Verslag efteling meeting

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Verslag efteling meeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 18:16

Nou ik 's morgens vroeg me moeten haasten want ik wqs de cd van NEET OET LOTTUM kwijt dus moest mijn vader die nog effe binnen 4 minuten brandan! Nou dat was dan geluk toen liep ik fijn richting station maar ik was misselijk en ik moest bijna Misselijk maargoed daarom was ik dus iets later dan auk op het station. Toen moesten we nog wachten op astrid en anne die altijd even laat zijn. (GEINTJUH). Gelukkig had astrid een kortingsgebeure bij zich waardoor ik maar 12 euro ipv 20 euro hoefde te betalen. Nou eindelijk in Tilburg aangekomen gingen anne en ik met de ouders van brenda en brenda zelf naar de efteling. Toen nog dat heeeeeeeele end lopen. Nou eindlijk aangekomen bij de olibollentent stonden Paulien en michelle ons op te wachten, 5 minuten later kwamen aukje en astrid ook aan tuffen. Wij naar binnen en meteen als eerste naar de wc gegaan, want er moesten er een paar nodig HE astrid op de heren toilet maarja! Toen zijn we naar de python toe gelopen, was wel tof alleen ik haat dat als die beugels super los zitten. Paulien en Brenda waren beneden aan het w8 want ze gingen niet mee eTeorin. Toen zijn we maar naar de houten achtbaan gegaan waar ik me net een milkshake voelde. Ik weet niet meer precies de volgorde maarja. Toen de rest allemaal in de boot wou dacht ik laat me eens een lekkere wafel kopen maar er zat een beetje te veel slagroom in en op Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk GADVERDAMME ik was kotsmisselijk. Toen naar de piranja waar ik eigenlijk niet inwou maar gedwongen werd! Nou ik ben dus wel niet echt natgeworden omdat ik gewoon als er water kwam aan de andere kant van het bootje ben gaan zitten. Toen hebben we volgens mij nathalie en oester opgehaald. Toen zijn we naar Hans klok geweest van mijn part gaat die man zijn moeder vervelen ik vind het zo irritant dat ik niet snap hoe hij ineens 2 mensen tevoorschijn tovert uit het niets! Aleen 1 x liet hij het doek iets te snel los want toen zag je dat zitje van de stoel nog omhoog klappen hoewel ik dan nog niet weet hoe hij dat doet maarja! Toen moesten er weer een paar nodig naar de wc niet te geloven hoe vaak die mensen naar de wc moeten Schijnheilig Schijnheilig Gaaaap Gaaaap HAHA maar de rij was een beetje lang! Dus maar doorgelopen naar de topilet bij het spookhuis. Nou daarna zijn we voor de verandering nog maar even in de piranja gegaan, waar ik weer perse in moest en ik nathalie dan maar effe heb zitten irriteren in de wachtrij door haar elastieke eruit te trekken. En daarna moesten er weer een paar zonodig naar de wc, tjonge jonge jonge. (o ja toen waren michelle astrid en paulien al weg. Maar daarna zaten we dus te kijken wat we gingen doen dus effe op dat bankje gezeten, waar nathalie zonodig een sigaret moest hebben dus ik geef haar een sigaret wat doet ze breekt ze die door!! Boos! Boos! Frusty Frusty Weer een sigaret minder! Dus ik een wraakactie ingevoerd door haar elastiekje uit haar haar yte trekken en weg te schieten maar dat was geen goed idee want toen was ik de rest van de middag mijn pet kwijt. Wij naar het carnaval festival gelopen( SORRY VOLGORDE KLOPT NIET HELEMAAL MAAR DAT BOEIT NIET) daar moesten we dus effe met zijn 3 en in een karretje waar BRENDA PERSE bij moest nou volgens mij is aukje nu 5 cm aan beide klanten dunner. Maarja toen moest brenda dus naar huis dus toen waren we nog met zijn 5ven. Toen zijn we in de vogelrok geweest en daarna naar huis gegaan. Terwijl ik mijn weddenschap van aukje gewonnen had over de bussen maarja. O ja te terugreis was super leuk alleen moesat anne zonodig op en neer aan het rennen blijven, omdat ze misselijk was maar dat in het begin ontkende. Nou ik hoopp dat mijn vreslagje lang genoeg is anders moeten jullie het maar effe melden. Volgens mij is dit bijna een nieuw record maargoed.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever


Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:20

nee den, je verslagje is te kort Tong uitsteken nee hoor je hebt goed je best gedaan. Ik ben inderdaad een kilo afgevallen, dus dat komt dan toch van die clowntjes

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 18:21

haha een kilo terwijl ik laatste tijd 2 kilo ben bijgekomen.

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:24

tja, dan had jij in het midden moeten gaan zitten *LOL* was je een kilo kwijtgeraakt, hoewel ik denk dat ik toch het lekkerste zat, want ik denk niet dat je lekker zat aan de buitenkant

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:56

Coole actie van mij ofniej, met die sigaret. Haha!
En nee idd je volgorde klopt niiiiix van! Tong uitsteken

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:35

hahah wat een volgorde dennis Tong uitsteken *LOL* maar k moes nie peeeerse er bij:P *LOL* k wou nie alleen Tong uitsteken had jij maar alleen moete gaan *LOL* en nath id vette actie Lachen

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 20:11

ík wou alleen hoor, maar ik mocht niet alleen. Ach ja, haha t was wel gezellig zo of niet, we hebben in ieder geval lol gehad *LOL*

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:13

jaja... ennnnnn WOENSDAG komen mijn fotos terug van de HEMA ..dus dan zullen ze der vrijdag wel zijn..want moet woensdag werke.. en dan kan ik ze dus ni op hale..

in luv..very much in luv..

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 12:40

joepie!!!!!!!! nog meer foto's!!!!!!!! haha kan iedereen zien hoe geplet wij met z'n allen zaten bij het clowntjes festival *LOL*

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 17:34

enne wanneer gaan we weer????? Super tof het was echt super gezellie op die 2 ettertjes nagelaten dan :-p geintjuh

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 18:10

Dennis v m"]
Wij naar het carnaval festival gelopen daar moesten we dus effe met zijn 3 en in een karretje waar BRENDA PERSE bij moest nou volgens mij is aukje nu 5 cm aan beide klanten dunner.
[/quote]
Ik weet hoe je je voelt Aukje! Haha!
Ben vandaag met school naar de Efteling geweest en ik zat met een meisje in een karretje en toen moest er ook weer zonodig iemand bij *LOL* Zit idd best wel krap... *LOL* Moest gelijk aan je denken Tong uitsteken

[quote="Dennis v m schreef:
Toen zijn we naar de python toe gelopen, was wel tof alleen ik haat dat als die beugels super los zitten.

Ja, dat viel mij ook op! Ik had nog iets van 10 cm ofzo tussen mezelf en die beugel! En toen hij voor die eerste looping naar beneden ging kwam ik gewoon helemaal van me stoel af Bloos En dat was ook bij de eerste bocht bij de kurkentrekker..

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 18:28

hahaha dat had ik dus ook ik weetb hoe dat voelt als je zoveel plaats over hebt dat je gaat verschuiven das best K*T maarja niets aan te doen de tweede keer sloot die wel goed aan!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 18:34

Tweede keer bij mij sloot 'ie ook niet goed aan..
Wel eng haha, als je die looping ingaat en je zit niet eens op je stoel Tong uitsteken

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 18:41

eigenlijk is dat dan een tweede atractie in een keer en je hoeft er niet eens lang voor in de rij te staan maar ik vind de meeting wel voor herhaling vatbaar hoor dus we moeten maar weer eens wat afspreken

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 19:46

ja ik vond het ook voor herhaling vatbaar, dus moeten we snel nog een keer doen, maar dan moet ik wel weer eerst ff sparen Haha!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 20:47

Moet ik wel heel lang sparen voordat ik geld genoeg heb om naar Amerika te kunnen Knipoog

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 21:31

o ja dat moet ik dan ook maar eens even doen hoewel ik toch al niet kan sparen

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 21:37

Heb ik nou ook altijd last van.. Schijnheilig

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 21:59

haha ik sta toch al bij iedereeen in het rood mijn ouders mijn vriendin een gewone vriendin rijgt ook nog 17 euro maarja als ik mijn geld overmorgen krijg is het meteen weer op want ik oet ook nog het paardrijden betalen

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 18:07

haha ow jeej, dat gaat lekker dan he Haha! ik sta nog net niet in het rood

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-02 18:23

ja bijn mij gaat het echt superrrrrrr goed met het geld!!!

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 18:30

ach ja bij mij ook niet hoor, dus troost je, je bent niet de enige

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-02 19:42

haha mou daar komt ook nog bij dat ik nomaal niet in het rood kan staan ik ga nu naar de bank wat denk je -5,06 euro terwijl ik gisteren nog 2, 56 euro erop had

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 19:58

tjaaaaaaaa, zeg, dat heb je he als je dochter alleen thuis is, ik heb gisteren even je pinpasje gejat, ja sorry, dat je er nu toch achter moet komen *LOL*

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-02 20:19

ik zeg nog normaal gaat dat niet bij mij er is iets afgeschreven maar wat wat heb je nu weer besyteld auk??


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers