!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 20:14

hahaha dat van Cody vind ik wele en erg strak plan!!
Laat je wel even weten hoe het af is gelopen?? *Nieuwsgierig*

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 20:34

Ethelate schreef:
gewoon inleveren met het commentaar dat de film wordt verstoord door een vaag ander verhaal... Haha!
Niet jouw schuld!


Ja ja, en hoe verklaar ik dan dat er 1 september onderaan de opname in beeld staat.......teovallig net de datum en avond nadat Prima de videoband heeft gehuurd Verward

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 21:18

haha, staat er ook 2002 bij? anders kun je namelijk nog zeggen dat het niet jouw schuld was Haha!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 21:59

auk schreef:
haha, staat er ook 2002 bij? anders kun je namelijk nog zeggen dat het niet jouw schuld was Haha!


Yep en ook nog eens de tijd Clown

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:04

terug brengen, niks zeggen en afwachten... je hoort het vanzelf Lachen

....

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:27

Als je in een winkel een vaas omgooit, loop je toch ook niet snel weg?

Ik vind het een vaag verhaal, trouwens.
De video gaat op mysterieuze wijze plotseling zelf wat opnemen, terwijl het clipje verwijderd is Verward
Kan niet en ik geloof er dus niets van. Misschien moet je Prima maar eens onder handen nemen. Ik denk dat hij er meer van weet. Of hebben jullie misschien kaboutertjes?

זכור

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 06:43

lis schreef:
Als je in een winkel een vaas omgooit, loop je toch ook niet snel weg?

Ik vind het een vaag verhaal, trouwens.
De video gaat op mysterieuze wijze plotseling zelf wat opnemen, terwijl het clipje verwijderd is Verward
Kan niet en ik geloof er dus niets van. Misschien moet je Prima maar eens onder handen nemen. Ik denk dat hij er meer van weet. Of hebben jullie misschien kaboutertjes?


Nou echt Lis, ik ben geen liegebeest, ik ben heel serieus! Er staat echt 5 min Animal Planet op de band nu...................kan er niets aan doen!

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 07:04

Je probeert nog iets op te nemen op die band en legt het dan uit in de videotheek, zij horen te zorgen voor een schrijfbeveiliging en die werkt dus niet naar behoren. Die videotheek kan het dan weer verhalen op de leverancier. Jij kunt er toch niets aan doen dat er toch iets op de band opgenomen kan worden? Ik zou het dus wel zeggen, en het daar in de videotheek ook nog een keer laten testen zodat er echt wel wat opgenomen kan worden.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 07:31

Nou zal het vertellen Lis.
Ik hd eerder die dag getracht de video als tuner te gebruiken. Dot doen we wel vaker omdat de afstandsbediening van de tv niet meer werkt. EN aangezien de casema alle kanalen heeft omgegooid, kan ik die niet meer omgooien.
Toen ik alleen de tuner wilde inschakelen schakelde ik naar een soort subprogammaatje van de video, waarmee je de timer inschakelde. Die kreeg ik er met geen mogelijkheid af en ik had geen zin om me erin te verdiepen doe ik nooit met videoapparatuur). Die timer stond ingesteld en wilde gaan opnemen toen wij net die video wilde bekijken. Was ook geen probleem, want hij reageerde gewoon op Play. Nu zette ik hem net stil aan het begin van de film om ff op Napoleon te wachten. Na drie minuten stopt dat ding met wachten. Toen begon hij gewoon op te nemen. Ik zag opeens een rood lampje branden van record (nog nooit iets opgenomen met dat ding!). Ik die band terug spoelen, nadat ik de stekker eruit had getrokken, en ja hoor, een stukje animal planet!!

Zodoende. maar zal het eerlijk vertellen en navragen bij de videotheek, hoe dit dan kan gebeuren!!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, BETUWE, brennie85, ChanelR, Flip, GrapeshotBot, History_, inge_romeo, Jorex, Laarvv, Lenora_C, Levita, massiemas, rien10, Shetje14, Silly_Woman, Winged, xnaomivdh, xPearl, xRoossie95 en 71 bezoekers