Ben zo gelukkig met mijn paardje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Ben zo gelukkig met mijn paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-02 07:58

Stom he? De ene keer wil ik wel worstjes van haar laten maken en de andere keer ben ik zo verschrikkelijk verliefd op haar!! Die Isolda, een paard vol tegenstellingen *LOL*

Na een hele periode weinig tot niets uitgevreten te hebben, behalve het gras in de wei, zijn we sinds kort weer wat aan het opbouwen.

Dat betekend dus stappen, stappen en stappen. Ik hield mijn hart vast, een Isolda op rust en vervolgens stappen, dat gaat nooooit lukken en helemaal niet voor een iets langere periode......
En weer zet ze me met open mond te kakken, want ze doet het voorbeeldig!

Ze is werkelijk zeer braaf, maakt geen onverwachtse sprongen, draaien of what so ever, wat ik zo van haar gewend ben.
Heel positief, kan ze haar rug ook niet verdraaien.

Ze komt nu langzamerhand weer wat los, aan de longe hebben we voor het eerst een rondje galop geprobeerd en ook dan laat ze redelijk los. (was ze voor het ongeluk ook niet, dus eigelijk hardstikke goed!)

Gisteren voor het eerst weer een paar keer wat drafjes geprobeerd en het gaat allemaal heel mooi. Weer dat verschrikkelijke brave, keurig netjes in een laag tempo, geen getrek, geen gedram!

En ik heb niet eens gedreigd met de meest verschrikkelijke dingen!
(zoals dat ik haar om ga ruilen voor een braaf paard Haha! )

Het is weer een nietszeggend verhaal misschien, over een paard in revalidatie Haha!
Maar het is wel mijn paard en het voelt verschrikkelijk goed dat het goed met haar gaat!!


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 08:11

wat tof zeg!
Tja misschien heeft ze toch eens nagedacht over een groninger zijn *LOL*

Nog even en je rijd weer volop mee kun je weer lekker starten met d'r en als ik in november kom dan kun je proberen mij eruit te rijden :p

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 08:12

Fijn Jantina dat het weer zo goed met Isolda gaat. Knipoog

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 08:57

Wat een rare is het ook he? Snapt ze zichzelf nog wel? Volgens mij is zij inderdaad zo wisselvallig als het weer op de eilanden. Het kan ineens omslaan, maar van een onverwacht zonnetje geniet je dan ook veel meer Knipoog Ik ben benieuwd hoe lang ze zich deze keer braaf houdt *LOL*
Geniet er nog maar lekker van, heerlijk toch??

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 09:31

wat heerlijk dat ze zo goed gaat!braaf paard!echt fijn
veel plezier met haar!

soms is het beter om te zwijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 10:04

Wat fijn dat het allemaal weer zo goed gaat na dat ellendige ongeluk. Binnen de kortste keren is het weer net als vanouds. Veel plezier samen! Party!!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 10:56

Ontzettend fijn zeg! Zo blijven ze je verbazen idd! Ben blij voor je dat alles zo lekker gaat!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 16:05

Weet precies hoe je voelt Haha!
Hier is het ook altijd maar weer afwachten of mevrouw genegen is zich te gedragen.
Blij dat het weer goed met haar gaat.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 20:45

Ja, wat kan ik er nog aan toevoegen? Ik ben ook hartstikke blij voor je dat ze het zo lekker weer oppakt, hopen dat ze zo blijft!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: josien_m_, lindo, MairiMacBran, mino1, shaddy82, su72, Vuri, ynskek en 34 bezoekers