Welke rijbroeken vinden jullie het fijnst?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Welke rijbroeken vinden jullie het fijnst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-02 11:55

Ik was gewoon nieuwsgierig in wa voor rijbroeken jullie rijden! Gaan jullie voor de duurste, of toch een goedkopere. En waarom doen jullie dat??
Ik heb zelf harry's horse met leren kniestukken, was eerst van plan om een cavallo te kopen, maar de prijs vondt ik toch wel achterlijk hoog!
Ruim 300 gulden voor een rijbroek!! Frusty
Vandaar deze vraag!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 11:57

Ik heb echt een super fijne cavallo broek. Hij is zwart met grijze echt lederen kniestukken, en het is een bandplooi met steekzakken. Echt super zit 'ie, dus daar rijd ik graag mee. Lachen En mn kentucky broek vind ik ook super!! een groen geruite met nep-leren kniestukken.. Deze 2 broeken heb ik hetm eest aan. En mn pikeur witte rijbroek is ook super, maarja daar rijd ik niet zovaak mee, heeeeel soms als die ander 2 in de was zitten. Schijnheilig Maar de rest van mn rijbroeken gebruik ik eigenlijk nooit. Behalve als ik naar de bossen ga ofzo, dan doe ik mn eurostar fluweel-rib-rijbroek aan.. want die mag wel vies worden. Haha! (meestal gaan we dan ook zwemmen, vandaar)

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 12:01

ik heb een aantal eurostar broeken. ben erg tevredeb over de prijs-kwaliteit
vooral de husar vind ik erg fijn, de diana ook.
Zelf wil ik nog een pikeur broek erbij, ze hadden hem niet in mijn maat, maar is echt een heerlijke broek

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-02 12:02

sorry, ik heb er een poll van gemaakt, kan hier een slotje op, ik kan het niet meer verwijderen!!