Laatste L2 wedstrijd met Mr Risco!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Laatste L2 wedstrijd met Mr Risco!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 20:43

Zo dat was vandaag mijn laatste L2 wedstrijd in Oss. Ik moest al om 10.00 rijden en het was nog een eind rijden. Ik wil altijd graag op tijd zijn dus om kwart voor 7 stond ik op. Lekker op tijd op het terrein wat altijd wel goed is voor de spanning.
Los gereden, was mooi ontspannen. Mooi voorwaarts, neerwaarts. Met hoog instellen hadden we even wat misverstanden. Maar even later begrepen Risco en ik elkaar weer en konden we de ring in,
Mijn vader stond netjes te wachten kroop ineens nr 9 voor. Mijn vader was te laat om er iets van te zeggen. Na haar proef meld mijn vader me aan. Is die jury helemaal gepikeerd omdat we later. "Ja hallo zei mijn vader ik stond netjes te wachten in de buurt om aan te melden, rijdt nr 9 snel de ring in.
Uiteindelijk toch mogen starten, maar ik liet me er niet door van de wijs brengen. Ik had lekker gereden. Voor het eerst dat ik echt een proef "reed". Meestal rijd ik dan minder dan thuis. Vast door de spanning, maar ik had echt een goed gevoel toen ik klaar was. Daarna meteen door voor de 2e proef. Toen vond ik hem wat slomer worden en das wel jammer want dan gaat het spectaculaire eraf... Ik moest er meer aan werken. Niet dat er echt fouten waren hoor...
Maar de uitslag was als volgt: 1e proef 157 punten
2 e proe 164 punten. Eerste proef was ik 9e van de 30 en tweede proef 6e van 30. Toen had ik nog prijs. Was wel leuk!

Volgende week mijn eerste M1 wedstrijd... Echt spannend!

Groetjes

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 20:54

Reddy007 schreef:
oh gefeliciteerd joh! echt 30 man is hier echt super veel! hier in noord-holland rijd je op een grote wedstrijd misschien tegen 12....
ik heb ooit een keer tegen 26 man gereden! dat was super veel haha
toen werd ik 2e en 6e
mare leuk dat je ook M1 start, net als ik! ben net 1x M1 gestart!


Hoi Reddy!

Bedankt voor je leuke berichtje. Ja 30 man is hier eerder regel dan uitzondering. Behalve in de winter, Maar in de zomer heb je echt van die mega concoursen van 20/30 ringen. Klein was het vandaag wel, maar 6 ringen of zo maar das ook leuk!
Ik ga eens even naar je profiel kijken. Hoe vind je het om M1 te rijden? Valt het mee of tegen? Of heb je al eerder M1 gereden?