Vind dit toch wel eng..Uitslag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Vind dit toch wel eng..Uitslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-02 20:48

Bah ik heb een beetje vaag nieuws gekregen.
Ik ben vorige week tijdens het inspringen (dankzij een enorme kneus die zich ook in de baan bevond) van een paard afgelazerd. Kwam aardig hard op mijn rug terecht, maar ja, ik kom uit een 'gewoon doorgaan' familie, dus niet piepen en hup weer op het paard. Afijn, wedstrijd ging bagger, en ik leefde de afgelopen dagen op pijnstillers, met de hoop dat de pijn vanzelf weer zou afnemen.
Vanochtend voelde mijn benen echter nogal vreemd, maar had meer het idee dat het de gevolgen waren van mijn verjaardagsfeest, de avond ervoor. Maar omdat de pijn ook nog vrij heftig was, ging ik op aanraden van een vriendin toch maar langs de dokter. Dat schijnt tegenwoordig ook niet meer zo eenvoudig te gaan in de weekeinden, want ze hebben hier nu een 'dokterspost'. Dat betekent dat je nog een heel eind naar een ander dorp moet rijden, want je eigen huisarts is niet bereikbaar. Handig..Ben gelijk doorgestuurd naar de EHBO voor foto's, en voor de uitslag zou ik weer moeten bellen naar mijn eigen huisarts. Maar nu had ik een voicemailbericht, van één of andere arts, en die zei dat ik maandag onmiddelijk contact moet opnemen met hem, om de foto's te bespreken. Verward Het is nu te laat om nog naar het ziekenhuis te bellen, maar dit vind ik toch wel eng. Hopelijk is er niets raars te zien. Je gaat je nu wel weer gelijk de engste scenario's in je hoofd halen.. Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Mirte op 02-09-02 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...


DubbelFun

Berichten: 88622
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 20:54

Humm klinkt iid niet best. Die-hard zijn is ook niet altijd goed.
Ben je bij de tandarts wel eens verdoofd?? Voelden je benen zo aan??

Als je het gevoel hebt dat eea slechter gaat worden zou ik gewoon naar de EHBO gaan en daar eisen dat een dokter naar de foto's kijkt enaktie neemt.

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 20:56

Ik hoop voor je dat het meevalt... Scheve mond
Toch heel veel sterkte...!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 20:58

Dat klinkt idd heek erg eng!

ik wens je iig heel veel sterkte
En het is idd niet goed om een harde te zijn, maar wat als je zo eenmaal bent...Lachen

pmarena

Berichten: 48054
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 21:35

Hopelijk moet hij alleen even snel een rukje hier en een duwtje daar geven en is het weer goed ?

Je loopt er "gewoon" mee (?) en ze wachten er toch mee tot maandag ,
dat verminderd de angst wel iets....maar wel angstaanjagend ja..... ik duim voor je !

*duim , duim* Knipoog


Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-02 21:50

Mmm ja pmarena, zo denk ik ook maar, dan slaap ik tenminste nog.

Die-heart zijn is idd niet altijd even goed, maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar. Maar dit verontrust mij wel in die mate dat ik toch maandagochtend gelijk op de stoep sta. Mijn belen voelen alsof ze slapen. Maf. Het nare is wel dat ik al een stalen plaatje heb in mijn rug, na een eerder ongeluk met een paard. Kwetsbare plaats dus. Nou ik hoop er maar het beste van, en dat ik snel weer normaal kan lopen. Gelukkig dat niemand mij nu kan zien, lijk wel een oud wijf, alleen de rollator ontbreekt nog!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 21:52

ahhh eng zeg!! sterkte maandag en laat het nog wel even weten !

smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 22:10

doe nu maar rustig aan tot maandag geen gekke dingen doen.
Je kunt in ieder geval nog lopen en als je je niet vertrouwd bel je morgen toch .
rustig aan doen.

leef je droom, droom niet je leven.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 22:24

Heel veel sterkte Mirte, ik hoop maar dat het niets ernstigs is!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 22:29

Sterkte mirte! Dit verdien jij niet! (niemand niet,maar jij helemaal niet!)
Hoop dat 't iig niks is! Laat 't even weten he!

:evaw:

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 22:38

Slappe benen wijzen meestal niet op iets positiefs... maar het feit dat je tot maandag mag wachten, is wel geruststellend...

Sterkte ermee!

kuss

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 23:50

Misschien heeft hij jouw stalen plaatje gezien Knipoog ? Nee sorry dit is niet het moment voor zo'n grapje.

Ik kan me voorstellen dat je het eng vindt. Het was volgens de arts niet dringend genoeg om je in het weekend nog te laten komen.

Houd je ons op de hoogte?

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 23:56

Doet me denken toen ik een ongeluk had met een paard en met pijn in mijn rug naar huis strompelde. Thuis gekomen direct huisarts en fysio gebeld, want het deed wel erg veel pijn. Advies van fysio was rustig houden en zorgen dat je goed ligt en zit enzovoort, niet tillen, geen gekke dingen doen en ga zo maar door. Mijn advies ook aan jou, totdat je in het ziekenhuis bent geweest.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 00:58

Toen ik mijn rug had gebroken voelde mijn benen nog normaal aan. Ik heb er zelfs nog een stuk mee gewandels. Wat dus absoluut niet mocht. Ik zou het dit weekend maar rustig aan doen hoor.

Sterkte

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 06:44

Kan het gevoel in je benen geen bij-effect zijn van de pijnstillers, vroeg ik me af. Verder geeft je lijf je het beste aan wat je wel en niet kunt, de kunst is alleen om er ook naar te luisteren! Knipoog

Veel succes in het ziekenhuis.

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 10:14

heel erg veel succes ik hoop dat het allemaal een beetje mee valt!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 10:33

iew ja behoorlijk eng...hou je ons op de hoogte van de afloop maandag?

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 10:34

ow ja ik denk als het echt ernstig was geweest had die man wel gezegd dat je meteen moets komen ipv maandag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 10:38

Bah, wat akelig zeg! Tot maandag ochten kun je niets anders doen dan luisteren naar je lichaam en niets forceren. Ik zou voorlopig ook geen pijstillers slikken zodat je de signalen van je lichaam goed blijft opvangen.
Veel sterkte maandag.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 11:01

Manon 2 schreef:
Misschien heeft hij jouw stalen plaatje gezien Knipoog ? Nee sorry dit is niet het moment voor zo'n grapje.


Daar zat ik ook al aan te denken! Haha! In ieder geval, hier maken ze continue flauwe grapjes. Ik krijg elke keer de opmerking 'zoek je wat', omdat ik zo naar voren gebogen loop. Leuk hoor huisgenoten! Ik kan wel tegen een geintje gelukkig, de beste remedie om mij niet al te veel zorgen te maken.
Op jullie advies blijf ik vandaag maar thuis, lijkt mij ook wel zo verstandig. En ik zal het morgen wel melden na mijn bezoek.

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 11:05

Sterkte en succes met je bezoek!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 11:16

he getsie meid dit klinkt idd erg eng.ik hoop echt van harte dat het niks ernstigs is!houd je ons op de hoogte?beterschap he?

soms is het beter om te zwijgen

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 11:18

Ik hoop dat het allemaal mee valt a.s. maandag laat je horen wat de uitslag is? In iedergeval heel veel sterkte!

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:43

Oh jakkes ik zou er ook ongerust door worden.
Maar ja, zonder het woordje 'onmiddellijk' is de boodschap heel anders, dus misschien heeft die dokter gewoon zijn woorden wat ongelukkig gekozen waardoor jij nu onnodig ongerust bent. En wil hij gewoon de foto's bespreken, de zaak afhandelen.
Ik duim voor je dat het niets ernstigs is, nog even rustig aandoen en gelukkig is het nu bijna maandag dus dan weet je meer.
Succes morgen!!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131982
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 20:22

He bah, da's echt naar; zeker als je niemand meer bereiken kan en nog een dag moet wachten voordat je meer weet.
Veel sterkte, ik zal voor je duimen dat je ongerustheid voor niets is geweest.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, hagelslag, huckellover, Mo_86, sariba, Slmt9 en 213 bezoekers