Pleasureruiters gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moonsking
Berichten: 34
Geregistreerd: 19-03-02

Pleasureruiters gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-02 23:45

ik ben op zoek naar 3 of 4 andere (serieuze) pleasureruiters die geinteresserd zijn om 1x in de 4 of 6 weken professionele training te krijgen van een ervaren wedstrijdruiter in de pleasure.
ik woon zelf in de omgeving van alphen a/d rijn maar heb een trailer tot mijn beschikking dus kan ook naar jullie toekomen.
mijn paard gaat leuk in de beginnerswedstrijden maar ik wil graag grotere wedstrijden gaan rijden en dus moeten de puntjes op de i gezet worden.
ook enthousiast? e-mailadress: eukie@planet.nl

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 00:22

Ik wens je veel succes Moonsking, maar zorg ervoor dat dingen duidelijk geregeld worden, met trainer, maar vooral ook met deelnemers.
Ik heb twee jaar lang geprobeerd Frank Siebens naar het midden van het land te krijgen. Jaren lang ben ik met enige regelmaat naar hem toe gereden, maar omdat dat zo achterlijk lang rijden is was ik voor een uurtje les een hele dag onderweg. Als je dan een keer in de maand les wilt wordt dat erg lastig... Frank was bereid om voor 4 á 5 ruiters naar mij toe te komen. (Begrijpelijk, voor hem is het ook een end rijden, dan is dat voor 1 klantje ook de moeite niet.) Na wat 'lobbyen' had ik uiteindelijk een groep van ruim 10 man die geïnteresseerd waren in les van hem. Dan zou je dus denken dat je een keer in de maand wel een man of 5 bij elkaar kunt krijgen... Maar elke maand weer, als het zover was, werd er door mensen afgebeld en bleef ik vaak met minder dan 5 man over zodat de les weer niet door ging. Ik heb in de anderhalf jaar tijd dat ik dit regelde misschien maar twee keer les gehad!! En uiteindelijk baalde ik ervan (ik regelde het steeds), maar Frank ook. Toen ben ik er dus mee gestopt...
Wat ik hiermee wil zeggen is: regel dit soort dingen duidelijk. Heeft de trainer een minimaal aantal deelnemers waarvoor hij wil komen, zorg dan dat je die deelnemers hebt en des noods dat ze van tevoren betalen...
Het is erg vervelend als je telkens door het afzeggen van anderen je les mis loopt, en je trainer zal het je uiteindelijk ook niet in dank afnemen, want die reserveert wel steeds weer tijd voor je...

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 06:41

ik wil wel.
het kan eventueel bij mij , want ik heb een binnenbak.
ik woon in Beets , net boven Purmerend
Tanja van Pablo heeft denk ik ook wel interresse.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 09:54

Als het hier in de buurt is (bv. bij Jos) dan heb ik ook interesse.

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 14:55

jaaaaa zeker wil ik dat leuk ik sta bij jos en daar is het altijd droog en gezellig

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 20:17

Doet hij echt alleen Pleasure?

moonsking
Berichten: 34
Geregistreerd: 19-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-02 23:35

ja, deze trainer doet alleen aan pleasure.
Jos, ik bel je binnen een paar dagen om te horen of dit te organiseren is, lijkt me tof. Waarschijnlijk is het wel handig om dit bij jou op stal te organiseren omdat belangstellenden al bij jou staan of in de buurt wonen.