Efteling was erg vet!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Efteling was erg vet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-02 22:41

heej iedereen.. Knipoog

uh.. hier ff een verslagje over de Eftelingmeeting.
nou, t begon toen ik vanmorgen om 7 uur op moest staan Slapen (ja...voor MIJ is dat vroeg *luilak* Haha! )
kwam onderweg naar de badkamer slaperige assie nog tegen Haha! Knipoog maarja..ik zal je de moeite besparen..

aangekomen op t station, staan daar Auk en Dennis v m al te w8en, Treinreis verloopt prima.. overstappe ook
en dan aangekomen op station Tilburg komt brenda/chatelaine + paps en mams ons ophalen en brengt ons naar de Efteling!

daar staan weer paulien en sheerza/michelle te w8en en gezellie w8en we(dennis, brenda, paulien, michelle en ik) ook nog ff op Auk en As die persee met de bus naar t park wouden gaan Verward

Eenmaal in t park gekomen gingen we natuurlijk gelijk richting python }> Haha!
en ow.. t was btw vandaag nationale dennis-klier dag!!*D Haha! Knipoog }>

na een paaR uurtjes in allerlei attracties te geweest zijn ( en ondertussen zijn auk en dennis elk half uur naar de wc gegaan.. Verwarden nee t is niet wat jullie denken dat t is..hehe Haha! ze hebben gewoon een zwakke blaas..laten we het daar maar op houden )zij we rond half 1 ofzo, oester/esther en Nathalie gaan opw8en bij de ingang

zijn toen met z'n allen naar Hans "wekker" (op z'n aukjes gezegt) gaan kijken. was een kei lieFFe sprookjesshow! Kwijl Pling

daarna zijn we naar t doolhof gegaan en hebben daar door heen gedwarreld.. Haha! waar we tenslotte ons bij de uitgang door dat kleine mini-poortje weer moesten door heen frotten.. Scheve mond

Panda droom, droomvlucht en t sprookjesbos hebben we maar overgeslagen!

na 100000 x Tong uitsteken Knipoog op de foto genomen worden door michelle verliet zij samen met paulien t park.. (das ondertussen weer rond 4uur:?
daarna zijn we nog een 1x in de python geweest..en ging ook astrid daarna weg.

toen waren we nog met over.. hebben nog een paar atracties bezocht..maar daarna ging ook brenda/chatelaine naar huis

maar ook daarna rond half 8 hebben auk, dennis en ik, oester en nat ook verlaten en zijn we met de trein weer naar huis gegaan

en nou zit ik hier achter me pc'tje dit verhaal te typen..met m'n ogen half dicht Dromen Haha!

maarja dat was mijn leuk dagje eftelingmeeting :d hoop dat jullie t niet TE saai vonden.. btw voor de foto's moete jullie bij sheerza zijn.. Tong uitsteken

liefs xxjes Anne Party!!
Laatst bijgewerkt door paardenfan op 31-08-02 22:48, in het totaal 2 keer bewerkt

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 22:44

hehe jaaaaaah *LOL* nationale dennsi klier dag Tong uitsteken hhehhehe ennuh ik ging ook elke keer met hun naar de wc *LOL* *bij de manne he auk Tong uitsteken *
maar was suuuuuuuuper ennuh sheerza FOTOOOOO`SSSS

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 22:47

haha heey anne, dat klinkt wel een beetje raar hoor met die wc Haha! maar ik moest inderdaad vaak naar de wc Haha! maarja aangezien het daar vaak nogal druk was gingen we maar gewoon bij de heren, he brenda? Haha! maar het was echt super leuk, nu nog wachten op de foto's

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-02 22:50

heej bren, ik was je eerst in t verslagje vergete ..uh oeps.. Geld, geld! sorry liefs xxjes Anne

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 23:15

Jaja de foto's staan er echt morgen en dat zweer ik echt Haha!:D dus spannend voor jullie Haha! ik heb ze al gezien je staat er charmant op dennis met je handtasje Knipoog

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 10:44

hahahaha, zeg michelle, ga je alle foto's erop zetten? die 100-en bij de bank enzo?

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 11:06

Achja... slaperig ik? Ik vind dat dat wel mag als je de hele nacht bent wakker gehouden door je stomme konijn dat op je kamer staat Boos! *LOL*

Vind het wel heel jammer dat we het sprookjesbos niet zijn ingeweest, nouja, ben er met auk heel even ingeweest, maar dat was niet echt leuk met zijn tweetjes, dus heb ik alleen maar de dansende rode schoentjes, de trollenkoning en 1 paddenstoel gezien Verdrietig

Verder vond ik het wel een leuke meeting hoor Lachen

Was alleen een beetje boel jammer dat ik in de verkeerde bus sprong. Ik had haast, de bus ging wegrijden, ik sprong de bus in en vroeg of ie naar het station ging. "Ja, deze bus gaat naar het station krijg ik als antwoord"
Blijkt dat ie naar het station in Den Bosch (ipv Tilburg) gaat Frusty . Achja, klein omweggetje zullen we maar zeggen *LOL*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 11:25

Da's slim Astrid!!! Schijnheilig

Ja t was echt super cool! Ik ga ook nog ff een verslagje plaatsen. Haha!

oester

Berichten: 1287
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 11:41

haha slimme actie astrid Tong uitsteken
Mijn verslagje staat er nu ook. (zo goed bren? Schijnheilig )
Het was echt heel leuk. Haha! Ik ga wel vaker mee hoor dus opgepast }>

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 11:52

heel goes es Tong uitsteken braaf kindje Tong uitsteken *LOL* maar ik heb lekker al fotos gezien Tong uitsteken:))

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 18:16

en bren.. je hebt nog niet geantwoord op de vraag: ben jij een lollymegafansnoeper ?:P Haha!

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:21

ik geloof het wel, als je zag hoeveel lolly's ze bij zich had, dan is er geen twijfel over mogelijk geloof ik. Mensen dat ze zoveel lolly's kan eten, ik word er na 3 al misselijk. Haha! en dan de wafels, zeg dennis, waren die lekker of niet?

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:29

neuh hoor eet anders nooit lolly`s Tong uitsteken *LOL*

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:32

haha nee dat zal. Ik ben dus echt verslaafd aan kauwgom, hoewel ik nog nooit zoveel kauwgom heb gegeten als gisteren bijna 2 pakjes op!

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 17:59

nou ik at op vakantie ook heeeeeel veel lollys

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 13:48

ja dat zal best, blergh, ik ben op zich niet zo kapot van lolly's, gaat heel je gehemelte van open, maar af en toe eens een keer een lolly, ach ja dat overleef ik wel *LOL*

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 18:20

ja komt dat daarvan ik heb nu nl ook mijn gehemelte of gehellte open liggen is maar net hoe je het wilt noemen he

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 20:55

? heb jij zoveel lolly's gegeten dan? ik dacht dat jij ook maar 1 lolly had gehad, haha en dan nog een heleboel popcorn Haha!:D

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 23:02

nou ik heb ook 2 of 3 lollies gehad en 2 bekers popcorn die jij zonodig niet meer hoefde en wie was het ook alweer ?iemand die die zonodig omgooide in mijn beker terwijl ik die net op had was dat brenda toch niet toevallig????

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 09:39

haha nopes dat was paulien, maar ik geloof niet dat jij dat erg vond

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 09:41

o nee ik was alleen weer een beetje misselijk daarna net als DIE GORE VETTIGE WAFLACHTIGE DINGEN MET SLAGROOM BAH BAH BAH

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 09:43

hahahahhaha ik vond het wel lollig, zeker toen iedereen ook nog eens een wafel ging kopen Haha!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 09:44

bah en toen duwde michelle me er ook nog een bijna in de neus gelukkig stonden we in de buurt van de wc

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 09:45

haha ach ja die ene met die 3de deur van rechts?

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 09:46

huh ik snap er geen flikker van leg uit aub