zadels met luchtkussens?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

zadels met luchtkussens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-02 10:36

Wie heeft er ervaring met zadels waarvan de kussens gevuld zijn met lucht? Ik hoor verschillende verhalen, de een vindt het fantastisch, de ander waardeloos. Persoonlijk lijkt het mij vooral voor het paard erg prettig. Ik gebruik een gewoon met wol gevuld zadel, en ben daar er tevreden mee. Ik heb ook een zadel geprobeerd met gel in de kussens, maar dat vond ik niks.
En is het ook mogelijk een zadel met gewone kussens te laten voorzien van luchtkussens? Een paar jaar geleden stond hier iets over in de BIT, maar ik hoor/lees er nooit meer wat over. Bestaat het betreffende bedrijf nog? En wat kost het een en ander?


ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 17:04

Een vriendin van me heeft de nieuwste wintec met luchtkussens en haar bevalt het prima!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 17:26



Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 17:55

Mag ik vragen waarom je de kussens met gel niks vind? Ik heb ze onder mijn nieuwe Thorowgood Endurance, met Prolite gevuld. Dit is hetzelfde spul als in een gelpad gaat. Het lijkt mij meer schokabsorberend als lucht, en ikzelf ben er erg te spreken over (en Navy ook Knipoog ). Maar ben gewoon benieuwd Haha!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ElinaSK, Emmaa_92, GrapeshotBot, N_B_N, posje en 35 bezoekers