Ik baal als een stekker.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bibi
Berichten: 306
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: noord-Holland

Ik baal als een stekker.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-02 17:25

Eindelijk gaat het weer goed met landor, hij is nu rustig, ben weer begonnen met rijden en ja hoor gister haal ik hem het land uit en loop met hem naar de stal en sta even te praten met iemand en opeens haalt haar hond in een keer uit naar landor!
eerst dachten we dat hij alleen een knauw had gehad maar hij had hem aardig te pakken in zijn neus en was een snee van meer dan een cm diep!lekker bloeden dus.
Meteen dierenarts gebeld want het moest gehecht worden, maar ja omdat hij psychisch nog wel zwak is konden we dit er natuurlijk net niet bij hebben!Hij is al doodsbang voor de dierenarts en als hij eenmaal overstuur is krijg je hem ook niet meer bij je...
Maar goed nadat hij de dierenarts een aantal keren plat heeft gedrukt en bijna zijn box uit was gesprongen{probeerde we hem een verdoving te geven, want dus mislukte}hebben we het met een praam geprobeerd en dat lukte.Nu is het gehecht en hopen dat het nu dicht blijft, maar ja hij is meteen een stuk zenuwachtiger en ik hoop echt niet dat hij nu bang is voor honden anders hebben we er weer een fobie bij!
Zo blijven we steeds bezig, heb hem nu al bijna 2 jaar en ben ook al zo lang met hem bezig, steeds is er wat, dus ik hoop echt dat het nu over is en dat ik nou eens lekker van hem kan genieten ipv me steeds zorgen te maken......

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 18:15

Misschien is je paardje wel familie van de mijne!! Haha! Die heeft ook altijd wat!! Haha!

bibi
Berichten: 306
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-02 10:04

Haha ze zeggen dat een er een tijd komt dat een ander aan de beurt is, maar ja dat gun je een ander paard ook niet en de baas zeker niet!
maar goed we gaan gewoon weer verder... Haha!