M'n eerste endurance-rit (oude doos)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

M'n eerste endurance-rit (oude doos)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-02 22:29

Jaja... n.a.v. het 15-jarig bestaan van de endurance-rit "holten" ben ik even in de oude foto-doos gaan rondsnuffelen en wat kwam ik tegen: een foto van mijn allereerste endurancewedstrijd Haha! Tsss.... toen was ik nog een jong en onbedorven knulletje van net 14 Haha! Deze foto is niet zeer duidelijk, maar ik ben de achsterste, op één van onze Fjorden (Waila). Deze foto is trouwens genomen door een fotograaf en werd geplaatst in het Deventer Dagblad. Ik geloof dat ik 3e werd bij deze wedstrijd Lachen

Afbeelding

Deze eerste rit werd georganiseerd voor mensen van het Fjordenpaardenstamboek en er deden "wel" 15 mensen mee aan die wedstrijd. Hehe... Haha! We kregen toen bij elke post nog een stempeltje met "port betaald" (afkomstig uit het kantoor van ons bedrijf). Tja... je moest echt een beetje improviseren. Het was één van de eerste ritten die georganiseerd werd en niemand wist echt hoe het moest. Gelukkig gaat het nu bij ons in "holten" een heel stuk professioneler. We zijn tenslotte al zeer ervaren organisatoren, al zeg ik het zelf Schijnheilig

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 22:32

aaah dat zijn nou de leuke foto's! zo oud ben ik nog niet dus echt uit een oude doos komen ze bij mij niet maar leuk is het wel...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 22:55

Jeeee nog zwart-wit foto's *LOL* En vijftien deelnemers! Dat is nu inderdaad wel anders, hoeveelste was je toen?
Wanneer ga je weer endurance rijden eigenlijk? Al plannen?

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 03:01

Hee, dat is 'm dus! Leuke foto, leuk sfeerplaatje!

Ja idd, dan is Holten toch wel heel erg gegroeid in de afgelopen 15 jaar. En dan te bedenken dat ik tot vorig jaar niet eens wist dat er ieder jaar in september een lange-afstandsrit over de Holterberg was, terwijl ik gewoon altijd NAAST dat ding heb gewoond! *LOL*

Vorig jaar zat ik nog op het secretariaat, stond ik achter de broodjes en was ik vliegende groom. En oh ja, ik stond de avond van tevoren samen met Maarten verkeersborden af te plakken tussen de maisvelden, beschenen door koplampen van de auto. Dit jaar ga ik weer meehelpen de dag van tevoren, maar ik ga nu ook voor het eerst zelf meerijden. Heb er ontzettend veel zin in! Cool

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 08:30

Heel veel plezier allemaal in Holten, baal er wel van dat ik zelf niet mee kan doen, maar heb zelf ook een drukke dag voor de boeg met een dressuurwedstrijd, een clinic van Antoine de Bodt en daarna de DVT meeting....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 09:13

Leuk! Jij bent dus ook jong geweest.. Haha! Knipoog
Ik ben erg benieuwd naar Holten as. weekend. Heb er zin in Knipoog
Hoe komt het eigenlijk dat we je nu niet meer op wedstrijden zien (rijden, groomen doe je wel Haha! )?

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 10:25

Euh... Maarten? We gaan toch niet net doen alsof we net zo jong zijn als ik hè? 1988 - 'net 14' zou betekenen dat je van 1974 zou zijn en dat dacht ik toch echt niet hè? Dat jaartal is voor mij gereserveerd! Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

marielle231

Berichten: 3220
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 10:26

heee leuke foto zeg nog in het grijs

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-02 10:50

Jajajaja.... ik was toen "net" 15.... Boos! *snik* ben echt oud

Ik hoop gauw weer mee te doen aan endurancewedstrijden. Misschien als ik weer een eigen paard heb die het aan kan.

In het begin heb ik zo'n 4 of 5 keer meegedaan bij onze rit, maar daarna vond ik het organiseren toch net iets leuker Haha! maar ik moet zeggen dat sinds ik weer driftig aan het groomen ben en organiseren mij het steeds leuker lijkt om het weer op te pakken.

De foto lijkt oud omdat ie zwart-wit is. Het was een foto voor de plaatselijk krant die door een fotograaf is genomen, dus zoooooo oud ben ik nou ook weer niet Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 11:02

Leuk! En.. Karin groomt dan Haha! Knipoog ? Het zogenaamde Enduranceteam Marin *LOL*

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-02 11:04

NaVy! schreef:
Leuk! En.. Karin groomt dan Haha! Knipoog ? Het zogenaamde Enduranceteam Marin *LOL*


Hehe.... denk het wel, tenzij we natuurlijk samen gaan starten! Dan hebben we allebei een groom nodig Haha!

We hadden het er al over om hesjes of bodywarmers te laten maken met een opdruk. Ik vind het wel erg sterk gevonden "Enduranceteam Marin" *LOL*

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 11:29

Haha.. Zo hadden Myrthe en ik het plan t-shirts te laten maken met TiVyteam erop. Met de Ti van TIko en de Vy van naVY.. Maar, Myrthe is wat minder enthousiast en zet er na Katwijk een punt achter Boos! Nu is het dus simpelweg Enduranceteam Navy ofzoiets.. Haha! Groom Mama, groom papa, Groomhond Steffi, ik en uiteraard Navy..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers