Vanalles (moeders, forum, etc)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-01 16:46

Hey lieve paardengekkemensen.
Ik mag vandaag van mams niet naar pony toe Boos! Boos! Boos! Stom hea? Ik mot vanavond meedoen aan een wandeltocht en anders ben ik veel ste moe! WEHEHEHEHE.

Hebben jullie eigelijk moeders die zo lief zijn je pony geheel te verzorgen + te longeren als je een keer niet kan? Nee,? de mijnes doet het met alle liefde Lachen en nog goed ook.Ze heeft zelfs 3 paardenboeken voor mijn pony uitgelezen en de paardenencyclopedie die meer dan 300 paginas telt.

IK heb sinds kort ook voor alle paardengekke mensen een mooi forum gemaakt.Dit is het adres: <a href="http://www.paardenforum.cjb.net">www.paardenforum.cjb.net (hier klikken)</a>
En ik hoop dat jullie ook meepraten net zoals hier! Het wordt er hoop ik echt gezellig.

Hebben jullie ook dat als je een ander kind op je pony rijd dat ie dan gaat klieren en met zn oren naar achter loopt terwijl die dat bij jou niet doet? Dat heb ik duz zeer ernstig met SUn...

Wat zijn der trouwens veel mensen online nu!

Nou dat was ut dan wel weer...
Groetie sha en sun

[edit:BartVB]Subject aangepast[/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-05-31 17:00 ]</font>


Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 16:57

Als ik op vakantie ben geeft mn moeder hem elke dag eten, en een beetje poetsen..maar ver niets hoor!
Ik vind dat je geluk hebt met zon mams.. Haha!
Enne...veel plezier met wandelen, ghe ghe


Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 16:59

haah,mijn moeder rijdt vanaf haar 5de en we rijden om de dag, dus dat is geen probleem.
Spot kan het met iedreen vinden en bijna alle paarden, je kan er echt alles opzetten, alleen sommigen vindt ze nog liever dan anderen Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: StonedRomy, Vagabondo en 103 bezoekers