kan iemand me soms helpen met mooie achtergrondjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

kan iemand me soms helpen met mooie achtergrondjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-02 22:04

ik ben al een tijdje bezig met prutsen maar het wil maar niet lukken Boos! Frusty Verdrietig
wat ik dus wil is.. ik heb best mooie foto's van me paardjes maar ik zou er dus een mooie achtergrond achter willen zodat ik ze dan naar de hema toe kan sturen en wat mooie "fototjes" heb Haha!
mijn computer wil dus totaal niet mee werken Schijnheilig Verward
misschien dat jullie me willen helpen jullie zijn daar handiger in dan mij Knipoog
het gaat om deze foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


maakt me niet uit hoe ze worden.. leuk/grappig/mooi als jullie er wat mee zoudenn willen proberen.. heel erg graag!! Lachen

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 11:13

ik mag je fotos niet vern**ken dus jammer

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 11:45

Renee_vd: waar slaat dat nou weer op? Bij dat vorige topic van jou heb je idd. al die foto's lopen vern**ken, maar dat had je helemaal niet gevraagd ana de mensen van wie die foto's waren. Nu vraagt ze er toch zelf om?
*ik zit me hier echt enorm te ergeren aan jou!*

Marjolein, ik zal even kijken of ik er van een paar iets leuks kan maken en dan mail ik ze wel, of ik zet ze hier wel neer als ik een upload site kan vinden

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-02 12:36

www.gofoto.nl kun je goed foto's uploaden!!!
ik had zo'n reactie van renee al verwacht Verward dat is iets hheel anders renee wat je tpen deed zonder te vragen..

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 13:26

Oke ik heb ze klaar.
Ze zijn niet echt helemaal geworden wat ik eigenlijk van plan was, maar het gaat er mee door Knipoog Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ze zijn ook niet helemaal mooi gebleven omdat ik ze moest opslaan als jpg Boos!, en je ziet af en toe van die witte randjes, ook zonde..

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-02 14:29

je hebt gelijk steffi.. precies als ik.. ik heb nooit gezegt dat je ze vern**kt had (dat zijn jou woorden) je draait de boel nu echt om renee Boos!
thnx steffi

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 14:40

wat mooi! hoe kom je aan zo'n achtergronden? bestaat daar een site van?

Enya - Daya :-)

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 14:41

Okee Marfiek is nu geholpen.

Maar toch zou ik het fijn vinden als we al die bewerkte foto's niet meer hier zouden plaatsen.

En svp een beetje vriendelijk blijven tegen elkaar.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-02 15:00

zouden jullie ze willen pben of willen mailen.. ivm dat ze hier niet meer geplaatst mogen worden!

ja daar westaat een site van www.webshots.com (als het goed is moet hij het doen.

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 19:04

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De rest krijg je via PB Knipoog

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-02 19:33

thnx super mooi, die 2 wil ik zo ie zo even gaan uitzoeken en naar de hema toe sturen Lachen thnx thnx thnx!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 09:37

oke sorry dat ik zo stom reageerde.........maar je hebt wel gezegt hoor dat ik je fotows verne**t heb....en je hebt me uitgescholden als trut

oke ik zat fout, en ik heb sorry gezegt...........maar van de andere kant is t ook niet helemaal oke
jij zit net zo goed fout

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 11:02

Ik heb je een Pb gestuurt marfiek, staat die dinges in Lachen


jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 11:09

Renee_vd schreef:
jij zit net zo goed fout

Waar is het niet oke? Dat zij het niet goed vind dat je ongevraagt haar foto's hebt verprutst?

Zij heeft niks mis gedaan hoor,het waren immers haar foto's,die jij ongevraagt had gepakt... Bloos

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 11:24

Hee die derde en die vierde foto he..... die lijkt verdomd veel op Brendie... een ex manege pony van onze manege.... het zal wel niet dezelfde zijn, maar hij lijkt er wel op.....

hmmm dit is een hele slechte foto.... en Brendie was eerst ook veel donkerder... maar ik laat hem toch maar zien....

Afbeelding

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 11:53

dat denk ik niet Shiloh nathalie heeft valentina namelijk al 16 jaar (ze is 20) tina is trouwens een welsh K merrie.

tinkerlover die j hebt gepbt is echt leuk geworden Party!! thnx!!!!

thnx jamy lover in denk er net zo over.. Reneevd ik zal het even voor je op zoeken..

"... waarom moet je precies mijn 2 paarden eruit pakken dit vind ik dus echt niet leuk ongevraagt even me paard "versieren" het ergste vind ik nog dat je je eigen ... er op plaatst" het woord vern... staat er niet in renee maar daar gaat dit topic niet over. wil er nu niets meer over horen voordat dit ook weer uitloopt..

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 20:35

Dames laten we aub even ophouden over dat topic van Renee. Dat is afgesloten. Mochten jullie toch nog tegen elkaar hier over verder willen gaan doe dat dan via PB.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 19:20

Pb Haha!

Don't hate me cause you ain't me!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 68 bezoekers