Vriendschap wat te doen!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Surma
Berichten: 212
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Vriendschap wat te doen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-02 18:38

ik ben al 12 bevriend met mijn beste vriendin!!
en we hebben nog nooit ruzie gehad.
maar nu laat zij in een keer niks van haar horen. ik heb haar zelf al bijna elke dag gebeld sinds ik terug ben van vakantie. en ze reageerd nergens op. heb ook naar haar huis gebeld maar daar is ze niet.
ik wil de vriendschap niet kwijt maar weet ook niet wat ik nu moet doen.
gewoon doorgaan of ook niks meer van mij laten horen kijken wat er dan gebeurd!! ik zit hier heel erg mee want we hebben samen heel veel meegemaakt. dus ik wil die vriendschap absoluut niet kwijt.
maar op een gegeven moment houd het op... denk ik

ik weet het echt niet meer!!
renate

we hebben een huis


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 18:42

absoluut doorgaan hoor! Misschien zit ze even met een flinke dip ofzo en dan heeft ze je echt nodig, ook al laat ze niet echt iets van zich horen. Heb het afgelopen half jaar ook wat rottijden gehad (oa zakken met examen etc) en heb mijn vrienden daardoor ook verwaarloosd... voelde me er poedersuiker door en durfde hun niet meer op te bellen omdat ik bang was ruzie te krijgen. Ik ben dus blij dat mn beste vriend twee weken contact opnam en dat we nu alles uitgepraat hebben! Probeer er eerst achter te komen wat er is. Misschien heeft ze je vriendschap en steun hard nodig!


Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 19:20

Volhouden. Ga eens langs en vraag haar waarom ze niet reageert.
Soms hebben mensen even tijd voor zichzelf nodig!
Een echte vriendschap is alles waard dus hou vol en ga ervoor!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 17:30

Zo had ik een vriedin die ik vorig jaar leerde kennen. Zij was ontzettend ongelukkig waar ze woonde en ze kwam vaak naar mijn huis waar ze soms gewoon de gehele dag mocht blijven terwijl ik aan het werken ging. Ik heb altijd achter haar gestaan in alles wat ze deed. Ze woonde een tijdje bij haar vader en had vaak problemen met zijn vrouw. Dus kwam ze weer hier en we zaten soms tot middernacht te praten. Een paar maandjes geleden of zo kreeg ze een flatje in dezelfde flatgebouw als mij. Sindsdien heeft ze me niet meer gesproken en negeert ze me. Ik heb haar een klein briefje geschreven en ze negeerde me nog steeds. Ik ben nu eindelijk zover dat ik me nu realizeer dat ze geen vriend is geweest. Ze had me gewoon nodig toen ze ongelukkig was. Je kunt het een tijdje proberen maar als het niet lukt zul je het toch moeten laten gaan.

Veel geluk zou ik zeggen!!! Knipoog

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 18:06

Oei, da's naar!
Ik zou zelf een lief kaartje sturen, van Forever Friends ofzo, met iets van 'ik kan je niet bereiken, ik ben benieuwd hoe het met je is!' weet ik veel. Misschien is er inderdaad iets vervelends met haar aan de hand.
Het zou mijn stijl niet zijn om een vriendschap van 12 jr. op zo 'n manier af te breken (dus door niks te laten horen). Kan me dan ook eigenlijk niet voorstellen dat dat het is.
Mocht dit toch het geval zijn, het kan natuurlijk altijd dat je uit elkaar groeit, bedenk dan de leuke herinneringen die je met haar had en niet alleen het nare einde van de vriendschap! Lachen

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 20:32

Nee gewoon doorgaan ik snap het ook niet helemaal zou er wat gebeurd zijn waardoor ze jou niet meer onder ogen wil/durft te komen??
Ik zou bij haar langs gaan om het te vragen ikliet me niet zo afschepen ( bedoel ik niet negatief ) Ik denk ook niet dat het zomaar ineens voorbij is als je terug komt van vakantie dus ik weet het niet ga met haar praten bij haar thuis


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Berdien, Besje, Blacklady, DoretteK, lisanne87, Marije112, Marjo, MarJon, miezelke, Perros, Thami, topsylover, Unicorn79, Wescha, xAnthea, Xayah, xxmichellexx, YandexBot en 219 bezoekers