Casanova

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Casanova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-02 21:15

Het paard dat ik nu rijd is een dochter van Casanova (inmiddels overleden KWPN-hengst) maar er is op internet zeer weinig info over hem te vinden. Ik heb nu 1 standfoto gezien (zie profiel) maar kan er niet meer vinden.
Ik weet dat hij uit de dekdienst is gehaald maar dat hij later toch weer mocht dekken. Maar hoe en wat kom ik op internet niet te weten.

Wie heeft meer informatie? Foto's? Prestaties?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 21:47

ik heb er een nakomeling van, volgens mij staat ze in me profiel! Een beetje een karakterpaardje, maar kan heel goed bewegen. Verder weet ik er eigenlijk niet zo veel van, misschien iemand anders??

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-02 19:09

Dat is wat ik vaker hoor: dat ze wat fel zijn.
Maar Tinka is juist heel lief en rustig. Zit geen kwaad in en vindt alles wel prima.
Ik zie trouwens totaal geen overeenkomsten tussen het paard in jouw profiel en Tinka *LOL* Tinka is donkerbruin met een piepklein kolletje.

Kabouterdans
Berichten: 5086
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 21:29

kijk voor info op www.merwehoeve.nl

daar is hij gefokt en kom je vast meer te weten

misschien kun je ze mailen, het zijn hele aardige mensen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 21:38

Cody schreef:
Dat is wat ik vaker hoor: dat ze wat fel zijn.
Maar Tinka is juist heel lief en rustig. Zit geen kwaad in en vindt alles wel prima.
Ik zie trouwens totaal geen overeenkomsten tussen het paard in jouw profiel en Tinka *LOL* Tinka is donkerbruin met een piepklein kolletje.


tja, niet iedere nakomeling is het zelfde he Haha!. Ik zal wel eens een nieuwe foto maken van de week, deze is al 2 jaar oud Tong uitsteken Die van mij heeft een bles, en 3 witte benen (als ik het goed zeg, staan er hier zoveel op stal Haha!)

linda

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 11:09

Als ik me niet vergis... heb ik nog wel wat foto's van Casanova voor je. Moet ik wel even zoeken, maar ik heb nog foto's van hem uit de oude doos.

Balte

Berichten: 3550
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 12:46

Hey wat leuk die link naar de website van de fokkerij!
Ik heb geen afstammeling van Cassanova maar wel van A Lucky One en dat is zijn volle broer.
A Lucky One geeft ook mooie paarden die goed kunnen bewegen maar vaak wordt gezegd dat ze een moeilijker karakter hebben.
De mijne is echt een schatje.
Weet niet juist hoe je hier een foto moet plaatsen maar voor foto's kan je gaan kijken in mijn fotoalbum

photos.yahoo.com/Balteke

Alle foto's waar Lucky bijstaat zijn foto's van de A Lucky One afstammeling.
doei

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 12:58

Mijn zusje heeft een cassanova merrie gehad. De hengst was eerder afgekeurd op nakomelingen. Maar omdat toch de nakomelingen in de sport het goed deden werd hij weer goedgekeurd. De merrie die mijn zusje had was ook een felle tante. Niet zo groot, vos en heeft hele goede bewegingen. In de sport was ze super, springen kon ze niet zo goed. Meestal doorliep ze een klasse in twee wedstrijden waarna ze meestal weer weide rust kreeg, zo snel ging het. Leuke merrie, 1.62 groot, maar pittig.